Szuperhatékony popsiformáló gyakorlatok - A hölgyek egyik legproblémásabb testrésze a fenekük, mivel formálása nem a legegyszerűbb feladat. Természetesen ez sem lehetetlen feladat, csak tudni kell, mely gyakorlatokkal formálhatod leghatékonyabban a popsid

2014. Április 23. Szerda - Béla

Szerző: Kerekes Orsolya


Szuperhatékony popsiformáló gyakorlatok

A hölgyek egyik legproblémásabb testrésze a fenekük, mivel formálása nem a legegyszerűbb feladat. Természetesen ez sem lehetetlen feladat, csak tudni kell, mely gyakorlatokkal formálhatod leghatékonyabban a popsidat. Néhány egyszerű gyakorlat a segítségedre lesz ebben; ezek a gyakorlatok nem igényelnek bonyolult edzőtermi gépeket vagy drága kiegészítőket. Otthon is kényelmesen elvégezheted, amire viszont a legnagyobb szükséges lesz, az a kitartásod!  

1/8

Hirdetés

Szuperhatékony popsiformáló gyakorlatok

Szuperhatékony popsiformáló gyakorlatok

 

Hogyan kezdjem?

 

Kétféleképpen edzhetsz; vagy meghatározod az ismétlésszámot, hogy melyik gyakorlatból hány ismétlést csinálsz, mielőtt belekezdesz a következőbe vagy intervallum edzést csinálsz. Az intervallum edzés segítségével jobban tudod mérni az erőnléti változásodat. Ehhez szükséged van egy intervallum időmérőre, amit beállítasz 10/50-re (telefonra is letölthető alkalmazás). Ez azt jelenti, hogy 10 másodperc pihenő, 50 másodperc munka. Beállítod az ismétlésszámot annyira, ahány gyakorlatot el fogsz végezni. Minimum 12-15 percre érdemes állítani, ez az idő, napi szinten már elfogadhatónak számít. Az elején még nem fogod tudni végigcsinálni, úgyhogy csinálj annyit, amennyit tudsz

 

A gyakorlatok

 

Szánj naponta fél órát az edzésre és néhány héten belül olyan formás feneked lehet, amilyenről eddig csak álmodtál!

 

 
A jól ismert lábemelés. Csinálhatod kézen, vagy alkaron támaszkodva is, nem változik a gyakorlat hatékonysága.
 
Lábemelés olvalra, másik lábon térdelve. Ezzel fejlesztheted az egyensúlyodat is.
 
Lason fekve emeld fel a kezeidet és lábaidat, majd tartsd meg ezt a pozíciót. Ez a gyakorlat nem csak a fenekedet, hanem a hátadat és hátsó combjaidat is erősíti.
 

Guggolás, majd az egyik lábad nyújtsd hátra úgy, hogy mindkét lábad derékszöget alkosson (a képen kicsit másképp van) majd újra guggolás, majd a másik lábad nyújtsd hátra. Ennél a gyakorlatnál fontos az intenzitás. Csináld megállás nélkül, amilyen tempóban tudod.

 

Nézd meg a többi popsierősítő gyakorlatot is!

 
 

Hirdetés

Hirdetés

Ossza meg!

Vissza: Fitnesz
címkék: edzésmódok





Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőkézből értesülhessen a ...

Időjárás

Záporesõ Záporesõ
Siófok
04. 24. Cs

Záporesõ
Min-Max: 12 °C 20 °C


Heti időjárás előrejelzés


Naptár

2014 Április

H K Sz Cs P Sz V
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
             

Szavazás

Melyik a kedvenc szabadtéri sportod?


Még több szavazás