Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Láberősítő gyakorlatok, amikhez csak 10 percre van szükséged!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Szeptember 26. Kedd - Jusztina
hirdetes
 | Szerző: emszi
címkék: alakformálás, fitness

Az egyetlen 10 perces láberősítő edzés, amire valaha szükséged lesz!

hirdetes

Láberősítő gyakorlatok, amikhez csak 10 percre van szükséged!

A lábakat sem szabad elhanyagolni! Ha csak 10 percet szeretnél rájuk szánni, akkor ez a gyakorlatsor tökéletes lesz számodra!

A láberősítő gyakorlatok kevesek kedvencei közé tartoznak, sokan pedig egyszerűen kihagyják edzéstervükből. Ez a gyakorlatsor a lábak erőnlétét és az izomzatot is fejlesztik.

 

A lábedzéshez olyan súlyt válasszunk, ami kihívást jelent, de nem túl nehéz ahhoz, hogy az időzített pozíciókat megfelelően tarthassuk. Amennyiben az izmok megerősítésére törekszünk a gyakorlatokat gyorsabban is végezhetjük. A gyakorlatokat 45 másodpercig végezzük, a gyakorlatok között pedig tartsunk szigorúan 15 másodperces pihenőt. A gyakorlatokat annyiszor ismételhetjük, amennyiszer jól esik, sőt; további edzéstervekkel kombinálva is végezhetjük őket.

hirdetes

 

1. Láberősítő gyakorlat

A lábfejek párhuzamosak és vállszélességben helyezkednek. A súlyt mellkasunk előtt tartva guggoljunk le, majd álljunk fel. Guggolás során a térdek a bokák felett vannak, felállás közben pedig sarkunk maradjon a talajon.

 

2. Láberősítő gyakorlat

Oldalazó szökellés közben a csípő leereszkedik, a testúlyt pedig vigyük olyan közel a talajhoz, amennyire csak lehet. A mellkas nem ereszkedik le, a szemek előre néznek. A hasizmok megfeszítése segít az egyensúly megtartásában.

hirdetes
hirdetes

Zsírpusztítás napi 20 percben

Zsírpusztítás napi 20 percben

2017-05-22

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

5 tanács a lapos hasért!

5 tanács a lapos hasért!

2017-06-22

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

5 furcsa fitnesz tipp

5 furcsa fitnesz tipp

2017-05-29

Nagyon gyakran megesik velünk, hogy egy fitnesz tanácsra azt mondjuk: hiszi a piszi! Aztán mégis kiderül, hogy mi tévedtünk!


2017-06-28 A guggolás művészete

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.

2017-06-17 A három legjobb izmosító gyakorlat nőknek

Elhoztam nektek a legjobb, leghatásosabb izmosító edzéseket, minden nőnek kötelezően ajánlom az összeset, próbáljátok ki még ma, nem fogtok csalódni bennük!

2017-06-17 Éges több kalóriát rövidebb idő alatt Burpee gyakorlattal

A burpee nem más, mint a leghatékonyabb zsírégető edzésmód, ami tetőtől talpig igénybe veszi testünket, ráadásul semmilyen segédeszközt nem igényel.

2017-06-17 A 10 legjobb edzés, amik segítenek megszabadulni a feleslegtől

A fogyás mindenki számára egyéni kihívás, ezért érdemes olyan testmozgást választani hozzá, ami számodra a legmegfelelőbb. A 10 legjobb edzés, amik segítenek megszabadulni a feleslegtől

Európa döntött - A homeopátia hazugság és még veszélyes is!

Semmilyen érdemi bizonyíték nincs arra, hogy a homeopátia tényleg használ (az ezt állító...

Ismerd fel a kalciumhiány tüneteit!

Egészséged megőrzése érdekében figyelned kell a tested jelzéseire, és fel kell ismerned azokat. Ez azonban nem...