Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Kedves Viktória! Terhességeim után a hasfalam annyira megnyúlt, hogy kötényhasam lett. Teljesen lelógó lett. A kérdésem az lenne, hogy hasizom erősítő gyakorlatokkal ez ledolgozható-e, vagy azzal csak a hasizom erősödik, a hasfalon lévő zsír viszont marad

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Szeptember 25. Hétfő - Eufrozina
hirdetes

Online tanácsadás


Kérdés:


Kérdést felvető neve: Kovács Vendelné


Kedves Viktória!
Terhességeim után a hasfalam annyira megnyúlt, hogy kötényhasam lett. Teljesen lelógó lett. A kérdésem az lenne, hogy hasizom erősítő gyakorlatokkal ez ledolgozható-e, vagy azzal csak a hasizom erősödik, a hasfalon lévő zsír viszont marad? 40 éves vagyok és 73 kg. Tudom hogy van egy kis súlyfeleslegem, de sikerült már lefogynom a normál súlyra, de a hasfalam akkor is lógós maradt. Milyen edzésformát, és milyen gyakorlatokat ajánlana, hogy csökkentsem az alsó hasfal lógását? Köszönöm



Válasz:


Kedves Kovács Vendelné,

Mindenképpen végezni kell kardio mozgást is az erősítő gyakorlatok mellett. Tehát futás, úszás, lépcsőzés, kerékpározás. Remek gyakorlat lehet a hasra az ollózás alkartámaszban, lábemelés nyújtott lábbal illetve a lábhúzás a mellkashoz kéztámaszban. Rengeteg gyakorlat létezik lehetetlenség felsorolni mindet. Amennyiben a hasadon még van zsír, akkor az még visszaállítható, bár már nem lesz soha tökéletes.

Üdvözlettel

Csontos Viktória


hirdetes
hirdetes

címkék: