Balaton Már csatlakoztam Köszi, most nem

Az egyetlen hasizom edzés, amire szükséged lesz

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Július 21. Péntek - Dániel
hirdetes
 | Szerző: emszi
címkék: alakformálás, edzésmódok, fitness

A tökéletes 10 perces hasizom edzés

hirdetes

Az egyetlen hasizom edzés, amire szükséged lesz

Mindig is izmos kockahasról álmodoztál, de nem tudtad, hogyan edzhetnél rá? Ez a 10 perces edzés az egyetlen, amire valaha szükséged lesz! Mutatjuk miből áll!

Ki ne szeretne büszkén kivillantani hat kockát a fürdőruhaszezonban? A következő edzésterv a felsőtesten található négy nagyobb izomcsoport mindegyikét erősíti. Állóképességünk, erőnlétünk függvényében variálhatjuk a gyakorlatok intenzitását a tempó növelésével vagy csökkentésével. A pozíciókat 45 másodpercig kell tartani, majd 15 másodperc pihenő jön, amit érdemes kihasználni, és nem érdemes kibővíteni! A gyakorlatokat annyiszor ismételhetjük, amennyiszer jól esik, sőt; további edzéstervekkel kombinálva is végezhetjük őket.

hirdetes

 

Az egészhez összesen nagyjábül tíz percre van szükséged, de ez nem jelenti azt, hogy nem foglalkozhatsz annyit a hasizmaiddal, amennyi jólesik! A követkzeő öt gyakorlatra lesz szükséged!

 

1. Hasizom edzés gyakorlat

Egy kis felülés, súllyal megtoldva. A hasizomgyakorlatok különösképpen összeköttetésben vannak a hangulattal, akaraterővel. Összpontosítsunk az izomösszehúzódásokra és ne kapkodjunk. A felsőtestünket emeljük a hasizmokkal, ne a nyakunkat.

 

2. Hasizom edzés gyakorlat

Feszítsük meg a hasizmokat, mintha arra készülnénk, hogy valaki egy gyomrost készülne adni. Négykézláb kezdünk, majd ellentétes oldalon lévő végtagokat kinyújtjuk; mindeközben a hasizmok feszítésével segítjük az egyensúly megtartását.

 

A következő oldalon folytatjuk!

hirdetes
hirdetes

Zsírpusztítás napi 20 percben

Zsírpusztítás napi 20 percben

2017-05-22

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.

5 furcsa fitnesz tipp

5 furcsa fitnesz tipp

2017-05-29

Nagyon gyakran megesik velünk, hogy egy fitnesz tanácsra azt mondjuk: hiszi a piszi! Aztán mégis kiderül, hogy mi tévedtünk!


2017-05-18 10 perces otthoni kardió edzés

Ez az edzés mindenféle segédeszköz nélkül, otthon is elvégezhető, ráadásul nem vesz igénybe 10 percnél többet! Nem könnyű, de érdemes csinálni, mert hatékony!

2017-05-20 10 perces zsírpusztító edzés

Ez az edzés 10 perc alatt mindenedet átdolgoztatja úgy, hogy közben a felesleges zsírt is égeti! Mindenkinek ajánlott, aki mozogni szeretne!

2017-06-22 5 tanács a lapos hasért!

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

2017-06-17 A három legjobb izmosító gyakorlat nőknek

Elhoztam nektek a legjobb, leghatásosabb izmosító edzéseket, minden nőnek kötelezően ajánlom az összeset, próbáljátok ki még ma, nem fogtok csalódni bennük!

Így tudod megszeretni a futást!

A futás rendkívül jó hatással van a szervezetre, mégsem képes rá mindenki, hogy ezt a mozgásformát válassza. Adunk néhány tippet, amivel te is meg...

Az egyik legfontosabb: az edzés időpontja

Sokat tűnődtem már rajta én magam is, ki is próbáltam mindent, de a választ attól még nem tudom száz százalékosan: mikor is érdemes edzeni?