fit

20 perces gyakorlatsor

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. November 24. Péntek - Emma
hirdetes
 | Szerző: Sz. F.
címkék: fitness

Egy 20 perces karokra, hasra, lábakra és fenékre kiterjedő edzés, amihez nem kellenek segédeszközök!

hirdetes

Teljes testet erősítő gyakorlatsor

A legtöbbünk számára a hatékonyság a legfontosabb dolog, amit egy edzéstől elvárunk. Az egy óránál rövidebb csoportos fitnesz órák és intervallumos edzések egyre népszerűbbek, hiszen gyorsan le lehet tudni őket, és mind kardió mind erő szempontjából eredményesek.

Ha eddig rendszeresen egy órákat szántál az edzésre (például egy óra futás), akkor jó hírünk van, ugyanis könnyedén visszaszerezhetsz 40-et abból a 60 percből, ha mindössze 20 percre csökkented ezt az időtartamot – méghozzá egy egésztestes edzéssel, segédeszközök nélkül!

 

Próbáld meg heti három alkalommal elvégezni az alábbi gyakorlatsort (esetleg más edzések kiegészítéseként is), hogy fitnesz rutinod kiegyensúlyozottabbá váljon, és ne kelljen egy órát szánnod rá, valahányszor belekezdesz! Az edzés menete (időtartamok, sorrend, stb.) a cikk végén!

hirdetes

 

1. Gyakorlat: Fej feletti guggolás

Mire jó: fenék, combok, vállak, hát, testtartás javítása.

  1. Fogj egy kis törölközőt és tartsd meg a fejed felett egyenes karokkal. Feszítsd ki (azért ne szakítsd szét) a két végét. A talpaid csípőszélességre legyenek egymástól, lábujjaid pedig természetes állásban enyhén kifelé nézzenek.
  2. Menj le guggoló állásba, közben pedig tartsd hátad középső részét egyenesen – a törölközőt továbbra is tartsd egyenes karokkal a fejed felett.
  3. Egy pillanatig tartsd meg ezt az pozíciót, majd térj vissza a kezdőpózba. Ismételd el újra és újra.

 

Fontos tudni, hogy a fej fölé kinyújtott karokkal nem fogsz tudni olyan mélyre guggolni, mintha nem lennének kinyújtva a karjaid, de ez teljesen természetes és nem szabad erőltetni! A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes
hirdetes

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

2017-09-29

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

Villámgyors útmutató a guggoláshoz

Villámgyors útmutató a guggoláshoz

2017-09-05

A guggolást azért fontos beiktatni edzéstervünkbe, mert megmozgatják a farizmokat, térdínakat és más fontos izmokat, amelyeket rendszeresen igénybe veszünk a mindennapok során.

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.


2017-06-22 5 tanács a lapos hasért!

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

2017-10-31 Egy 20 perces karokra, hasra, lábakra és fenékre kiterjedő edzés, amihez nem kellenek segédeszközök!

Elég naponta húsz perc, hogy formáld hasadat, lábaidat, fenekedet, most bemutatok egy nagyon hatásos gyakorlatsort, amihez nem kellenek segédeszközök!

2017-11-02 80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

Ismerkedjünk meg négy 80 év feletti sportolóval, pillantsunk bele a mindennapjaikba, nézzük meg, hogyan élnek ők, mit tesznek azért, hogy fittek legyenek!

2017-11-16 Toka elleni gyakorlatok

Könnyedén megszabadulhatunk a tokától, mostani cikkünkben egy olyan gyakorlatot mutatok be, melyet bárhol végezhetünk, a hatás pedig nem marad el!

7 ok, amiért a ruha nélkül alvók boldogabbak és egészségesebbek

Tudtad, hogy a ruha nélküli alvás boldogabb kapcsolatokhoz és általánosságban jobb fizikai és szellemi egészséghez vezet? Mégis csak nagyon kevesen...

Igyál meg ebből egy pohárral lefekvés előtt, és reggel kevesebb súllyal ébredsz majd!

A főzéshez használt természetes ízesítők és fűszerek jótékony hatásait már régóta ismerjük. Ott van például a méz, amelyet régen számos...