fit

A plank és a zsírégetés - tuti módszer, ami segít

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. November 22. Szerda - Cecília
hirdetes
 | Szerző: Borbély Brigitta
címkék: fitness

A plank a zsírégetés legjobb módszere

hirdetes

Válaszd a plank pózt a zsírégetés fokozására!

 

Rengeteg gyakorlat létezik már a zsírégetés és hasfalunk feszesítésének érdekében, de talán egyik sem olyan hatékony, mint a plank, vagy más néven deszkapóz. A gyakorlat segítségével akár 5 perc alatt 200 kalóriát is elégethetünk, persze csak ha megfelelően végezzük azt.

 

Plank a zsírégetés legjobb módszere

 

A plank gyakorlat azért fantasztikus, mert egy akár önmagában néhány perc alatt elvégezhető, szuper intenzív gyakorlatról beszélünk. Ugyanakkor az edzéstervedbe is beillesztheted, így még inkább növelve annak intenzitását. Habár saját testsúlyos mozdulatról van szó, sokkal hatékonyabb néhány súlyzós gyakorlatnál is. A plank nem csak a has, de a kar, a hát, a törzs, és a derék izmait is komolyan erősíti.

hirdetes

 

A könnyűnek tűnő plank alkartámasz valójában nem is olyan egyszerű, amint először kipróbáljuk, rögtön rájövünk. Rendkívül fontos a folyamatos koncentráció, hogy helyesen tudjuk végezni a gyakorlatot.

 

hirdetes
hirdetes

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

2017-09-29

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

Villámgyors útmutató a guggoláshoz

Villámgyors útmutató a guggoláshoz

2017-09-05

A guggolást azért fontos beiktatni edzéstervünkbe, mert megmozgatják a farizmokat, térdínakat és más fontos izmokat, amelyeket rendszeresen igénybe veszünk a mindennapok során.

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.


2017-06-22 5 tanács a lapos hasért!

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

2017-10-31 Egy 20 perces karokra, hasra, lábakra és fenékre kiterjedő edzés, amihez nem kellenek segédeszközök!

Elég naponta húsz perc, hogy formáld hasadat, lábaidat, fenekedet, most bemutatok egy nagyon hatásos gyakorlatsort, amihez nem kellenek segédeszközök!

2017-11-02 80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

Ismerkedjünk meg négy 80 év feletti sportolóval, pillantsunk bele a mindennapjaikba, nézzük meg, hogyan élnek ők, mit tesznek azért, hogy fittek legyenek!

2017-11-16 Toka elleni gyakorlatok

Könnyedén megszabadulhatunk a tokától, mostani cikkünkben egy olyan gyakorlatot mutatok be, melyet bárhol végezhetünk, a hatás pedig nem marad el!

7 ok, amiért a ruha nélkül alvók boldogabbak és egészségesebbek

Tudtad, hogy a ruha nélküli alvás boldogabb kapcsolatokhoz és általánosságban jobb fizikai és szellemi egészséghez vezet? Mégis csak nagyon kevesen...

Igyál meg ebből egy pohárral lefekvés előtt, és reggel kevesebb súllyal ébredsz majd!

A főzéshez használt természetes ízesítők és fűszerek jótékony hatásait már régóta ismerjük. Ott van például a méz, amelyet régen számos...