Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

praktikák edzés után

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Április 24. Kedd - György
hirdetes
 | Szerző: HH
címkék: egészség, mozgás, sport

Meglepő házi praktikák az edzés kellemetlenségeire

hirdetes

sport edzés izomláz

Ne hagyd, hogy az edzés és a sportolás mellékhatásai - mint a hólyagok vagy fájó izmok - eltérítsenek a mozgástól. Ezekre egyszerű, de nagyszerű megoldásokat ajánlanak a természtgyógyászok. Mi kipróbáltuk őket és nagyszerűen működnek! ( Ha a probléma nem múlik, persze menj el orvoshoz.)

Izomláz

Az izomláz sokszor megelőzhető csupán azzal, ha edzés előtt rendesen bemelegítünk és utána megfelelően nyújtunk. Kerülni kell a túságosan megterhelő edzést is, ami szintén izomlázhoz vezet. De ha már kialakult az izomfájdalom, számos gyógyír akad rá azért. 

Megoldás: Itass át egy ruhát almaecettel és csavard a fájdalmas izom köré 20 percre. A fájdalom gyorsabban megszűnik. 3-4 óra múlva megismételheted a kezelést és mindezt addig, míg a fájdalom örökre tovaszáll.

hirdetes

Miért működik: Az almaecet gyógyír az izomra, segít kivonni a tejsavat (ami az izomlázat okozza) az izomból edzés után.

Vannak olyan gyulladáscsökkentő, fájdalomcsillapító hatóanyagokat tartalmazó ételek is, melyek fogyasztása segít elmúlasztani az izomlázat, vagy hosszabb távon akár meg is előzik a kialakulását. Ezek következnek most:

Gyömbér – Rendszeresen fogyasztva jelentősen csökkenti a megerőltető testmozgás utáni izomfájdalmat.

Kurkuma – A kurkumában lévő kurkumin is hatékonyan csökkenti az izomláz mértékét.

Gránátalma – ellagitannint tartalmaz, ami helyrehozza az izmot a megerőltető edzés után.

Meggy, cseresznye – antocianinokban gazdagok, ezért az izomláz csökkentése mellett még rákellenes hatásúak is.

Alma, hagyma – Kvercetint tartalmaznak, ami gyulladáscsökkentő hatású, ezáltal csökkenti az izomlázat.

hirdetes
hirdetes

hirdetes

10 érv az edzés utáni nyújtás mellett

10 érv az edzés utáni nyújtás mellett

2018-03-10

Az edzésnek szerves részét kell képezze a bemelegítés és a nyújtás is. Mégis, sokszor kihagyjuk ezeket a fontos elemeket. 10 érv az edzés utáni nyújtás mellett

Sokkoló! Ezért kerülik a nők az edzőtermeket!

Sokkoló! Ezért kerülik a nők az edzőtermeket!

2018-04-16

Sokan nem szívesen mennek edzőterembe, inkább otthon tornáznak, csak hogy az árgus tekinteteket elkerüljék. Sokkoló! Ezért kerülik a nők az edzőtermeket!

Hogyan győzzük le az Achilles-íngyulladást

Hogyan győzzük le az Achilles-íngyulladást

2018-03-21

Az egyik leggyakoribb sportsérülés, főként futóknál az Achilles-ínygulladás, ami akár hosszú hetekig is elhúzódhat. Hogyan győzzük le az Achilles-íngyulladást


2018-03-26 Sokat zsibbadnak a végtagjaid? Ez lehet a bajod!

Ha sokszor érzel égő, szúró fájdalmat a karodban vagy lábadban, gyakran ok nélkül is, akkor érdemes odafigyelni! Sokat zsibbadnak a végtagjaid? Ez lehet a bajod!

2018-03-19 Találd meg a benned rejlő gyermeket – a jóga segít!

Te is gyakran áhítattal nézed a kisgyerekeket, ahogy könnyedén mozognak, még a legnyakatekertebb pózokban? Találd meg a benned rejlő gyermeket – a jóga segít!

2018-03-26 Bevált módszerek a striák ellen!

Neked is vannak striák a bőrödön? Nyugalom, nem vagy egyedül. Azért, hogy visszanyerd önbizalmadat megmutatjuk mik a bevált módszerek a striák ellen!

2018-03-07 Ezt tedd a feszes mellekért!

Bizonyos élethelyzetekben, mint a szoptatás, vagy a hirtelen súlyváltozás elkerülhetetlen, hogy megereszkedik a mellünk. Ezt tedd a feszes mellekért!

Ha ezeket eszed, pont a derekad és a hasad fog nőni!

Vannak olyan élelmiszerek, amik ugyan finomak, és előszeretettel fogyasztjuk őket, mégsem tesznek jót a fogyókúránknak. Most ezeket igyekeztünk...

11 tipp a sikeres fogyáshoz nőktől, akik valaha ducik voltak

Íme, néhány jó tanács olyan emberektől, akik korábban jártak már a te cipődben, vagy még sokkal rosszabban is. Ezek a nők 10, 20, 40, akár 50...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.