Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Fogyás a kritikus területekről - Így lehetséges!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Június 21. Csütörtök - Alajos
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: alakformálás, edzésmódok, fitness, fogyás, mozgás, sport

Így fogyj le a kritikus területekről!

hirdetes

Fogyás a kritikus területekről - Fogyj ahonnan szeretnél

A fogyás általában egy olyan téma, ami élete során legalább egyszer a legtöbb ember fejében megfordul. Főleg a fogyás a kritikus területekről. Ha téged is érdekel, egy-egy testrészedről hogyan szabadulhatnál meg a feleslegtől, akkor olvasd el cikkünket!

A szakemberek szerint az, hogy melyik területen rakódik le a fölösleg rajtunk, sokat elárul az életmódunkról, étkezési szokásainkról, és egészségi állapotunkról is. Ebben a cikkben most direkt olyan praktikákat mutatok, amik az érintett területeken segítenek megszabadulni a plusz kilóktól.

 

Az első, és legfontosabb, amit nem győzünk elégszer mondani, hogy mindennap végezzünk rövid ideig valamilyen edzést. Nagyon fontos ugyanis, hogy rendszeresen mozogjunk, tornázzunk. Végezhetünk hasizomgyakorlatokat, guggolásokat, jógázhatunk, futhatunk, aerobikozhatunk, biciklizhetünk, vagy sétálhatunk is, a lényeg, hogy rendszeres legyen, és intenzív.

hirdetes

 

Miért olyan fontos ez? Mert ha megfelelő intenzitással égetjük a zsírt, akkor könnyen regenerálódik az izomtömegünk is. 
Fogyás a kritikus területekről természetes módon

 

Vannak olyan gyógy-, és fűszernövények, amik segítségünkre lehetnek a zsírégetésben. Ha edzeni kezdünk, figyeljünk oda, hogy tápanyagokban gazdag, egészséges ételeket, sok zöldséget, és gyümölcsöt fogyasszunk, hiszen a szervezetünknek szüksége van az energiára, de az is fontos, hogy ne zabáljuk tele magunkat. Együnk inkább többször, kisebb adagokat, és alacsonyabb szénhidrát tartalmú, egészséges zsírokban gazdag ételeket, turmixokat. Természetesen az is nagyon fontos, és egyáltalán nem elhanyagolható, hogy igyunk sok folyadékot. Megfelelő folyadékbevitel nélkül egy diéta, vagy fogyási kísérlet sem fog működni. Úgyhogy ideje elkezdeni megszokni, hogy napi 2,5 liter vizet meg kell innod!

 

Érdekel, hogyan szabadulhatsz meg a kritikus területeken lerakódott zsírtól! Akkor lapozz tovább!

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

2018-06-09

Itt a nyár, de a tested még nem áll készen rá? Kövesd ezt a 9 tippet, hogy gyorsan formába hozd magad.


2018-06-01 Így fogyj le a kritikus területekről!

Csak a hasadról szeretnél leadni egy kicsit, vagy a karodról? Esetleg a derekad, vagy a feneked a gyenge pontod? Fogyás a kritikus területekről: tudd meg hogyan

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

2018-06-11 7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Egy nagyon szuper, hét napos kihívásra invitállak most titeket, kezdjétek el minél hamarabb, és majd meglátjátok, milyen szuper eredményt fogtok elérni!

2018-06-01 Égesd el a kalóriákat takarítás közben!

Gondoltad volna, hogy a takarítás duplán hasznos? Nem csak tiszta lakás, hanem karcsú derék is a jutalmad lehet a végén! Tudd meg mennyi kalóriát égethetsz el!

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

A rendszeres testmozgás rendkívül fontos, nem csak azért, hogy elérjük a számunka olyan nagyon fontos álomalakot, de azért is minél hosszabb...

Legyen könnyebb a reggeli ébredés a következő tippekkel!

Ismerős az a helyzet, mikor reggel meghallod azt a borzalmas ébresztő hangot, és azonnal tudod, hogy semmi erőd és kedved kikelni a kényelmes ágyból?...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.