Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: alakformálás, edzésmódok, fitness, mozgás

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

hirdetes

Hatékony gyakorlatok, amik a HIIT és a pilates elemeit ötvözik

Többféle edzéstípus létezik, amelyeket más és más célokra alakítottak ki. Egyes edzések az erőnlétet igyekeznek fokozni, míg mások a fogyásra koncentrálnak, és így tovább. Manapság mindenki kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb edzésterveket, amik a leginkább megfelelnek céljaiknak.
 

Ha történetesen mind a HIIT (magas intenzitású intervallum edzés) gyors eredményeire vágysz, de vonz a pilates izomformáló jellege is, akkor jó hírünk van. Felütötte ugyanis a fejét néhány gyakorlat, amik e két edzéstípus jellegzetességeit ötvözik, és amiket akár otthon, mindenféle segédeszközök nélkül is elvégezhetsz.

 

A PIIT28 nevet viselő edzéstípus egy 28 napos edzésprogram, amihez elég csupán egy kényelmes pár edzőcipő és egy jógaszőnyeg otthonra. A gyakorlatok összesen 28 percet (és 40 másodpercet) vesznek el a napból, de biztos lehetsz benne, hogy egy nagyon intenzív fél óráról van szó.

hirdetes

 

A PIIT28 nem csupán a fogyásban segít, de egyszerre erősítő hatása is van. Az edzéstípus ötletgazdája, Cassey Ho szerint „sebezhetetlennek és erősnek érzed magad közben. Igen, az emberek fogyni akarnak, de ez nem lehet az egyetlen dolog, amire összpontosítasz. Arra is fókuszálnod kell, hogy erősebbé válj, és hogy jól szórakozz közben.” Ha felkészültél, akkor kezdjük is!

 

Hegymászó gyakorlat

Először is ereszkedj teljes plank pozícióba. Húzd fel a jobb térdedet a karjaid felé, lélegezz be, majd nyújtsd vissza a lábadat plank pozícióba. Ismételgesd ezt a jobb és a bal lábaiddal amilyen gyorsan csak tudod.

Alternatív módszer: Vagy lassabban húzd be a térdedet a mellkasodhoz, vagy ereszkedj térdelő plankbe, és lassan mozgasd őket a mellkasod irányába.

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

2018-05-24

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

2018-05-23

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

2018-05-26

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!


2018-05-16 A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

2018-05-04 Így sportolj a terhességed alatt!

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

2018-05-01 3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!

2018-05-02 Formáld át magad 3 nap alatt

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.