Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: alakformálás, edzésmódok

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

hirdetes

21 napos sétaprogram, ami fogyaszt, izmosít, és egészségessé tesz!

Egy olyan korszakban, ahol a legtöbb ember ülőmunkát végez és a szabadideje nagy részét is inaktívan tölti, az egyszerű változtatások is látványos eredményeket képesek hozni. A lépcső választása lift helyett drasztikus módon képes megnövelni az anyagcsere sebességét.

Míg néhány embernek sikerül tartania magát a kitűzött célokhoz, addig a legtöbben nem vagyunk képesek véghezvinni, amit elterveztünk. Éppen ezért szeretnénk bemutatni nektek egy nagyon egyszerű mozgásprogramot, ami segíthet az alakformálásban.

 

A jól kivitelezett mozgással képesek vagyunk szép eredményeket elérni, ehhez viszont tartani kell magunkat a tervhez. Higgyétek el, nem lesz nehéz. A programot 3 részre tudjuk felosztani: könnyű, mérsékelt és nehéz hétre. A legjobb az ebben a programban, hogy 21 napig tart, így még annak sem fog gondot okozni, akinek nehezére esik a mozgás, mivel ennyit mindenki kibír! És ha végig csinálod, látni fogod az eredményt, fogyni fogysz egy kicsit, nőni fog az állóképességed, izmosodni fogsz, és a tested is át fog alakulni! Az eredményt látva biztos vagyok abban, hogy nem fogsz megállni ennyinél, és továbbra is mozogni fogsz, ami pedig nagyon jó! Nézzük tehát ezt a 21 napos programot! 

hirdetes

 

#1 Könnyű hét

Az első héten, a nap elején és a nap végén is 5 percet kell sétálni. Olyan tempót kell választani, ami már nem andalgás, viszont még képesek vagyunk/lehetnénk mellette beszélgetést folytatni. Nem kell kifulladni. Ahogy a napok haladnak előre, minden egyes nap növeljük 2 perccel az alap időt. Ez azt jelenti, hogy a második napon már nap elején és végén is 7-7 percet sétáljunk. A harmadik napon 9-9-et és ezt így folytassuk tovább. A hét utolsó napján már 18-20 percet kell, hogy sétáljunk. Jöjjön a következő 2 hét, lapozz egyet, ott folytatom! 

 

Forrás

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

2018-05-16

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

2018-05-26

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

Ezért jó a HIIT edzés

Ezért jó a HIIT edzés

2018-05-15

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.


2018-05-23 Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

2018-05-04 Így sportolj a terhességed alatt!

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

2018-05-01 3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.