Ne kövesd el ezeket a hibákat fekvenyomás közben

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 27. Csütörtök - Zita
hirdetes
címkék: akaraterő, edzésmódok

Ezek a fekvenyomás leggyakoribb hibái

hirdetes

A fekvenyomás gyakori hibáiról

A fekvenyomás az egyik alapgyakorlat a melledzés során. Sokan szeretik, sokan nem, de az a legbiztosabb, hogy sok ember nem csinálja helyesen, mivel alapvető hibákat követnek el a gyakorlat közben.

Mi most végigvesszük a legalapvetőbb hibákat, melyeket illik nem elkövetni. Hány, de hány embernél láttam már azt a hibát, hogy pakolta fel eszetlenül a súlyokat, csak hogy elmondhassa, hogy ő kinyomta a 100 kilót… Abba meg soha nem is gondolt bele, ha mindezt szabályos körülmények között teszi és annyit nyom,amennyit bír, azzal sokkal többet érne. Ha az ember nem kapkod, vagy nem ránt bele a súlyba, az mindig többet ér, mint ha elsieti a dolgokat. Nézzük hát a leggyakoribb módon elkövetett hibákat!

hirdetes

 

1, Rengeteg embernél látni (ha jól megfigyelitek ti is észrevehetitek), hogy a kézfejük nem egyenes tartásban van, hanem hátracsuklik. Ez egyértelmű jele annak, hogy túl nagy súllyal dolgozik, illetve, elképesztően balesetveszélyes így végrehajtani a gyakorlatot. A legfőbb érv pedig az, hogy ezzel csak az ízületeidet károsítod és gyorsan egy sérülés elszenvedője leszel. Ha nem tudod egyenesben tartani a csuklódat, akkor vegyél vissza a súlyból. Sérülést soha ne kockáztass.

 

2, Az a bizonyos fejemelgetés. Ez is egy gyakori hiba. A fej mindig a törzseddel egy vonalban helyezkedik el, nem nézelődünk közben. Persze úgy könnyebb, lesz a gyakorlat, de ez egy csalás. Emellett nem egyszer hallottam már, hogy ebből sérülés keletkezett, 

 

 

3,Engedd le teljesen a rúdat. Az emberek vajon azt hiszik, ha nem engedik le teljesen a mellkasukhoz, attól jobb lesz? Vagy akkor végre nem lesz olyan fárasztó? Akkor minnek jár terembe? Teljesen nyilvánvaló, hogy akkor nyúlik meg legjobban a mellizmod, ha a maximális tartományban mozog a súly. Engedd le szépen, attól nem lesz semmi bajod.

 

4, Nincs mögötted segítség. Elképesztően nagy hiba. Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdeni a felsorolást?! Ha egyedül mentél le edzeni, akkor is megkérhetsz valakit a termből, hogy segítsen, nem fog megsértődni, vagy nemet mondani. A terembe nem bunkók járnak, mindenki tudja, hogy ez nem játék. A fekvenyomás bár egy egyszerű gyakorlat, de ugyanakkor tud veszélyes is lenni. Könnyen “elfogyhat” közben az ember, így nem árt, ha van valaki ott, aki biztosít.

 

hirdetes
hirdetes

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

2017-04-19

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

6 tipp a hatékonyabb edzéshez, amit minden sportolónak meg kellene fogadnia!

6 tipp a hatékonyabb edzéshez, amit minden sportolónak meg kellene fogadnia!

2017-04-24

Gondoltál már arra, hogy miként teheted egyszerre hatékonyabbá és környezetkímélőbbé az edzéseket? Ezeket a tanácsokat érdemes megfogadni!

30 nap guggolás a feszes fenékért és gyönyörű combokért

30 nap guggolás a feszes fenékért és gyönyörű combokért

2017-04-19

Készen állsz egy hosszabb megmérettetésre? Ha 30 napig kitartóan csinálod ezt a gyakorlatsort, akkor garantált eredményeket látsz majd csípőtől lefelé!


2017-04-21 Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!

2017-04-24 Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!

2017-04-15 V-vonalat és lapos hasat szeretnél? Ezek félperces gyakorlatok segítenek elérni őket!

Te is szeretnél lapos hasat magadnak? Esetleg tovább vinnéd egy lépéssel, hogy gyönyörű V-vonalaid is büszkén viselhesd? Ezeket a gyakorlatokat kell kipróbálnod!

2017-04-12 10 gyakorlat, aminek segítségével feszes, kerek feneked lehet

A legtöbb nő feszes és kerek fenékre vágyik, főleg akkor, amikor közeleg a bikiniszezon. Mutatunk 10 szuper gyakorlatot, amivel könnyedén elérheted!

Ez történik a testeddel, ha felhagysz az edzéssel!

Ha legközelebb megfordul a fejedben a henyélés gondolata, akkor csak jusson eszedbe ez a néhány ijesztően motiváló tény az edzés hanyagolásáról!

Kókuszos kölespuding - A mennyei édesség diétádhoz

Az egyik legősibb termesztésű gabonánkról a kölesről sokan nem hallottak, s emiatt kevesen is fogyasztják pedig nem csupán egészséges, hanem diéta...