Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Ne kövesd el ezeket a hibákat fekvenyomás közben

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Január 23. Kedd - Zelma
hirdetes
címkék: akaraterő, edzésmódok

Ezek a fekvenyomás leggyakoribb hibái

hirdetes

A fekvenyomás gyakori hibáiról

A fekvenyomás az egyik alapgyakorlat a melledzés során. Sokan szeretik, sokan nem, de az a legbiztosabb, hogy sok ember nem csinálja helyesen, mivel alapvető hibákat követnek el a gyakorlat közben.

Mi most végigvesszük a legalapvetőbb hibákat, melyeket illik nem elkövetni. Hány, de hány embernél láttam már azt a hibát, hogy pakolta fel eszetlenül a súlyokat, csak hogy elmondhassa, hogy ő kinyomta a 100 kilót… Abba meg soha nem is gondolt bele, ha mindezt szabályos körülmények között teszi és annyit nyom,amennyit bír, azzal sokkal többet érne. Ha az ember nem kapkod, vagy nem ránt bele a súlyba, az mindig többet ér, mint ha elsieti a dolgokat. Nézzük hát a leggyakoribb módon elkövetett hibákat!

hirdetes

 

1, Rengeteg embernél látni (ha jól megfigyelitek ti is észrevehetitek), hogy a kézfejük nem egyenes tartásban van, hanem hátracsuklik. Ez egyértelmű jele annak, hogy túl nagy súllyal dolgozik, illetve, elképesztően balesetveszélyes így végrehajtani a gyakorlatot. A legfőbb érv pedig az, hogy ezzel csak az ízületeidet károsítod és gyorsan egy sérülés elszenvedője leszel. Ha nem tudod egyenesben tartani a csuklódat, akkor vegyél vissza a súlyból. Sérülést soha ne kockáztass.

 

2, Az a bizonyos fejemelgetés. Ez is egy gyakori hiba. A fej mindig a törzseddel egy vonalban helyezkedik el, nem nézelődünk közben. Persze úgy könnyebb, lesz a gyakorlat, de ez egy csalás. Emellett nem egyszer hallottam már, hogy ebből sérülés keletkezett, 

 

 

3,Engedd le teljesen a rúdat. Az emberek vajon azt hiszik, ha nem engedik le teljesen a mellkasukhoz, attól jobb lesz? Vagy akkor végre nem lesz olyan fárasztó? Akkor minnek jár terembe? Teljesen nyilvánvaló, hogy akkor nyúlik meg legjobban a mellizmod, ha a maximális tartományban mozog a súly. Engedd le szépen, attól nem lesz semmi bajod.

 

4, Nincs mögötted segítség. Elképesztően nagy hiba. Lehet, hogy ezzel kellett volna kezdeni a felsorolást?! Ha egyedül mentél le edzeni, akkor is megkérhetsz valakit a termből, hogy segítsen, nem fog megsértődni, vagy nemet mondani. A terembe nem bunkók járnak, mindenki tudja, hogy ez nem játék. A fekvenyomás bár egy egyszerű gyakorlat, de ugyanakkor tud veszélyes is lenni. Könnyen “elfogyhat” közben az ember, így nem árt, ha van valaki ott, aki biztosít.

 

hirdetes
hirdetes

HOT IRON edzés Budapest -  Ismerd meg ezt az edzésformát!

HOT IRON edzés Budapest - Ismerd meg ezt az edzésformát!

2017-11-13

Szeretnél rövid idő alatt látványos eredményt elérni? Akkor a HOT IRON edzést neked találták ki! Cikkünkből megtudhatod, hogy kinek ajánljuk ezt az edzésformát!

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

2017-09-29

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

Így kezdj végre tényleg új életet januárban

Így kezdj végre tényleg új életet januárban

2017-12-14

Sokan teszünk minden évben újévi fogadalmat. 2018-ban végre tényleg új életet kezdhetsz, legyen szó egészséges életmódról, munkáról, párkapcsolatról!


2017-10-03 10 tanács, hogy gyorsabban lesétáld a zsírt

Lehet, hogy szeretsz sétálni, mégsem hozod ki belőle a maximumot. 10 apró trükk segítségével jobban kiaknázhatod a sétában rejlő potenciált a zsírégetésre.

2017-12-06 7 hasizom erősítő gyakorlat, amiket eddig rosszul csináltál – íme a helyes módszerek

Sokan esnek abba a hibába, hogy rosszul végzik el a különböző gyakorlatokat, így pedig azok semmit sem érnek. Most megmutatjuk a hasizom erősítő gyakorlatok hibáit!

2017-09-05 Csak 40 perced van a teremben? Így hozhatod ki a legtöbbet belőle!

Szerencsére, ha okosan használjuk ki, kevesebb idő is elegendő egy megfelelő mennyiségű testmozgás elvégzésére. Megmutatjuk, hogyan fér bele a bemelegítés, erőnlét, kardió mindössze 40 percbe, hogy több időd maradjon minden másra.

2017-06-28 A guggolás művészete

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.

5 perces fenékgyakorlatok lefekvés előtt

A nap villámgyorsan elrohanhat az ember feje felett – biztosan veled is előfordult már, hogy azon kaptad magad, hogy eljött a lefekvés ideje, de...

Fenékformálás guggolás nélkül – 6 gyakorlat, amiket ki kell próbálnod!

A legtöbb fitneszguru szerint a formás fenék titka nem más, mint egy jó adag guggolás minden egyes nap. De a guggolások nem feltétlenül a...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.