21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!
Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Augusztus 21. Kedd - Sámuel
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: alakformálás, edzésmódok

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

hirdetes

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

Egy olyan korszakban, ahol a legtöbb ember ülőmunkát végez és a szabadideje nagy részét is inaktívan tölti, az egyszerű változtatások is látványos eredményeket képesek hozni. A lépcső választása lift helyett drasztikus módon képes megnövelni az anyagcsere sebességét.

Míg néhány embernek sikerül tartania magát a kitűzött célokhoz, addig a legtöbben nem vagyunk képesek véghezvinni, amit elterveztünk. Éppen ezért szeretnénk bemutatni nektek egy nagyon egyszerű mozgásprogramot, ami segíthet az alakformálásban.

 

A jól kivitelezett mozgással képesek vagyunk szép eredményeket elérni, ehhez viszont tartani kell magunkat a tervhez. Higgyétek el, nem lesz nehéz. A programot 3 részre tudjuk felosztani: könnyű, mérsékelt és nehéz hétre. A legjobb az ebben a programban, hogy 21 napig tart, így még annak sem fog gondot okozni, akinek nehezére esik a mozgás, mivel ennyit mindenki kibír! És ha végig csinálod, látni fogod az eredményt, fogyni fogysz egy kicsit, nőni fog az állóképességed, izmosodni fogsz, és a tested is át fog alakulni! Az eredményt látva biztos vagyok abban, hogy nem fogsz megállni ennyinél, és továbbra is mozogni fogsz, ami pedig nagyon jó! Nézzük tehát ezt a 21 napos programot! 

hirdetes

 

#1 Könnyű hét

Az első héten, a nap elején és a nap végén is 5 percet kell sétálni. Olyan tempót kell választani, ami már nem andalgás, viszont még képesek vagyunk/lehetnénk mellette beszélgetést folytatni. Nem kell kifulladni. Ahogy a napok haladnak előre, minden egyes nap növeljük 2 perccel az alap időt. Ez azt jelenti, hogy a második napon már nap elején és végén is 7-7 percet sétáljunk. A harmadik napon 9-9-et és ezt így folytassuk tovább. A hét utolsó napján már 18-20 percet kell, hogy sétáljunk. Jöjjön a következő 2 hét, lapozz egyet, ott folytatom! 

 

Forrás

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

2018-06-14

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

2018-06-24

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

2018-06-21

A megfelelő edzésforma megtalálása nagyon nehéz, de a horoszkópodnak megfelelővel garantált a fogyás.


2018-07-04 Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

2018-06-12 Hatékonyabb edzés a meditáció segítségével!

Az edzés során gyakran lehet, hogy máshol jár a fejünk, és kevésbé vagyunk koncentráltak, vagy csak szimplán fáradtak vagyunk mert éjszaka rosszul aludtunk. A meditációs gyakorlatok alkalmazása ezekben segíthet!

2018-06-16 Ezzel a 7 tippel 50 felett is fitten tarthatod magad!

50 felett járva már jóval nehezebb olyan fittnek maradnunk mint fiatal éveinkben, azonban nem lehetetlen. Ezekkel a tippekkel könnyen formába rázhatjuk magunkat, ezzel is segítve fiatalabbá tenni magunkat.

2018-06-11 7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Egy nagyon szuper, hét napos kihívásra invitállak most titeket, kezdjétek el minél hamarabb, és majd meglátjátok, milyen szuper eredményt fogtok elérni!

Mi az a kókusz aminó szósz, és miért érdemes kipróbálni a szójaszósz helyett?

Sokoldalúsága, enyhén földes, sós, édeskés íze miatt a szójaszósz a legtöbb konyha egyik alapvető hozzávalójának számít. Világszerte...

Mi történik, ha egyhetes kombucha kúrára fogod magad?

A kombucha hívei szentül esküdnek az itthon kevésbé ismert ital fogyasztására, állítván hogy mennyi pozitív hatással is volt az szervezetükre. Ez...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.