Balaton Már csatlakoztam Köszi, most nem

harcosok étrendje, diéta

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Július 23. - Lenke
hirdetes
 | Szerző: BB
címkék: akaraterő, alakformálás, diéta, divat, egészséges táplálkozás, étrend, fogyás, reggeli

Harcosok étrendje – egy diéta, ami ellent mond a józan észnek

hirdetes

harcosok étrendje

Számos elmélet megfogalmazódott már, hogyan kellene ennünk a fogyás és a jó közérzet érdekében. A mai diéták alapja a korlátozás. Itt viszont bemutatunk egy teljesen új étkezési formát, ahol hallgathatsz az ösztöneidre! 

A legtöbb étrend vagy diéta, már abban megbukik, hogy nem ehet beépíteni a mindennapjainkba. Kalóriákat számolgatva kerüljük a szénhidrátokat, hol azt üzenik ne egyél túl sokat, hol meg azt hogy kell a szervezetnek a szénhidrát is. A Harcosok étrendje egész egyszerűen az ösztönös igényeinkre épül, arra a felismerésre épülve, hogy szervezetünk sokkal jobban tudja mire van szüksége, mint egy szakértők által összeállított divatos diéta. Ez az étrend ellent mond a józan észnek, és édesanyánknak is. : ) 

hirdetes

 

 

Eszedbe is jutott valaha az a kérdés, miért vágyik az ember ösztönösen az esti evésre? Miért esik olyan jól egy jóízűt vacsorázni, egy kellemes környezetben, egy lakomával lezárni a munkával töltött napot? A szakértők szerint a testünknek minimális adagra van este szüksége. A Harcosok étrendje szerint a test mindig jobban tudja mire van szüksége. Azt tanaácsolja, hogy napközben zöldségeket és gyümölcsöket fogyasszunk, este pedig pótoljuk be a napi három étkezést. Különösebb korlátozás nélkül, együnk amennyi belénk fér. Igazodj a tested természetes ciklusához! Napközben az energiákat a napi teendőkre kell összpontosítani, ebben az időszakban testünk zsírt éget és méregtelenít, emésztőrendszerünk pedig pihen, ezért ilyenkor elegendő zöldség, gyümölcs, esetleg némi fehérje fogyasztás. Az eredmény egész napon át tartó kirobbanó energia és koncentráltság lesz. Eltűnik az ebéd utáni bágyadtság és fáradság. Ezután az esti étkezésnél csak arra kell figyelni, hogy az étel friss legyen és minél kevésbé mesterségi. 

 

 

hirdetes
hirdetes

A kövér emberek leggyakoribb kifogásai

A kövér emberek leggyakoribb kifogásai

2017-06-01

Mindig könnyebb lesz kifogásokat találni arra, hogy miért nem hajlandó az ember lefogyni, azonban ez nem vezet sehova! Összeszedtük a legidegesítőbbeket!

Egyszerűen elkészíthető házi müzli!

Egyszerűen elkészíthető házi müzli!

2017-05-20

Miért vennél a boltban müzlit, mikor az árának törtrészéből finomabbat, egészségesebbet készíthetsz percek alatt? Ezek a legjobb müzli receptek, ez biztos!

A 10 legjobb fogyás-tipp, amit valaha olvasni fogsz

A 10 legjobb fogyás-tipp, amit valaha olvasni fogsz

2017-05-29

A fogyás nem kell, hogy kínszenvedés legyen, mégis rengeteg olyan módszer kering az interneten, amik gyötrelmes úton ígérnek javulást. Azonban van néhány olyan hétköznapi szokás, amit mindenféle ilyen nehézség nélkül beiktathatsz a rutinodba.


2017-05-26 Ez a fűszernövény sokkal hatékonyabb, mint bármilyen zsírégető szer!

Rendszeresen edzel, diétázol, mégsem sikerül lefogynod? Akkor mindenképp alkalmaznod kell ezt a fűszernövényt a diétád során!

2017-05-22 Zsírpusztítás napi 20 percben

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

2017-05-20 10 perces zsírpusztító edzés

Ez az edzés 10 perc alatt mindenedet átdolgoztatja úgy, hogy közben a felesleges zsírt is égeti! Mindenkinek ajánlott, aki mozogni szeretne!

2017-06-22 5 tanács a lapos hasért!

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

Így tudod megszeretni a futást!

A futás rendkívül jó hatással van a szervezetre, mégsem képes rá mindenki, hogy ezt a mozgásformát válassza. Adunk néhány tippet, amivel te is meg...

Az egyik legfontosabb: az edzés időpontja

Sokat tűnődtem már rajta én magam is, ki is próbáltam mindent, de a választ attól még nem tudom száz százalékosan: mikor is érdemes edzeni?