Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Edzés a lenyűgöző formáért

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Január 23. Kedd - Zelma
hirdetes
 | Szerző: GB
címkék: akaraterő, alakformálás, divat, edzésmódok, egészség, fitness, fogyókúra, sport, stressz

Légy lenyűgöző formában az esküvődön!

hirdetes

Lényűgözően az esküvőn

 

Az esküvő közeledtével nem csak a stressz, hanem a kilók száma is gyakran nő. Ezért olyan gyakorlatsort állítottunk össze neked, amellyel a menyasszonyi ruha által kiemelt részeket formáljuk meg.

 

Az edzést hetente legalább háromszor végezd bemelegítéssel kezdve és néhány alkalom kardió edzéssel egészítsd ki: heti három, négy 20-40 perc futás, kerékpározás, lépcsőzés növelheti a fogyás mértékét.

Lássuk a gyakorlatokat:

 

Láb, fenék gyakorlatok

 

  1. Csípőemelés: Feküdj hanyatt, lábaidat húzd fel talpra. A karjaidat helyezd kinyújtva a tested mellé. A hátadat egyenesen tartva emeld fel a csípőd. Mikor felemelkedsz, szorítsd össze a farizmodat és így tartsd meg 2-3 másodpercig. Lassan enged vissza a csípőd a talaj fölé és közben lazítsd el a farizmodat. Fontos, hogy ne lendületből emeld magad! Ha úgy érzed, könnyű a gyakorlat helyez súlyt az alhasadra. Vigyáz, hogy ne legyen túl nehéz. Végezz 3x12 sorozatot. A sorozatok között legyen 2-3 másodperc pihenő.
  2. hirdetes

Extra gyakorlat: A hátadat a lapockádnál támaszd fel az ágy szélére és így végezd a csípőemelést. Így biztos, hogy a célzott terület fog dolgozni.

 

 

hirdetes
hirdetes

Így kezdj végre tényleg új életet januárban

Így kezdj végre tényleg új életet januárban

2017-12-14

Sokan teszünk minden évben újévi fogadalmat. 2018-ban végre tényleg új életet kezdhetsz, legyen szó egészséges életmódról, munkáról, párkapcsolatról!

Ezt teszi a testeddel 15 perc séta vacsora után

Ezt teszi a testeddel 15 perc séta vacsora után

2017-12-28

Nem kell azonban máris szigorú edzéstervektől rettegni. Már napi néhány extra perc mozgás is sokat változtathat azon, hogy hogyan érezzük magunkat például egy vacsorát követően.

Így néz ki ma a tíz évvel ezelőtti „Legnagyobb vesztes” című műsor győztese

Így néz ki ma a tíz évvel ezelőtti „Legnagyobb vesztes” című műsor győztese

2017-12-12

Sam Rouen élete gyökeresen megváltozott az elmúlt 9 évben. Így néz ki ma a tíz évvel ezelőtti „Legnagyobb vesztes” című műsor győztese! Hihetetlen, hogy kitartással milyen eredmény érhető el! Nézd meg te is!


2017-11-13 HOT IRON edzés Budapest - Ismerd meg ezt az edzésformát!

Szeretnél rövid idő alatt látványos eredményt elérni? Akkor a HOT IRON edzést neked találták ki! Cikkünkből megtudhatod, hogy kinek ajánljuk ezt az edzésformát!

2017-12-06 7 hasizom erősítő gyakorlat, amiket eddig rosszul csináltál – íme a helyes módszerek

Sokan esnek abba a hibába, hogy rosszul végzik el a különböző gyakorlatokat, így pedig azok semmit sem érnek. Most megmutatjuk a hasizom erősítő gyakorlatok hibáit!

2017-10-03 10 tanács, hogy gyorsabban lesétáld a zsírt

Lehet, hogy szeretsz sétálni, mégsem hozod ki belőle a maximumot. 10 apró trükk segítségével jobban kiaknázhatod a sétában rejlő potenciált a zsírégetésre.

2018-01-21 Egészséges élet négy lépésben

Nem kell gyökeresen megváltoztatnod életed minden egyes területét ahhoz, hogy rövid időn belül érezhető változásokat észlelhess magadon. Az egészséges életmód persze egy hosszú távú dolog, de akár már ma is nekiállhatsz! Tedd meg azt a bizonyos első lépés

5 perces fenékgyakorlatok lefekvés előtt

A nap villámgyorsan elrohanhat az ember feje felett – biztosan veled is előfordult már, hogy azon kaptad magad, hogy eljött a lefekvés ideje, de...

Fenékformálás guggolás nélkül – 6 gyakorlat, amiket ki kell próbálnod!

A legtöbb fitneszguru szerint a formás fenék titka nem más, mint egy jó adag guggolás minden egyes nap. De a guggolások nem feltétlenül a...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.