A sportos és izmos lábakért

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 27. Csütörtök - Zita
hirdetes
 | Szerző: Kósa Krisztina
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, életmód, futás, mozgás

Hat gyakorlat a fantasztikusan izmos lábakért!

hirdetes

Izmos lábak - hat gyakorlat

Ha te is szeretnél izmos és gyönyörű lábakat, nincs más dolgod, mint kitartónak lenni, és követni a cikkben található utasításokat. A szépségért meg kell dolgozni, ez tény, de kellő akaraterővel bármi megvalósítható – például az alábbi hatállomásos gyakorlatsor is, melynek minden részét érdemes betartani a meggyőző eredményért!

 

Melyik nő ne szeretne karcsú és izmos lábakat? A lábon – azon belül is a combon – megjelenő felesleges zsírtól könnyedén megszabadulhatsz, ha elhatározod magad, hogy márpedig te most ezen változtatsz! 

 

Futás

 

Egyértelműen a futás az egyik legjobb láberősítő edzésmód. Sokan kedvelik, és legalább ennyien nem, ugyanis unalmas és monoton tud lenni, ha valaki még nem kapott rá az ízére. Azonban ez is olyan, mint bármilyen más tevékenység, melyhez nem feltétlenül szívesen kezdünk hozzá: ha egyszer ráérzel a mikéntjére, már el sem fogo dtudni képzelni nélküle a napjaidat. Ez persze nem azt jelenti, hogy minden nap nyüstölnöd kell magad, de azt igen, hogy ha kimarad egy alkalom, már hiányozni fog. 

hirdetes

 

Lehet kezdeni egy kellemes, bemelegítő sétával, mely felvezeti a majdani futást, és ha már eleget sétáltunk, elkezdhetünk kocogni. Fontos, hogy nem szabad kezdő futóként belevágni semmilyen nagyobb-hosszabb távba, hiszen se értelme, se eredménye nem lesz, inkább csak feleslegesen megerőltetjük magunkat. Fő a mértékletesség és a fokozatosság. 

 

Ha azonban mégis úgy döntesz, hogy nem tudsz várni az eredményre, fuss naponta kétszer: reggel és este egy kisebb adagot. 

 

Lépcsőzés

 

A lépcsőzés elképesztően megdolgoztatja a lábakat, és ami a legjobb benne, hogy szinte nem is vesszük észre közben ezt a tényt. Ha például elmész  az Aggteleki Cseppkőbarlangba, és végiggyalogolod lefelé, majd fölfelé a több mint 500 lépcsőfokot, másnapra garantáltan egy finom kis izomlázzal fogsz kikelni az ágyból – már ha ki tudsz egyáltalán. :) 

 

Mivel közben nézelődsz, és meg-megállsz, fel sem tűnik, hogy kilométereket gyalogolsz fel és le, és biztosan nem jut az sem eszedbe, hogy mennyire unalmas a gyaloglás, hiszen a túra természetes részeként jelenik meg. 

 

Van azonban a hagyományos lépcsőzés, melynek egyetlen funkciója, hogy olyan vádid és combod legyen, melyre mindenki vágyik. Ilyenkor a legjobb tennivaló, ha lift és mozgólépcső helyett mindig a sima lépcsőt választod. Ha emeletes házban laksz, akkor is prbálj meg mindig a lépcsőn közlekedni, ugyanis mind lefelé, mind felfelé igen jó erősítés lehet.

 

Biciklizés

 

A tavasz nem csak a motorosoknak kedvez, hanem a bringásoknak is. Ilyenkor végre elő lehet hozni a garázsból, pincéből, vagy lecipelni az erkélyről, és felpattanni rá, hogy lehessen élvezni a jó időt. Ha munkába autóval vagy tömegközlekedéssel jársz, a tavasz beköszöntével válts át kerékpárra, hiszen sokszor gyorsabb, és nem mellékesen sokkal egészségesebb is, mintha folyton a dugóban ülnél azon malmozva, hogy már megint emiatt fogsz elkésni.

 

Amellett, hogy a rendszeres biciklizéssel a lábaidat is erősíted, még azt a különleges szabadságérzetet is megkapod, amit csak azok ismerhetnek, akik ezt már mintegy életformát űzik.

 

 

Lapozz a további tudnivalókért és gyakorlatokért!

 

hirdetes
hirdetes

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

2017-04-19

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

2017-04-21

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

2017-04-24

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!


2017-04-25 Diétás krémlevesek pár hozzávalóból

Diétázol, de nem szeretnéd mellőzni a finom, laktató ételeket? Egyél krémleveseket, amelyek nem csupán eltelítenek, hanem még egészségesek is, ráadásul majdnem minden zöldségből és gyümölcsből elkészítheted őket!

2017-04-25 Tudd meg a fitnesz királynő izmos fenekének a titkát!

Te is szeretnél gyönyörű feneket? Megmutatjuk Neked Gracyanne Barbosa popsi edzését, étrendjét, és tanácsokat is adunk, hogyan érd el a lenyűgöző eredményt!

2017-04-18 Ez az 5 perces reggeli torna egész napra feltölt energiával!

Szeretnéd, hogy egy nagy lökettel induljon a napod? Felejtsd el a kávét és lendülj mozgásba az egyetlen ötperces reggeli tornagyakorlattal, amire szükséged van!

2017-04-19 30 nap guggolás a feszes fenékért és gyönyörű combokért

Készen állsz egy hosszabb megmérettetésre? Ha 30 napig kitartóan csinálod ezt a gyakorlatsort, akkor garantált eredményeket látsz majd csípőtől lefelé!

Ez történik a testeddel, ha felhagysz az edzéssel!

Ha legközelebb megfordul a fejedben a henyélés gondolata, akkor csak jusson eszedbe ez a néhány ijesztően motiváló tény az edzés hanyagolásáról!

Kókuszos kölespuding - A mennyei édesség diétádhoz

Az egyik legősibb termesztésű gabonánkról a kölesről sokan nem hallottak, s emiatt kevesen is fogyasztják pedig nem csupán egészséges, hanem diéta...