Balaton Már csatlakoztam Köszi, most nem

Ne kövesd el ezeket a hibákat fekvenyomás közben

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Június 25. - Vilmos
hirdetes
címkék: akaraterő, edzésmódok

Ezek a fekvenyomás leggyakoribb hibái

hirdetes

A fekvenyomás gyakori hibáiról

A fekvenyomás az egyik alapgyakorlat a melledzés során. Sokan szeretik, sokan nem, de az a legbiztosabb, hogy sok ember nem csinálja helyesen, mivel alapvető hibákat követnek el a gyakorlat közben.

Mi most végigvesszük a legalapvetőbb hibákat, melyeket illik nem elkövetni. Hány, de hány embernél láttam már azt a hibát, hogy pakolta fel eszetlenül a súlyokat, csak hogy elmondhassa, hogy ő kinyomta a 100 kilót… Abba meg soha nem is gondolt bele, ha mindezt szabályos körülmények között teszi és annyit nyom,amennyit bír, azzal sokkal többet érne. Ha az ember nem kapkod, vagy nem ránt bele a súlyba, az mindig többet ér, mint ha elsieti a dolgokat. Nézzük hát a leggyakoribb módon elkövetett hibákat!

hirdetes

 

1, Rengeteg embernél látni (ha jól megfigyelitek ti is észrevehetitek), hogy a kézfejük nem egyenes tartásban van, hanem hátracsuklik. Ez egyértelmű jele annak, hogy túl nagy súllyal dolgozik, illetve, elképesztően balesetveszélyes így végrehajtani a gyakorlatot. A legfőbb érv pedig az, hogy ezzel csak az ízületeidet károsítod és gyorsan egy sérülés elszenvedője leszel. Ha nem tudod egyenesben tartani a csuklódat, akkor vegyél vissza a súlyból. Sérülést soha ne kockáztass.

 

2, Az a bizonyos fejemelgetés. Ez is egy gyakori hiba. A fej mindig a törzseddel egy vonalban helyezkedik el, nem nézelődünk közben. Persze úgy könnyebb, lesz a gyakorlat, de ez egy csalás. Emellett nem egyszer hallottam már, hogy ebből sérülés keletkezett, 

 

 

3,Engedd le teljesen a rúdat. Az emberek vajon azt hiszik, ha nem engedik le teljesen a mellkasukhoz, attól jobb lesz? Vagy akkor végre nem lesz olyan fárasztó? Akkor minnek jár terembe? Teljesen nyilvánvaló, hogy akkor nyúlik meg legjobban a mellizmod, ha a maximális tartományban mozog a súly. Engedd le szépen, attól nem lesz semmi bajod.

 

4, Nincs mögötted segítség. Elképesztően nagy hiba. Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdeni a felsorolást?! Ha egyedül mentél le edzeni, akkor is megkérhetsz valakit a termből, hogy segítsen, nem fog megsértődni, vagy nemet mondani. A terembe nem bunkók járnak, mindenki tudja, hogy ez nem játék. A fekvenyomás bár egy egyszerű gyakorlat, de ugyanakkor tud veszélyes is lenni. Könnyen “elfogyhat” közben az ember, így nem árt, ha van valaki ott, aki biztosít.

 

hirdetes
hirdetes

10 perces zsírpusztító edzés

10 perces zsírpusztító edzés

2017-05-20

Ez az edzés 10 perc alatt mindenedet átdolgoztatja úgy, hogy közben a felesleges zsírt is égeti! Mindenkinek ajánlott, aki mozogni szeretne!

Zsírpusztítás napi 20 percben

Zsírpusztítás napi 20 percben

2017-05-22

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

6 szuper gyakorlat, amikkel hatékonyan szabadulhatsz meg a kalóriáktól

6 szuper gyakorlat, amikkel hatékonyan szabadulhatsz meg a kalóriáktól

2017-05-16

A most következő cikkben hat remek gyakorlatot mutatok be nektek, melyek segítenek abban, hogy könnyedén megszabaduljatok a felesleges kalóriáktól, próbáld ki mindet!


2017-05-18 10 perces otthoni kardió edzés

Ez az edzés mindenféle segédeszköz nélkül, otthon is elvégezhető, ráadásul nem vesz igénybe 10 percnél többet! Nem könnyű, de érdemes csinálni, mert hatékony!

2017-05-20 A legjobb gyakorlatok a vádli formálására!

Szeretnél formás lábakat? Akkor nem csak a comboddal, de a vádliddal is foglalkoznod kell! Ezek a gyakorlatok garantáltan segíteni fognak!

2017-05-16 31 napos guggolás, kitörés és felülés kihívás a feszes és kerek popsiért!

Ha igazán kiválóvá szeretné válni valamiben, akkor nincs más dolgod mint gyakorolni, gyakorolni és gyakorolni. A most következő cikkben mutatok egy remek kihívást!

2017-04-26 Ezért nem tudsz lefogyni a jelenlegi edzéseddel

Szigorú diétát követsz, ráadásul az edzésterved is bizonyítottan hatékony, mégsem látod az eredményeket? Kiderült, hogy miért van ez, és mit kell tenni ilyen esetben!

5 tanács a lapos hasért!

Diéta és a kemény edzés után is pufi a hasad? Ha ezeket a tanácsokat betartod, elkerülheted a puffadást.   

Éges több kalóriát rövidebb idő alatt Burpee gyakorlattal

A burpee nem más, mint a leghatékonyabb zsírégető edzésmód, ami tetőtől talpig igénybe veszi testünket, ráadásul semmilyen segédeszközt nem...