Youtube feliratkozás
 

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, egészség, fitness

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

hirdetes

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Azonban még azok sem feltétlenül célozzák meg elég hatékonyan ezeket az izmaikat, akik rendszeresen végeznek valamilyen edzést, vagy más jellegű testmozgást. A központi izmok a leggyakrabban elhanyagolt izomcsoportok egyike, és a megfelelő edzés hiánya hát-, csípő-, és térdfájdalmakhoz vezethet. Ha szeretnéd mindezt elkerülni, akkor próbáld ki az alábbi gyakorlatokat, amelyek első sorban központi izmaidat célozzák meg!

hirdetes

 

1. Séta súlyokkal

Állj csípőtávolságú terpeszbe, és fogj mindkét kezedben egy-egy nehezebb súlyzót. Karjaid tartsd a tested mellett. Nyomd össze a lapockáidat és húzd el a vállaidat a füleid mellől. Belső izmaidat megfeszítve kezdj el lassan előre lépkedni úgy, hogy talpaid minden lépésnél végiggördülnek a talajon. Lépkedj így 45 másodpercig (vagy kb. 35 méteren keresztül), majd óvatosan hajlítsd be a térdeidet és helyezd a súlyokat a padlóra. Összesen 2-3 alkalommal csináld végig mindezt.

 

2. Aktív alkar plank

Ereszkedj alkar plank pozícióba: könyökök egyenesen a vállak alatt, alkarok a szőnyegen támaszkodnak. Tartsd meg ezt a pózt 30-45 másodpercig, közben pedig próbáld alkarjaidat a lábujjaid irányába feszíteni, hogy igazán megdolgoztasd központi izmaidat. Összesen 3-szor csináld meg, félperces pihenőket tartva közöttük.

3. Plank és vállérintés

Ereszkedj négykézlábra úgy, hogy csuklóid a vállaid alatt legyenek, térdeid pedig a csípőd alatt. Lépj hátra az egyik lábaddal, majd a másikkal, felvéve ezzel a plank pozíciót. Nyomd ki magad mögé a sarkaidat és feszítsd be központi izmaidat, combjaidat és farizmaidat úgy, hogy közben tested teljesen egyenes maradjon Emeld fel az egyik kezedet és érintsd meg vele az ellentétes válladat, majd helyezd vissza a szőnyegre és ismételd el a másik kezeddel is. Ügyelj közben a megfelelő légzésre: nagy levegő az orron be, majd erősen ki a szádon át. Mindkét oldalon 15-15 érintést végezz. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

2018-06-24

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.


2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-07-18 Ismerjétek meg az elképesztő eredményeket amiket az alma diétával értem el!

A strandszezon mg nem múlt el, és még nem késő tenni az álomalakért. Egy olyan diétás módszert mutatok be, mellyel könnyedén, szenvedés nélkül érheted el álomalakodat, ráadásul ez a diéta mg nagyon egészséges is. Próbáld ki te is, és légy magabiztos idén

2018-06-21 Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

A megfelelő edzésforma megtalálása nagyon nehéz, de a horoszkópodnak megfelelővel garantált a fogyás.

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.