A hét legjobb erőgyakorlat, amit szinte senki sem végez, pedig kellene!
Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

A hét legjobb erőgyakorlat, amit szinte senki sem végez, pedig kellene!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Augusztus 21. Kedd - Sámuel
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: alakformálás, edzésmódok, fitness

7 hatékony erőgyakorlat, amiket csinálnod kellene

hirdetes

7 hatékony erőgyakorlat, amiket csinálnod kellene

Erőedzés-tervedben minden gyakorlatnak fontos célja van – hogy segítsen megerősíteni izmaidat, elégetni a zsírfelesleget, és hogy fittebbé tegyen. 

Habár minden gyakorlatnak megvan a haszna, némely egyszerűen hatékonyabb bizonyos dolgokra, mint mások. Nem meglepő módon pont azok a gyakorlatok számítanak a leghatékonyabbaknak, amelyek azokat az alapképességeket fejlesztik, amelyeket a hétköznapi élet során rendszeresen is használsz. Ha tehát jelenlegi edzéseid nem hoznak olyan eredményeket, mint amilyenekre számítasz, akkor ideje visszatérni az alapokhoz ezzel a hét gyakorlattal. Ha megfelelően végzed őket, akkor erőd, stabilitásod, mozgékonyságot és általános egészséged javulását tapasztalhatod majd.

hirdetes

 

Serleg guggolás

A guggolás, amennyire egyszerűen tűnik, olyan nehéznek is bizonyul sokak számára. A legtöbben sem hatékonyan, sem biztonságosan nem tudják elvégezni ezt a gyakorlatot. Mielőtt elkezdenél rúddal guggolni, rázódj bele a serleg guggolásba. Mivel a súly itt elöl van, a központi izmoknak kétszer annyi erőt kell kifejteniük, miközben a lábaid azon dolgoznak, hogy le-fel mozgassanak.

 

Technika

  1. Tarts magad előtt egy súlyzót vagy gömbsúlyzót: mindkét kezeddel alulról tartsd a súlyt (a „serleget”) a mellkasod magasságában. Állj vállszélességű terpeszbe, lábujjaid pedig enyhén kifelé forduljanak.
  2. Ezután nyomd ki hátra a fenekedet, mintha leülni készülnél, és kezd el ereszkedni, amíg a könyökeid el nem érik a térdeid belső oldalát.
  3. Egy pillanatra tartsd meg ezt a pozíciót (ügyelve, hogy a sarkaid a talajon maradjanak), majd térj vissza a kiinduló helyzetbe.

 

Ha nehezen meg a gyakorlat (a sarkaid felemelkednek), akkor nyomd hátrébb a csípődet és próbálj kevésbé mélyre ereszkedni, amíg elég stabilnak nem érzed a mozdulatsort. Összesen négy sorozatot végezz, 8-10 ismétléssel. A következő oldalon megtalálhatod a többi gyakorlatot is! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

2018-06-14

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

Ezzel a 7 tippel 50 felett is fitten tarthatod magad!

Ezzel a 7 tippel 50 felett is fitten tarthatod magad!

2018-06-16

50 felett járva már jóval nehezebb olyan fittnek maradnunk mint fiatal éveinkben, azonban nem lehetetlen. Ezekkel a tippekkel könnyen formába rázhatjuk magunkat, ezzel is segítve fiatalabbá tenni magunkat.


2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

2018-06-24 Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.

2018-06-05 Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

2018-06-02 12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Mi az a kókusz aminó szósz, és miért érdemes kipróbálni a szójaszósz helyett?

Sokoldalúsága, enyhén földes, sós, édeskés íze miatt a szójaszósz a legtöbb konyha egyik alapvető hozzávalójának számít. Világszerte...

Mi történik, ha egyhetes kombucha kúrára fogod magad?

A kombucha hívei szentül esküdnek az itthon kevésbé ismert ital fogyasztására, állítván hogy mennyi pozitív hatással is volt az szervezetükre. Ez...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.