Youtube feliratkozás
 

Te is szeretnél frissen kipattani reggel az ágyból? Megmutatjuk a pihentető alvás 5 titkát

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: TB
címkék: alvás, táplálkozás

A pihentető alvás 5 titka

hirdetes

A jó alvás titkait ismerheted meg, nincs több forgolódással teli éjszaka - A pihentető alvás 5 titka

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Az alvás mindenki számára nagyon fontos. A napunk 1/3-át lényegében az ágyban töltjük. Fontos, hogy az alvásra szánt idő valóban pihentető legyen, és reggel frissen, üdén kezdhessük a napot. Az alvás zavarok súlyos egészségügyi problémákat okozhatnak, ezért érdemes több figyelmet fordítani a megoldásukra.

Mindenki szeret aludni, hiszen az emberi szervezet ilyenkor regenerálódik, és ilyenkor tudjuk kipihenni magunkat. Mindennapjaink része, azonban sokan nem fordítanak kellő figyelmet arra, hogy az alvással eltöltött idő valóban nyugodt, és pihentető legyen. Pedig nincs is jobb, mint reggel úgy ki kelni az ágyból, hogy frissek vagyunk, és teljes mértékben készen állunk a napra. Ezért fontos, hogy pár dolgot szem előtt tartsunk, ha alvásról van szó.  

hirdetes

 


Naponta 7-8 óra alvásra van egy átlagembernek szüksége ahhoz, hogy jól teljesítsen a nap folyamán. Ha csak 1 órával lecsökkentjük ezt az időt, érezhető negatív hatásokkal találjuk szembe magunkat. Már ilyen kis idő elhagyása is koncentrációs zavarokhoz, fejfájáshoz vezethet. Az alváshiánynak súlyos egészségügyi kockázati is lehetnek. Energiaitallal, kávéval nem lehet pótolni az elmulasztott órákat. Az alváshiány egyetlen megoldása az, ha többet és jobban alszunk. Ehhez pedig elengedhetetlen a megefelelő minőségű matrac, ágykeret és ágynemű. A rosszul megválasztott hálószobabútor ugyanis gyakran okoz alvászavarokat. Ha úgy gondolod, hogy neked is szükséged lenne némi segítségre ebben, a Novetex készséggel áll a rendelkezésedre, bármilyen kérdés kapcsán. Termékeiket, amik garantáltan pihentető és egészséges alvásélményt nyújtanak itt tudod elérni.

 


Ha nem alszunk eleget az étvágyat szabályzó hormonok egyensúlya felborul, így gyakrabban leszünk éhesek késő este. Ez egyenes út az elhízáshoz. Az alváshiány stresszt okoz a szervezetnek, és ezzel nagyon megterheljük szívünket, így aki életvitel szerűen keveset alszik, kockáztatja a magas vérnyomást, és a szívbetegségeket. Azonban van egy nagyon könnyen észrevehető jele az alváshiány, a késleltetett reakcióidő, és a figyelemhiány megjelenése. Ha nem alszol eleget eszélyessé válhatsz önmagadra és a környezetedre.

 

A lecsökkent reakcióidő, és dekoncentráltság miatt nem csak úgy fogod érezni magad, mintha jó sok pálinkát ittál volna, hanem úgy is fogsz viselkedni. Például kifejezetten nem ajánlott volán mögé ülni, mert nem csak a saját, de mások életét is kockáztatod vele. Nem tudsz figyelni, romlik a látásod, és ezért nem fogod tudni felmérni rendesen a távolságokat, és a reakcióidő is rohamosan nő, így egy esetleges balesetet nem biztos, hogy helyesen el fogsz tudni kerülni. Arról nem is beszélve, hogy elaludhatsz a volán mögött. De hosszabb ideje fenn álló alváshiányos állapotban ne hozzunk nagy döntéseket, és ne menjünk tárgyalásokra, hanem inkább aludjuk jól ki magunkat.
 

 

A pihentető alvás titkaiért lapozz a következő oldalra!

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Nem alszol jól? Ezt edd elalvás előtt!

Nem alszol jól? Ezt edd elalvás előtt!

2018-06-26

Alvási nehézségeket rengetegen tapasztalunk életünk során, azonban az okát és a megoldást már kevesebben tudjuk. Hiszed vagy sem, de az elfogyasztott ételek is befolyásolják alvásunkat, így mi most összegyűjtöttünk azokat az ételeket amelyek fogyasztása s

Mit gondolsz, eléggé rostdús az étrended?

Mit gondolsz, eléggé rostdús az étrended?

2018-06-27

Sokan szeretnénk egészséges étrendet kialakítani, így csökkentjük a szénhidrát és a cukor mennyiségét az ételeinkben, de vajon mennyien figyelünk oda arra, hogy rostban gazdag ételeket fogyasszunk?

Ha ezeket tapasztalod, lehet gluténérzékeny vagy!

Ha ezeket tapasztalod, lehet gluténérzékeny vagy!

2018-06-29

A különböző ételintoleranciák közül a laktóz és a gluténérzékenység a kettő talán leggyakoribb. Sokan azonban nem jönnek rá, hogy ételérzékenység okozza az emésztési panaszaikat.


2018-06-29 Ebből áll Meghan Markle diétája!

A sussexi hercegnő, aki korábban híres amerikai tévésztár volt, közel 40 éves de mégis kicsattanó formában van. Ezt többek között a diétájának is köszönheti, amit most a cikkünkben bemutatunk.

2018-06-26 Így kontrolláld az étvágyadat!

Elsőre nehéznek tűnhet az étvágyunk féken tartása, de a cikk elolvasása után talán nem is tűnik majd olyan nehéz feladatnak. Fontos, hogy a diétánk alatt a megfelelő mennyiséget együk, és ne essünk túlzásokba, ehhez jöhetnek jól az alábbi tippek.

2018-06-08 Tények és tévhitek a gyorsfagyasztott zöldségekről

Biztosan te is tudod, hogy a zöldségek rendszeres napi fogyasztás rendkívül fontos. Vajon azt is tudod, hogy a gyorsfagyasztott zöldségek mennyi vitamint tartalmaznak?

2018-06-01 10 élelmiszer, amitől éhesebb leszel! Ezeket kerüld diéta idején!

Tudtad, hogy sok diéta azért mond csődöt, mert olyan ételeket eszünk, amiktől csak éhesebbek leszünk? Íme a 10-es lista, mit ne egyél diéta idején!

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.