Youtube feliratkozás
 

Gránátalmalé jótékony hatásai

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: egészség, egészséges életmód, egészséges táplálkozás

Mi mindenre jó a gránátalmalé?

hirdetes

Fogyassz te is gránátalmalevet!

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Nem csak a zöld színű italok lehetnek egészségesek – kiváló bizonyíték erre a hívogatóan piros gránátalmalé is, amit a fitovegyületekben gazdag gránátalmamagokból nyernek ki, és hihetetlenül jó hatással van a szervezet egészségére is. Azonban ha szeretnéd kihasználni a gránátalma egészséges tulajdonságait, akkor 100%-is lére lesz szükséged, ami távol áll a boltban kapható „gránátalmalevektől”. Hogy miért éri meg tovább keresgélni az igazi gránátalmalé után? Íme néhány meggyőző ok!
 

Segít bizonyos rákos megbetegedések elkerülésében

A gránátalma polifenolokat és más olyan vegyületeket tartalmaznak, amelyek segíthetnek csökkenteni a mell, a tüdő, a prosztata és más rákok kialakulásának veszélyét. Egy kutatás során kimutatták, hogy a gyümölcs magjaiból kinyert olaj drasztikusan csökkentette a bőrrák kialakulását a kísérleti egerek között, amelyeket ilyen megbetegedést okozó vegyületek hatásának tettek ki.

hirdetes

 

Jót tesz a szívnek

A gránátalmákban található punicic sav olyan képes a koleszterinszint és a vérnyomás karbantartásában. Egy 2010-es kutatásban megállapították, hogy azoknak az önkénteseknek, akik négy héten keresztül napi rendszerességgel gránátalmamag olajat fogyasztottak, alacsonyabb volt a triglicerid száma, és előnyösebb volt náluk az összkoleszterin és a HDL-koleszterin aránya is. A gyümölcsben található flavonoidok segítenek csökkenteni az összkoleszterin szintjét, csökkentve ezzel az egészségtelen zsírok számát is, ami a felesleges súly leadásához vezet. A már emlegetett polifenolok a hipertenzió elkerülésében is segítséget nyújtanak, állítja egy korábbi kutatás. A stroke-ot és szívrohamokat okozó hipertenzió lényegében a magas vérnyomás tudományos neve.

 

Serkenti a memóriát

A polifenolok előnyeinek listája még nem ért véget – a szakértők kutatási eredményei szerint idegvédő hatásúak is. A kutatás során egy csoport memóriazavaros résztvevőnek négy héten keresztül gránátalmalevet, vagy ugyan ilyen ízű placebót kellett inniuk. Mint kiderült, az igazi gránátalmalé valóban segített a memóriaproblémák enyhítésében. További kutatások arra engednek következtetni, hogy ez az egészséges gyümölcslé akár az Alzheimer-kórt is segíthet megakadályozni, vagy legalább is késleltetni annak kialakulását. A következő oldalon folytatom! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

2018-09-11

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osszuk meg veletek!

Leghasznosabb vitaminok 45 felett!

Leghasznosabb vitaminok 45 felett!

2018-07-17

45 éves kor fölött a testünk már sok változáson ment keresztül a húszas éveinkhez képest. Elengedhetetlenek a testünk helyes működéséhez ezek a vitaminok, ezért ne feledkezz meg róluk. Megmutatjuk melyek, azok a vitaminok, amikből sokkal többet kellene fo

Amiről szinte senki nem tud – Mit is nevezünk normális vérnyomásnak?

Amiről szinte senki nem tud – Mit is nevezünk normális vérnyomásnak?

2018-07-11

Sokan nincsenek tisztában azzal, hogyan kell mérni a vérnyomást, és mi számít normális értéknek. Éppen ezért íródott most ez a cikk, ideje mindent elmondani, amit csak tudni érdemes!


2018-07-07 Miért és hogyan érdemes matcha teát inni

A Távol-Keletem már legalább egy évezrede fogyasztják a tea ezen fajtáját, a tudatos, egészséges étkezés modern hullámának köszönhetően az utóbbi években a nemzetközi piacot is elkezdte meghódítani.

2018-07-24 Tudtad? Ez történik a testeddel, ha lenyeled a dinnye magját!

Ki szokta megenni a görögdinnye magját? Ki az, aki szereti? Szinte senki, pedig ha tisztában lennénk bizonyos egészségügyi előnyeivel, valószínűleg nem így cselekednénk és onnantól kezdve mindig megennénk.

2018-08-19 Mi az a kókusz aminó szósz, és miért érdemes kipróbálni a szójaszósz helyett?

Afféle „ötödik ízként” tartják számon a kókusz aminó szószt, hiszen nem mondható sem határozottan sósnak, édesnek, keserűnek és savanyúnak sem. Az egyetlen probléma csak az, hogy a szójaszósz nem számít kifejezetten egészséges élelmiszernek.

2018-08-16 Mi történik, ha egyhetes kombucha kúrára fogod magad?

A kombucha hívei szentül esküdnek az itthon kevésbé ismert ital fogyasztására, állítván hogy mennyi pozitív hatással is volt az szervezetükre. Ez az erjesztett tea egyre több teret hódít magának, különösen az egészséges életmód kedvelőinek köreiben.

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.