KEDVES ILDIKÓ! ÖSSZETETT PROBLÉMÁVAL KERESEM, ÉS KÉREM A SEGÍTSÉGÉT. 39 ÉVES, HÁROM GYERMEKES ANYUKA VAGYOK, LEGKISEBB KISLÁNYOM 2 ÉVES. SZERENCSÉSNEK MONDHATOM MAGAM, MERT MINDEN SZÜLÉSEM UTÁN VISSZAÁLLTAM AZ AZT MEGELŐZŐ SÚLYOMRA, AMI 160CM/52 KG. ELSŐ

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Március 29. Szerda - Auguszta
hirdetes

Online tanácsadás


Kérdés:


Kérdést felvető neve: BALOGH EDIT


KEDVES ILDIKÓ! ÖSSZETETT PROBLÉMÁVAL KERESEM, ÉS KÉREM A SEGÍTSÉGÉT. 39 ÉVES, HÁROM GYERMEKES ANYUKA VAGYOK, LEGKISEBB KISLÁNYOM 2 ÉVES. SZERENCSÉSNEK MONDHATOM MAGAM, MERT MINDEN SZÜLÉSEM UTÁN VISSZAÁLLTAM AZ AZT MEGELŐZŐ SÚLYOMRA, AMI 160CM/52 KG. ELSŐ KÉT TERHESSÉGEM MÉG A 20-AS ÉVEIMBEN VOLT, ALAKOM TÖKÉLETESEN VISSZAÁLLT. AZ UTOLSÓ TERHESSÉGEM KÖVETKEZTÉBEN A HASAM ELŐDOMBORODIK, NEM MARADT SZÉP LAPOS, MINT AZT VÁRTAM. HETI 2-3X JÁRTAM ZUMBÁZNI, AMIT NAGYON IMÁDTAM, DE A GYERKŐC NÖVEKEDÉSÉVEL KIALAKULT EGY KISEBB GERINCSÉRVEM, AMI MIATT NEM TUDTAM ZUMBÁRA JÁRNI, MERT INTENZÍVEN IGÉNYBE VETTE A DEREKAMAT. TÖBB EDZÉS UTÁN NAPOKIG KÚRÁLHATTAM A DEREKAM. BE KELLETT LÁTNOM, HOGY EGYENLŐRE FEL KELL HAGYNOM EZZEL AZ EDZÉSSEL. OTTHON TRENDSZERESEN VÉGZEK HASIZOMERŐSTŐ GYAKORLATOKAT, LÁBEMELÉS, HASPRÉS, AMI ÁLTAL A HASAM KOCKÁSODÁSNAK INDULT, DE MÉGIS NEM LAPOS, HANEM OLYAN FORMÁJA VAN, MINT AKI BABÁT VÁR. A HASAM ALSÓ RÉSZE MEGNYÚLT, FORMÁTLAN. LEHET-E A KINYÚLT SZALAGOKAT ERŐSÍTENI, LAPOSABBÁ TENNI? ILLETVE, SEGÍTSÉGET KÉRNÉK, HOGY MILYEN EDZÉSFORMÁT VÁLASSZAK, LEHET VÉGEZNEM, A GERINCSÉRV ÉS KÉT EGYAZON BOKÁBAN TÖRTÉNT SZALAGSZAKADÁS TÜKRÉBEN??? HIÁNYZIK A MOZGÁS!!! MIT TEGYEK?



Válasz:


 Kedves Edit!

Az biztos, hogy a gerincsérveddel a zumbát hanyagolnod kell.

Én a helyedben mindenképpen olyan mozgásformát választanék, amely megerősíti a gerincstabilizáló izmokat (gerinctorna), illetve mellette érdemes lenne olyan kardio edzést folytatni, ami kíméli a gerincedet, és emellett a bokaszalagokat. Én mindenképpen az úszást javaslom elsősorban, intenzívebb gyaloglást, esetleg még az ellipszis tréner jöhet szóba, vagy a biciklizés olyan kerékpáron, ahol a hátad nem hajlik be, egyenesen tudod tartani.

Van itt ugyanakkor még egy tényező, amiről nem tettél említést, pedig a lapos hasat nagyban befolyásolja. Ez az étkezés lenne. A lapos has fő titka ugyanis ebben rejlik, és csak másodsorban a mozgásban.

Az étkezéssel kapcsolatban nem régen került fel egy cikkem a weboldalamra illetve ide az vitalzonera, ha még nem olvastad, akkor ajánlom figyelmedbe, szerintem segíteni fog:

http://ildeefitness.hu/hirek_a-tobb-neha--kevesebb-_39

A táplálkozással kapcsolatban most írok éppen egy e-bookot (Egészségtudatos táplálkozás elméletben, gyakorlatban címmel), ha elkészült szerintem mindenképpen töltsed le, abban benne lesz minden, amit az egészséges táplálkozásról tudni kell, és nem csak az elméleti ismeretek, hanem a gyakorlati útmutatók is.

 

Remélem tudtam segíteni, ha bármi kérdésed van, fordulj hozzám bizalommal.

Bozsik Ildikó
www.ildeefitness.hu
06703232399


hirdetes
hirdetes

címkék: