Izomtömegnövelés hatékonyan

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2016. Február 11. Csütörtök - Bertold

Tömegnövelő edzés

Ebben a fázisban az izmok méretének növelése a fő cél, s ezzel együtt, de nem elsődlegesen, az izomerő fokozása is. Az izmok tömege és ereje nagyrészt párhuzamosan növekszik, mégis különbséget lehet tenni az elsősorban tömegnövelő, és az elsősorban erőnövelő edzés között.

Növeld az izomtömeget hatékonyan te is!

Tömegnövelő edzés

 

Erőfejlesztésnél nagyon nagy súlyokat használunk, közel az egy ismétléses maximumhoz (1RM), igen alacsony ismétlésszámmal. Az erőfejlesztés fő ingere az izomfeszülés foka (ez a működésbe hozott mozgatóegységek számától függ), míg a vastagodásban az izomfeszülés időtartama is fontos szerepet játszik.

 

Ezért az izomtömeg növekedéséhez a 6-8 ismétléses sorozatok az ideálisak, ehhez kell tehát a megfelelő súlyt kiválasztanunk.
Ezek is jóval nehezebb súlyok lesznek, mint az alapozó fázisban használtak, de erre szükség is van.

Nézzük, miért kell nagy súlyokkal dolgoznunk, lapozz a következő oldalra!

További cikkeink – kattintson a részletekért!

Ossza meg!

Vissza: Funkcionális edzés
címkék: edzésmódok
Bőséges reggeli

Tuti tippek falásroham ellen

Ha nem akarunk hízni, akkor együnk. Ne sokat csak keveset, de azt rendszeres időközönként. És hogy mikor mit? Azt is eláruljuk!

Esős időben is megtarthatod a jókedved!

Őrizd meg jókedved úgy is, ha esik az eső!

Vannak napok, amikor úgy érzed, nem kellett volna felkelni és elindulni munkába. Esik, sötét az ég, átázott a cipőd és otthon hagytad az esernyőd is. A legtöbbünk egész napi hangulatára rá tudja nyomni a bélyegét az esős reggel, de van megoldás!

Fixx fogyókúrás shake

Fixx fogyókúrás shake

Típus: új
Feladva: 2015-11-27
Ár: 16 000 Ft

Szeretnél karácsonyi recepteket látni a Vitalzone.hu oldalon?

Gyakran vagy feledékeny? Van megoldás

Soha többé feledékenység!

Gyakran érzed úgy, hogy nem tudsz tovább koncentrálni a munkahelyen? Erőfeszítés és stressz forrás, hogy nem emlékszel apró részletekre, pedig szükséged lenne rá? A szellemi frissesség elérése nem lehetetlen küldetés! Csak annyit kell tenned, hogy követed a következő tanácsokat.

A liszt használata mindennapjaink része. De nem mindegy a glutén tartalom!

Egy kis útmutató a lisztekhez!

Ma már nem csak divatot, hanem tudatosságot is jelent, ha gluténmentesen próbálunk meg táplálkozni. A diétánkba vagy egészségtudatos táplálkozásunkba azonban mindkét féle beleilleszthető annak, aki még nem érzékeny a gluténra.

Eseménynaptár

2016 Február

H K Sz Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29            
             
Ez lehet a kiinduási pozíció a kézenálláshoz

Kézenállás BODYROPE heveder segítségével! :-) Kutasi Kelly Master Trainerrel.

Miért jó kézen állni? A kézenállásnak számos pozitív élettani hatása van: - egyszerre erősíti és nyújtja a tested teljes izomzatát, - fejleszti az egyensúlyérzékedet, - jótékonyan hat a keringésedre, – felfrissíti az agyműködésedet és erősíti a csontjaidat.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőkézből értesülhessen a legfrissebb hírekről, eseményekről!

Az erős immunrendszer a legfontosabb az influenza megelőzésben

3 egyszerű lépés és megúszhatod az influenzát!

Erősítsd meg az immunrendszered, hogy ezen a télen elkerüljön a betegeskedés. A következő módszer nem csupán a szervezeted ellenállókészségét növeli, de még az alakformálásban is segítségedre lehet.

A gyógyteák akkor a leghatékonyabbak, ha frissen, vagy házilag előkészítve használjuk fel őket

Gyógyszer helyett gyógyteát!

A túlpörgetett mindennapokban gyakran megesik, hogy ha valami gondunk van, a gyors megoldás érdekében bedobunk egy gyógyszert és megyünk tovább. Ez azonban nem mindig a leg egészségesebb, különösen, ha a kemikáliák káros hatásait is figyelembe vesszük.

Az elhízás veszélyeit mutatjuk meg videón

Az elhízás veszélyeit mutatjuk meg videón

Az elhízásnak hihetetlenül nagy veszélyei vannak, ha eddig nem tudtál még róla, akkor itt az ideje, hogy megtekintsd te is ezt az elgondolkodtató, egyben megdöbbentő és sokkoló videót! Oszd meg ismerőseiddel is! 

Sütőtökös kenyér pekándióval

Sütőtökös kenyér pekándióval

1. Melegítsd elő a sütőt 180 fokra 2. Egy nagy tálban keverd össze a lisztet a következő 5 hozzávalóval 3. Egy másik nagy tálban keverd össze a cukrot, tojást, olajat, írót, majd turmixold össze. Add hozzá a vizet és a sütőtököt, lassú fokozaton keverd tovább. Add hozzá a...

Amit tilos megtenned

Ezt a 3 dolgot ne tedd lefekvés előtt!

Csábít az esti nassolás a tévé előtt? Hát legyél erős. A legkönnyebb este beadni kulcsot egy viszonylag sikeres, egészséges életmóddal telt hétköznap után. Tarts ki, mindjárt reggel lesz, addig pedig olvas el, mit ne tegyél, ha nem akarsz reggel csalódott arcot vágni a mérlegen.  

Meditálj!

Megtanítunk meditálni! Hidd el, működik!

A mindennapos zűrök, feszültségek mellett hasznos lehet a meditáció. Hogy miért? Mert egy kicsit lelassulsz, befelé tudsz figyelni, enyhítheted a stresszt, javíthatod a kreativitásod és a koncentrációs képességeidet. Már csak ezért is megérné az a napi 20 perc, nem?

Veganet

Veganet

Cím: 2143 Kistarcsa, Szabadság út 44.
Telefon: 06 28/470-805
Email: http://veganet.hu/kapcsolatfelvetel
Weblap: veganet.hu/

Fuss télen is!

Ne hízz el télen!

Télen a vastagabb ruhák alatt mindenki hajlamos egy kis túlsúlyt felhalmozni. Mert ugye, ki látja. Aztán eltelik pár hét és már a nadrágot sem tudod begombolni. Megértem, hogy ilyenkor jobban esnek a nehezebb, melegebb ételek, de az egy számmal nagyobb ruha méretet már zokon fogod venni.

Szívvédő avokádó

Védd a szíved avokádóval!

Az avokádót valóságos szuperételként tartják számon, amely gyógyír lehet minden bajra. Biztosan te is szívesen tunkolsz egy kis quacamolét, de tisztában vagy vele, hogy mi minden történhet a szervezeteddel, ha szinte mindennap a tányérodra kerül a zöld csoda?