Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Ne kövesd el ezeket a hibákat fekvenyomás közben

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Október 23. Hétfő - Gyöngyi
hirdetes
címkék: akaraterő, edzésmódok

Ezek a fekvenyomás leggyakoribb hibái

hirdetes

A fekvenyomás gyakori hibáiról

A fekvenyomás az egyik alapgyakorlat a melledzés során. Sokan szeretik, sokan nem, de az a legbiztosabb, hogy sok ember nem csinálja helyesen, mivel alapvető hibákat követnek el a gyakorlat közben.

Mi most végigvesszük a legalapvetőbb hibákat, melyeket illik nem elkövetni. Hány, de hány embernél láttam már azt a hibát, hogy pakolta fel eszetlenül a súlyokat, csak hogy elmondhassa, hogy ő kinyomta a 100 kilót… Abba meg soha nem is gondolt bele, ha mindezt szabályos körülmények között teszi és annyit nyom,amennyit bír, azzal sokkal többet érne. Ha az ember nem kapkod, vagy nem ránt bele a súlyba, az mindig többet ér, mint ha elsieti a dolgokat. Nézzük hát a leggyakoribb módon elkövetett hibákat!

hirdetes

 

1, Rengeteg embernél látni (ha jól megfigyelitek ti is észrevehetitek), hogy a kézfejük nem egyenes tartásban van, hanem hátracsuklik. Ez egyértelmű jele annak, hogy túl nagy súllyal dolgozik, illetve, elképesztően balesetveszélyes így végrehajtani a gyakorlatot. A legfőbb érv pedig az, hogy ezzel csak az ízületeidet károsítod és gyorsan egy sérülés elszenvedője leszel. Ha nem tudod egyenesben tartani a csuklódat, akkor vegyél vissza a súlyból. Sérülést soha ne kockáztass.

 

2, Az a bizonyos fejemelgetés. Ez is egy gyakori hiba. A fej mindig a törzseddel egy vonalban helyezkedik el, nem nézelődünk közben. Persze úgy könnyebb, lesz a gyakorlat, de ez egy csalás. Emellett nem egyszer hallottam már, hogy ebből sérülés keletkezett, 

 

 

3,Engedd le teljesen a rúdat. Az emberek vajon azt hiszik, ha nem engedik le teljesen a mellkasukhoz, attól jobb lesz? Vagy akkor végre nem lesz olyan fárasztó? Akkor minnek jár terembe? Teljesen nyilvánvaló, hogy akkor nyúlik meg legjobban a mellizmod, ha a maximális tartományban mozog a súly. Engedd le szépen, attól nem lesz semmi bajod.

 

4, Nincs mögötted segítség. Elképesztően nagy hiba. Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdeni a felsorolást?! Ha egyedül mentél le edzeni, akkor is megkérhetsz valakit a termből, hogy segítsen, nem fog megsértődni, vagy nemet mondani. A terembe nem bunkók járnak, mindenki tudja, hogy ez nem játék. A fekvenyomás bár egy egyszerű gyakorlat, de ugyanakkor tud veszélyes is lenni. Könnyen “elfogyhat” közben az ember, így nem árt, ha van valaki ott, aki biztosít.

 

hirdetes
hirdetes

Zsírpusztítás napi 20 percben

Zsírpusztítás napi 20 percben

2017-05-22

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.

Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

2017-09-05

Szerencsére, ha okosan használjuk ki, kevesebb idő is elegendő egy megfelelő mennyiségű testmozgás elvégzésére. Megmutatjuk, hogyan fér bele a bemelegítés, erőnlét, kardió mindössze 40 percbe, hogy több időd maradjon minden másra.


2017-09-29 A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

2017-05-16 6 szuper gyakorlat, amikkel hatékonyan szabadulhatsz meg a kalóriáktól

A most következő cikkben hat remek gyakorlatot mutatok be nektek, melyek segítenek abban, hogy könnyedén megszabaduljatok a felesleges kalóriáktól, próbáld ki mindet!

2017-09-05 7 gyakori edzésszabály, amiket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatsz

Biztosan te is imádod azt az elégedett, fáradt, mégis erőteljes érzést, amikor egy hosszabb edzés után minden porcikád sajog, de tudod, hogy azért, mert jól csináltad. Vagy mégsem? Ha csak fáj, de nem látszik meg, akkor valamit nem csinálsz jól.

2017-05-29 5 furcsa fitnesz tipp

Nagyon gyakran megesik velünk, hogy egy fitnesz tanácsra azt mondjuk: hiszi a piszi! Aztán mégis kiderül, hogy mi tévedtünk!

Piros foltok vannak a bőrödön? Elmondjuk, mit jelentenek!

Biztos vagyok abban, hogy sokan láttak már hasonló piros foltokat a testükön, de mi is lehet ez, mi okozhatja, és mit tehetünk ellene? Cikkünkből...

Nincs még egy olyan gyümölcs ami egyszerre olyan finom és olyan egészséges, mint az áfonya!

Az áfonya nemcsak az egyik legfinomabb, de az egyik legegészségesebb gyümölcsünk, bár ezt kevesen tudják róla. Ha tehetjük, fogyasszunk minél...