Nagy diéta ABC 5. rész

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2016. Május 1. - Fülöp
| Szerző: Józan Szilvia | Szólj hozzá Te is!

Nagy diéta ABC 5. rész

Most megtudhatsz mindent a diétázásról, hat részes sorozatunkból. A Nagy Diéta ABC tartalmazza mindazokat a fogalmakat, amelyekkel tisztában kell lenned a hatékony és sikeres diéta végigcsinálásához. Mielőtt elkezdenél egy diétát, olvasd el, hogy mi mindenre lesz szükséged a sikeres fogyáshoz. A Nagy Diéta ABC 5. részében újabb 5 fontos fogalommal ismerkedhetsz meg.

Nagy diéta ABC 5. rész

Nagy Diéta ABC – P, mint Pihenés

A pihenés nem csak jutalom formájában jelenhet meg a diéta alatt. Egyszerűen mindenkinek szüksége van egy kis lazításra, kikapcsolódásra. Ha már huzamosabb ideje tartani tudod a diéta terveket, akkor egy kis pihenést is megérdemelsz. Ez azért is fontos, hogy szervezeted újra feltöltődjön. Főleg az ünnepek közeledtével érezhetjük, úgy, hogy már igazán ránk férne egy kis pihenés. Nyugodtan egyél egy kis bejglit a kanapén heverészve. Ez viszont azt is jelenti, hogy a pihenés után teljes gőzzel folytatjuk a diétát.

Nagy Diéta ABC – R, mint Reggeli

A reggeli a legfontosabb étkezés. Diéta alatt kimondottan fontos, hogy energia dús reggelivel indítsuk a napot. Egészséges reggeli nélkül nehezen indul a nap, és a kedvünk is elmegy a diétától és a mozgástól. Teljes kiőrlésű gabonapehely, joghurt, tojás, vagy akár gyümölcs, mindegy, hogy melyiket választjuk. A reggelit nem lehet elintézni egy bögre kávéval. Ha reggel nem eszünk semmit, akkor nem biztos, hogy kibírjuk ebédig éhgyomorral. Ha kihagyunk egy étkezést, akkor éhesen ingerlékenyebbek lehetünk, és felléphet a koncentráció hiány és a fáradtság is. A reggeli pár percből is megoldható, ne hagyd ki a reggeli kapkodásban.

Nagy Diéta ABC – S, mint Séta

Nemcsak a rendszeres mozgás, ami formában tud tartani. Egy óra séta a friss levegőn és mintha kicseréltek volna. A kocogás és a futás is hasonló eredménnyel jár, de a sétálás sokkal könnyebb feladat. Sétálni bármelyik évszakban lehet, még a nyári hőségben és a téli fagyban is, persze megfelelő öltözetben. A séta kikapcsol, eltereli a gondolataidat, kiszellőzteti a fejed és mégis mozgást végzel. A séta megfelelő tempót biztosít, amit biztosan tudsz tartani. Ha mozgásszegény életmód következtében félsz nekikezdeni egy kemény edzésnek, akkor először edzés helyett inkább sétálj, majd fokozatosan váltsd fel kocogással. Pár alkalom után már nekikezdhetsz a rendszeres mozgásnak. Ha jártas, vagy a lakóhelyeden, akkor tömegközlekedés helyett akár lesétálhatsz pár megállót, ha nem túl nagy a távolság.

Nagy Diéta ABC – Sz, mint Szénhidrát

Mindenki tudja, hogy a szénhidrátokkal bizony vigyázni kell, főleg diéta alatt. Ennek ellenére egyre több olyan diéta lát napvilágot, melyben komoly szerepe van a szénhidrátoknak. A 90 napos diéta szerint egy egész napig csak azt fogyaszthatunk, majdnem minden 4. nap. A szénhidrátok elég hamar jóllakottság érzetet keltenek, de egy órával az evés után, már megint éhesek leszünk. A szénhidrát hamar felszívódik a szervezetben, ezért érdemes az étkezés után egy órával gyümölcsöt, vagy valamilyen könnyen emészthető joghurtot fogyasztani, hogy elkerüljük az éhséget.

Nagy Diéta ABC – T, mint Tejtermék

A tejtermékekben rengeteg ásványi anyag, fehérje van. Kiemelkedően magas a kalcium tartalma, ami csontjaink védelmét biztosítja. Nemcsak a fejlődő szervezetnek van szüksége rá, hanem ahogy idősödünk egyre fontosabb csontjaink védelme. Diéta alatt főleg tartósítószer nélküli tejet fogyasszunk. És a kevésbé zsíros tejtermékeket válasszuk.

További cikkeink – kattintson a részletekért!

Ossza meg!

Vissza: Diéta és táplálkozás, fogyókúra
címkék: diéta

Kommentek


5 dolog, amit ne kövess el az edzőteremben!

5 dolog, amit ne kövess el az edzőteremben!

A bikiniszezon közeledtével egyre jobban megtelnek az edzőtermek. Mint mindenhol, itt is léteznek íratlan szabályok, amiket érdemes betartani, ha nem akarsz a konditeremben edzők agyára menni.

Tippek, ha kezdő vagy a konditeremben

Tippek, ha kezdő vagy a konditeremben

Az emberek gyakran csak azért nem járnak konditerembe, mert nem tudják pontosan, hogy mit és hogyan kellene használniuk. Adunk néhány tippet, ha kezdő vagy a konditeremben!

Ránctalanító gép otthonra

Típus: új
Feladva: 2016-03-30

Lassan itt a tavasz és a jó idő! Mit fogsz csinálni?

Mérgező aszpartám

A mérgező aszpartám!

Attól hogy valami cukormentes vagyis diétás, nem feltétlenül egészséges is. Így van ez a kólával is. Napjaink mérge az aszpartám, amit rengeteg mindenben megtalálhatunk. De mit is okoz?

Fogyasztó kávé

Fűszeres fogyasztó kávé

Kávé, a reggeljeink elengedhetetlen hozzávalója. Nem csak felébreszt, ráhangol a napra, de fogyaszt is! Beindítja az anyagcserét, hát még ha ezeket is hozzáadod! Fogyjunk és égessünk zsírt a kedvenc italunkkal!

Eseménynaptár

2016 Május

H K Sz Cs P Sz V
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Joghurt fagyi

Joghurt fagyi

Joghurt fagyi. Egészségesnek, fittnek hangzik. Gondolnánk inkább azt fogyasztjuk, mint a sima cukros fagyikat. Nos, járjunk utána, miért nem jó ez sem.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőkézből értesülhessen a legfrissebb hírekről, eseményekről!

Cézár sali

Saláta, Cézár saláta? Ne!

Sokszor azzal hogy életmódot akarunk változtatni, lefogyni, egészségesebbé válni, más ételek után nézünk. Ha már diéta, akkor saláta! Azonban nem mindegy hogy milyen salátát is választunk!

Ezért ne hagyd ki a reggelit

Ezért ne hagyd ki a reggelit

Talán nem is gondolnád, hogy a reggeli mennyire fontos, és az egész napodra kihat, ha nem eszel a nap elején. Bemutatjuk, hogy miért érdemes reggelizned!

Az elhízás veszélyeit mutatjuk meg videón

Az elhízás veszélyeit mutatjuk meg videón

Az elhízásnak hihetetlenül nagy veszélyei vannak, ha eddig nem tudtál még róla, akkor itt az ideje, hogy megtekintsd te is ezt az elgondolkodtató, egyben megdöbbentő és sokkoló videót! Oszd meg ismerőseiddel is! 

Vaníliás protein tekercs

Vaníliás protein tekercs

1. A tojásfehérjét a sóval és az édesítőszerrel kemény habbá verjük, majd a masszát sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük és megszórjuk a mákkal. 150 fokos sütőben 15-20 perc alatt megsütjük. A sütőpapírral együtt még melegen feltekerjük, majd...

Dr. Steinberger 5 Napos Fitness Program - teszt élesben

Teszteld velem a Dr. Steinberger 5 Napos Fitness Programot!

A nyár közeledtével a legtöbben elkezdünk egy kicsit egészségesebben étkezni, diétázni, mozogni, hogy a legjobb formánkat mutathassuk meg a strandon a bikiniszezonban! Engem is utolért ez a láz, és elhatároztam, hogy belevágok egy méregtelenítő kúrába. Ehhez a Dr. Steinberger 5...

Ezeket a hibákat követheted el a fogyókúrázáskor!

A 10 leggyakoribb hiba, amit a fogyókúrázók elkövetnek!

Mára már rengeteg fogyókúrás módszer ismert, és sokan szinte bármit megtennének az álomalak eléréséhez. Neked kell eldöntened, hogy melyik fogyókúrát vagy edzéstervet választod, de az biztos, hogy ha ezeket a hibákat elköveted, rengeteget ártasz a szervezetednek!

Valódi Méz

Cím: Webshop
Telefon: +36-70-312-7859, +36-70-311-7646
Email: valodimez@gmail.com
Weblap: www.valodimez.hu/

Hangulatjavító ételek

Hangulatjavító ételek

Tegyél te is a rosszkedv ellen ételekkel! Bemutatjuk, hogy melyek azok az ételek, amik javítják a hangulatod!

A lapos has titka - tavaszi ételek

Ha te is lapos hasat szeretnél, ezeket edd!

Ha ugyan nem küzdesz komoly súlyproblémákkal, de mindenképpen szeretnél pár kilótól megszabadulni – és lehetőleg gyorsan -, akkor érdemes kipróbálnod néhány új ételt, melyek méregtelenítő és vízhajtó hatással vannak a szervezetre!