fit

Láberősítő gyakorlatok, amikhez csak 10 percre van szükséged!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. November 17. Péntek - Hortenzia, Gergő
hirdetes
 | Szerző: emszi
címkék: alakformálás, fitness

Az egyetlen 10 perces láberősítő edzés, amire valaha szükséged lesz!

hirdetes

Láberősítő gyakorlatok, amikhez csak 10 percre van szükséged!

A lábakat sem szabad elhanyagolni! Ha csak 10 percet szeretnél rájuk szánni, akkor ez a gyakorlatsor tökéletes lesz számodra!

A láberősítő gyakorlatok kevesek kedvencei közé tartoznak, sokan pedig egyszerűen kihagyják edzéstervükből. Ez a gyakorlatsor a lábak erőnlétét és az izomzatot is fejlesztik.

 

A lábedzéshez olyan súlyt válasszunk, ami kihívást jelent, de nem túl nehéz ahhoz, hogy az időzített pozíciókat megfelelően tarthassuk. Amennyiben az izmok megerősítésére törekszünk a gyakorlatokat gyorsabban is végezhetjük. A gyakorlatokat 45 másodpercig végezzük, a gyakorlatok között pedig tartsunk szigorúan 15 másodperces pihenőt. A gyakorlatokat annyiszor ismételhetjük, amennyiszer jól esik, sőt; további edzéstervekkel kombinálva is végezhetjük őket.

hirdetes

 

1. Láberősítő gyakorlat

A lábfejek párhuzamosak és vállszélességben helyezkednek. A súlyt mellkasunk előtt tartva guggoljunk le, majd álljunk fel. Guggolás során a térdek a bokák felett vannak, felállás közben pedig sarkunk maradjon a talajon.

 

2. Láberősítő gyakorlat

Oldalazó szökellés közben a csípő leereszkedik, a testúlyt pedig vigyük olyan közel a talajhoz, amennyire csak lehet. A mellkas nem ereszkedik le, a szemek előre néznek. A hasizmok megfeszítése segít az egyensúly megtartásában.

hirdetes
hirdetes

5 tanács a lapos hasért!

5 tanács a lapos hasért!

2017-06-22

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

2017-09-29

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.


2017-11-02 80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

Ismerkedjünk meg négy 80 év feletti sportolóval, pillantsunk bele a mindennapjaikba, nézzük meg, hogyan élnek ők, mit tesznek azért, hogy fittek legyenek!

2017-11-15 12 kiló egy hónap alatt – próbáltad már a brazil diétát?

Próbáld ki te is a brazil diétát, bármennyire is hihetetlen, ez a diétás módszer már több ezer embernek segített lefogyni, mindenkinek csak ajánlani tudom!

2017-10-31 Egy 20 perces karokra, hasra, lábakra és fenékre kiterjedő edzés, amihez nem kellenek segédeszközök!

Elég naponta húsz perc, hogy formáld hasadat, lábaidat, fenekedet, most bemutatok egy nagyon hatásos gyakorlatsort, amihez nem kellenek segédeszközök!

2017-09-05 Villámgyors útmutató a guggoláshoz

A guggolást azért fontos beiktatni edzéstervünkbe, mert megmozgatják a farizmokat, térdínakat és más fontos izmokat, amelyeket rendszeresen igénybe veszünk a mindennapok során.

Toka elleni gyakorlatok

Egy kutatás szerint az emberek több mint 60 százaléka küzd a tokával, éppen ezért hoztam el most nektek szakértőnk tanácsait, nézzük meg, miért...

12 kiló egy hónap alatt – próbáltad már a brazil diétát?

A fogyni vágyók képesek órákat eltölteni az interneten a leghatékonyabb fogyasztó módszerek után kutatva, legyen szó szigorú étrendekről vagy...