Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Szia:)! Egy olyan problémám lenne, hogy folyamatosan tornázok heti 3x has,comb vádli és fenékre..Viszont nem látszik az eredménye mert pl a hasamon van felesleg és azt egyszerűen nem tudom leadni! Mit csináljak hogy letudjam adni a felesleget?Mi a leghatá

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Szeptember 24. - Gellért
hirdetes

Online tanácsadás


Kérdés:


Kérdést felvető neve: Dolha Elizabeth


Szia:)! Egy olyan problémám lenne, hogy folyamatosan tornázok heti 3x has,comb vádli és fenékre..Viszont nem látszik az eredménye mert pl a hasamon van felesleg és azt egyszerűen nem tudom leadni! Mit csináljak hogy letudjam adni a felesleget?Mi a leghatásosabb módszer?
Előre is köszönöm a válaszod!:)



Válasz:


 Szia,

 

Az őszinte véleményem: tipikus ****s edzésterv.

A politikailag korrekt verzió: ez így nem túl hatásos.

 

Amelyik szimpi azt vedd figyelembe, a másikat meg tekintsd semmisnek!

 

A baj ott kezdődik, hogy ez édes kevés ahhoz, hogy olyan terhelést váltson ki a testedben, ami segíteni tudna a fogyásban. A vádli egy elég kis izom. Formája leginkább a genetikától függ, mert az izmok eredése és tapadása nem változtatható. 

 

Ahogy a heti 3 vádlinak, úgy a heti 3 has és comb edzésnek sincs értelme. A hasad is olyan izom, mint az összes többi. Sőt nagyon sok gyakorlat esetén alapból dolgozik, mert a kilégzés esetén megfeszül vagy épp a helyes testartás megtartásában segít.

 

A comb már lehet nyerőbb, mert egy baromi nagy izomról beszélünk, viszont, ha heti 3szor edzel rá, akkor biztos, hogy nincs kellően megdolgoztatva.

 

Kipróbáltad, nem jött be, jöjjön egy új taktika!

Mindenre edzeni fogsz, a teljes testedet megdolgoztatod és a szint mostantól az lesz, aminél már nem tudsz többet csinálni. Nem kell számolni a guggolásokat, egyszerűen addig kell csinálni, amíg az utolsóból fel nem tudsz állni.

 

Csináld az alapgyakorlatokat:

Guggolás, fekvőtámasz, felülés, kitörés, sétáló kitörés, váll és bicepsz gyakorlatok, 4 ütemű fekvőtámasz, guggolásból felugrás... Ezek mind megoldhatók kézisúlyzóval, gumiszalaggal.

 

Ha van lehetőséged terembe is járni, akkor még inkább szélesedik a paletta. A súlyzóktól sem kell félni és nagy súlyokat kell használni. Abban a pillanatban, hogy az erősítés hatására növekedni kezd az izomtömeg, növekedni fog az alap energiaszükséglete is a testednek. Ennek következtében jöhet majd össze a fogyás.

 

A mostani edzéstervedhez képest csak annyi lesz a változás, hogy a hátad, vállad, bicepszed, tricepszed, derekad is edzeni fogod. Itt is lesz izom és mindez úgy, hogy nem terheled túl magad.

 

Ha mindig ugyanazt az edzéstervet követed, akkor kb 2 hónap után semmi változást nem fogsz tapasztalni, mert a tested hozzászokik a terheléshez és a napi rutin részeként fogja kezelni. A test egy szuperszámítógép és a legoptimálisabb működést próbálja mindig beállítani.

 

Egy próbát megér, próbáld ki!

 

Sasa

 

u.i.: a face-en az oldalamon találsz edzésterveket is. 


hirdetes
hirdetes

címkék: