Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Kardió edzésformák mindenkinek

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Június 21. Csütörtök - Alajos
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: edzésmódok, edzőterem

6 kardió edzés, amikhez nem kellenek futócipők

hirdetes

6 kardió edzés, amikhez nem kellenek futócipők

Sokan azért tántorodnak el a kardiózástól, mert azt hiszik, hogy nem kerülhetik el a futást, mint gyakorlatot. Ez azonban egyáltalán nem így van. Tény, hogy a futás egy egészséges szokás, ami segít karbantartani a testet és az elmét is, de nem feltétlenül való mindenkinek.

Szerencsére nem egy alternatíva közül válogathatsz, amik segítenek a kalóriák elleni küzdelemben és az izmok formálásában. A következő gyakorlatokhoz olyan tippeket sorolunk most fel, amik pontosan ezeket segítenek biztosítani. Lássuk, hogy miként hozhatod ki a legtöbbet néhány népszerű kardió edzésből (futás nélkül)!

 

Köredzés, azaz circuit edzés

A néhol köredzés, néhol pedig circuitként ismert edzés az aerobik és az erősítő mozdulatok keverékéből áll, méghozzá kevés pihenéssel. A magas intenzitású intervallum edzéshez (HIIT) hasonlóan a legfontosabb a gyakorlatok és a közöttük tartott pihenők elsajátítása. Legalább 15 másodperc pihenőidőt ajánlott hagyni magadnak, ami alatt kicsit kifújod magad és iszol egy kis vizet. Ha ennél több időre van szükséged, ne csüggedj – pihenni fontos. Igyekezz olyan edzéstervet összeállítani magadnak, ami a saját állóképességedhez igazodik. Ne felejtsd el keverni a gyakorlatokat!

hirdetes

 

Szobabiciklizés

Miután minden a helyén van, kezdd el bombázni a kalóriákat azzal, hogy a pedálokat felhúzod magad mögé. A szobabiciklizés közben a legtöbben csak lefelé nyomásra használják a központi izmaikat, de amikor az ember lába rögzítve van a pedálhoz, akkor az egész mozdulatot ki lehet használni az erőkifejtésre. A felfelé irányuló mozgás a farizmokat és a térdinakat célozza meg, ezért a kalóriák elégetése mellett alsó tested is formálódik majd. Megpróbálhatsz egy kis plusz ellenállást is hozzáadni a sprintelésekhez – ha lendületben vagy, akkor több ellenállást tudsz leküzdeni, mint a sprint elején. Ez több munkát követel meg a szívedtől és persze több zsírt is éget majd el. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

2018-06-14

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

Ezért jó a HIIT edzés

Ezért jó a HIIT edzés

2018-05-15

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.


2018-04-07 Szó szerint leolvadnak majd a kilók rólad ettől a géptől! InfraShape a csodafegyver!

Itt a leghatásosabb fegyver amivel kiütáses győzelmet arathatsz végre az állandó narancsbőr és a felesleges kalóriák elleni küzdelemben. Itt az InfraShape!

2018-04-16 Sokkoló! Ezért kerülik a nők az edzőtermeket!

Sokan nem szívesen mennek edzőterembe, inkább otthon tornáznak, csak hogy az árgus tekinteteket elkerüljék. Sokkoló! Ezért kerülik a nők az edzőtermeket!

2018-04-07 Ezért ilyen gyönyörű ez a 7 gyerekes anyuka

Nem fogod elhinni, hogy ez a nő egy 7 gyermekes anyuka! Pláne nem azt, hogy 43 éves! Pedig minden igaz! Ezért ilyen gyönyörű ez a 7 gyerekes anyuka!

2018-03-11 6 kardió edzés, amikhez nem kellenek futócipők

Ha nem szeretsz futni, vagy éppen nincsen elég jó idő futáshoz, akkor ezeket a kardió edzéseket érdemes kipróbálnod. Mind a hat kardió edzésforma nagyon hatásos, és egyszerű!

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

A rendszeres testmozgás rendkívül fontos, nem csak azért, hogy elérjük a számunka olyan nagyon fontos álomalakot, de azért is minél hosszabb...

Legyen könnyebb a reggeli ébredés a következő tippekkel!

Ismerős az a helyzet, mikor reggel meghallod azt a borzalmas ébresztő hangot, és azonnal tudod, hogy semmi erőd és kedved kikelni a kényelmes ágyból?...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.