Youtube feliratkozás
 

Irányítsd az étvágyadat!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 20. Csütörtök - Friderika
hirdetes
 | Szerző: H.Róbert
címkék: akaraterő, diéta, egészséges táplálkozás, kalóriabevitel, táplálkozás

Így kontrolláld az étvágyadat!

hirdetes

Kontrolláld az étvágyadat!

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Az étvágyunk szabályozása nehéz dolognak tűnhet, különösen akkor, ha diétázni szeretnénk. Ilyenkor nagyon oda kell figyelnünk arra, hogy mit és mennyit eszünk, azonban ezt a mennyiséget gyakran érezhetjük úgy, hogy nem elég. 

A következő technikák azt mutatják be, hogy mit tudunk tenni az éhségünk ellen, illetve hogyan szabjunk határt az étkezések mennyiségének.

 

Tegyél ecetet és fahéjat az ételeidbe

 

Szeretnél egy kis ízt adni az ételeidnek anélkül, hogy kalóriákban teli önteteket és fűszereket használnál? Adj az ételeidhez egy kis ecetet. Az ecet csökkenti a glikémiás indexünket, aminek köszönhetően sokkal lassabban emésztjük meg az elfogyasztott ételt. Az ecet emellett remek ízt ad a salátádnak vagy a párolt zöldségednek anélkül, hogy plusz kalóriákat kéne bevinned vele. 

hirdetes

Ha az édesebb ízekre vágysz, adj fahéjat az ételeidhez. Hasonlóan az ecethez, a fahéj is csökkenti az emésztés gyorsaságát, így az elfogyasztott étel sokkal tovább marad a gyomrunkban és így megmarad a teltségérzetünk. 

 

Egyél amikor nem vagy éhes

 

Amikor nagyon éhesen ülsz le enni szinte biztos, hogy túleszed magad. Majd ezután elálmosodsz, az inzulin szinted az egekbe szökik, és később ismétled az egészet előröl. Ehelyett egyél akkor mikor nem, vagy csak alig érzed éhesnek magad. 
Ilyenkor elkerülhetjük azt, hogy túlzottan teleegyük magunkat, ráadásul lassabban is eszünk, aminek köszönhetően hamarabb érezhetjük a teltséget. Jobb, ha egy nap többször eszel kevesebbet, így folyton megfelelő energiával látod el a szervezeted.  

 

Hagyd a cukros üdítőket

 

A dehidratáció a fáradtság és dekoncentráltság mellett éhség érzetet is kelthet bennünk. Azonban a cukros üdítők fogyasztása nem hidratál bennünket tartósan, így előfordulhat, hogy eszünk ahelyett, hogy a szervezetünk számára elegendő víz pótlásáról gondoskodnánk. A cukros üdítők amellett, hogy nem csillapítják tartósan a szomjúságot - sőt egyesektől csak szomjasabbak érezhetjük magunkat - amellett rengeteg kalóriát is tartalmaznak, így ezeknek semmi keresnivalójuk a diétánkban.
 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Így kontrolláld az étvágyadat!

Így kontrolláld az étvágyadat!

2018-06-26

Elsőre nehéznek tűnhet az étvágyunk féken tartása, de a cikk elolvasása után talán nem is tűnik majd olyan nehéz feladatnak. Fontos, hogy a diétánk alatt a megfelelő mennyiséget együk, és ne essünk túlzásokba, ehhez jöhetnek jól az alábbi tippek.

Méregtelenítő saláta, amivel fogyhatsz is!

Méregtelenítő saláta, amivel fogyhatsz is!

2018-06-01

A saláta finom és egészséges, és könnyű étel, amit bármelyik diétába beilleszthetsz. Kóstold meg ezt a méregtelenítő salátát és fogyj vele néhány kilót is.

Ismerjétek meg az elképesztő eredményeket amiket az alma diétával értem el!

Ismerjétek meg az elképesztő eredményeket amiket az alma diétával értem el!

2018-07-18

A strandszezon mg nem múlt el, és még nem késő tenni az álomalakért. Egy olyan diétás módszert mutatok be, mellyel könnyedén, szenvedés nélkül érheted el álomalakodat, ráadásul ez a diéta mg nagyon egészséges is. Próbáld ki te is, és légy magabiztos idén


2018-06-29 Ebből áll Meghan Markle diétája!

A sussexi hercegnő, aki korábban híres amerikai tévésztár volt, közel 40 éves de mégis kicsattanó formában van. Ezt többek között a diétájának is köszönheti, amit most a cikkünkben bemutatunk.

2018-04-05 Viszlát, úszógumi!

Ha számtalan fogyókúrát, vagy diétát próbáltál már eredménytelenül, akkor lehet, hogy ezért nem ment! Ismerd meg a titkot: viszlát, úszógumi!

2017-12-12 Így néz ki ma a tíz évvel ezelőtti „Legnagyobb vesztes” című műsor győztese

Sam Rouen élete gyökeresen megváltozott az elmúlt 9 évben. Így néz ki ma a tíz évvel ezelőtti „Legnagyobb vesztes” című műsor győztese! Hihetetlen, hogy kitartással milyen eredmény érhető el! Nézd meg te is!

2018-06-01 10 élelmiszer, amitől éhesebb leszel! Ezeket kerüld diéta idején!

Tudtad, hogy sok diéta azért mond csődöt, mert olyan ételeket eszünk, amiktől csak éhesebbek leszünk? Íme a 10-es lista, mit ne egyél diéta idején!

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.