Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Formálódj gyorsan ezzel a 6 egyszerű gyakorlattal! - Edzésterv

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Július 23. Hétfő - Lenke
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok, fitness, fogyás, mozgás

Formálódj gyorsan ezzel a 6 egyszerű gyakorlattal!

hirdetes

Formálódj gyorsan ezzel a 6 egyszerű gyakorlattal! - Fitten és csinosan a strandszezonra

Mindenkinek a szíve vágya az, hogy elégedetten nézhessen bele a tükörbe. Ehhez viszont tenni akarás és tettek is kellenek. Most megmutatjuk neked, mi az a 6 teljesen egyszerű gyakorlat, amivel hihetetlenül gyorsan átformálhatod a tested!

 

Te is sok mindent kipróbáltál már, de egyik sem működött igazán, vagy nem olyan gyorsan, ahogy szeretted volna? Mit szólnál, ha azt mondanám, ezekkel a gyakorlatokkal 4 hét alatt átformálhatod a tested úgy, hogy láthatóan feszesebb, karcsúbb leszel és simább lesz a bőröd is! Nem csak a fogyásodat, de az anyagcserédet is garantáltan megdobja, és négy hét múlva elégedetten nézel vissza magadra a tükörből! Ehhez pedig semmi más nem kell, csak ezt a 6 egyszerű gyakorlatot kell követned a megadott módon, 4 héten keresztül. Kihívás elfogadva?

hirdetes

 

1.    Plank

 

Szerintem sokaknak ismerősen cseng a plank nevezetű gyakorlat. Számomra ez az, ami renkdkívül becsapós. Amikor először néztem egy ilyen több napos kihívást, úgy gondoltam, hogy ez tök könnyű lesz….nem volt az! Amennyire könnyen kivitelezhetőnek tűnik, annyira fárasztó! Viszont tudod miért jó? Mert formálja a hasat, hátat, karokat, lábakat, és a popsit is!

 

 

2.    Fekvőtámasz

 

Lehet, hogy elcsépeltnek hangzik, és olyan „snassz”, hiszen ezt az iskolában is mennyit csináltuk. De tény, hogy az egyik legjobb alakformáló gyakorlatok egyike, amit nem nagyon tudsz semmivel ilyen hatásosan helyettesíteni. Ha nehéz az elején, akkor csináld a női verziót belőle (tedd le a térded, kulcsold össze a bokáidat, és emeld meg a lábfejed). Így is izzasztó és hatékony lesz, ne aggódj! Ezzel a gyakorlattal formába hozhatod a karod, hasad és derekadat is!

 

 

3.    Hegymászó

 

Gyilkos gyakorlat, de pofon egyszerű, és csak úgy olvadnak tőle a fölös kilók! A lényege, hogy fekvőtámasz helyzetben tartod magad, közben pedig felhúzod a mellkasodig (ameddig csak bírod) először a bal, aztán a jobb lábadat, és ezt ismétled. Ha igazán szuper eredményt szeretnél, akkor érdemes keresztbe csinálni: azaz a bal térded a jobb kezed felé, a jobb térded a bal kezed felé húzod. Ez a gyakorlat szuper popsit, derekat, karokat, lábakat, és hasat csinál!
 

 

Lapozz a többi szuper gyakorlatért!

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes
hirdetes

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

2018-06-19

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro


2018-06-02 12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

2018-06-11 7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Egy nagyon szuper, hét napos kihívásra invitállak most titeket, kezdjétek el minél hamarabb, és majd meglátjátok, milyen szuper eredményt fogtok elérni!

2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-06-24 Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.

Fogyassz te is több paradicsomlevet!

Neked is sokkal több paradicsomlevet kellene fogyasztanod, a most következő cikkben elmondjuk, hogy miért olyan egészséges a paradicsomlé, olvasd el te...

Ismerjétek meg az elképesztő eredményeket amiket az alma diétával értem el!

A súlyunk folyamatosan nagy kihívások elé állít, főleg a nyári strandszezonban. Mindenki az álomalakra vágyik, de csak nagyon kevesen vannak annyira...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.