Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Szuper tippek anyukáknak edzéshez!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Május 28. Hétfő - Emil, Csanád
hirdetes
 | Szerző: Hámori Blanka
címkék: fitness

Így eddz kisgyerekkel! – 5 tipp anyukáknak

hirdetes

Ilyen az edzés gyerekkel

Nem lehet kifogás semmi, az sem, hogy gyermeked van, hidd el, hogy másnak is van gyereke, nem is egy, mégis képes odafigyelni magára, el tud járni edzeni vagy éppen otthon végzi a gyakorlatokat. Neked miért nem megy??? 

 

3 év alatti gyereked van, és úgy érzed, már sosem lesz ugyanolyan az edzésed, mint korábban?

Jól érzed!

 

Viszont elárulom: ez rendeződni fog, ha a pici oviba kezd járni – ugyan hosszú órákat valószínűleg akkor sem fogsz tudni szaunázni és trécselni az öltözőben! Most azonban Téged az foglalkoztat, hogy egyelőre együtt kell „megoldanotok” a mozgást, ami egyáltalán nem lehetetlen!

hirdetes

 

Akár otthon, akár edzőteremben edzel, az edzésterhelés valószínűleg kicsit visszaesik, de tudnod kell, hogy ez csak átmeneti állapot és nem szabad kétségbeesni, hogy nem elég gyorsan fejlődsz vagy nem elég látványos a fogyásod! A lényeg, hogy akkor is mozogj, ha épp úgy érzed ennek semmi értelme… Nézzük tehát! 

 

1. Csináld akkor is ha „ez semmi”

Legfontosabb, hogy hiába is érzed úgy, ez „csak bohóckodás” a korábbi kemény edzéseidhez képest, akkor is folytasd, tornázz, nap mint nap! Sok anyuka ott veszti el a fonalat, hogy a tornázgatást nem tartja érdemi edzésnek, így kihagyja, mondván: „Majd ha nagyobb lesz a gyerek és lesz időm rendesen edzeni…” Így viszont kimarad egy csomó idő és lépés előnybe kerülnek azok, akik „csak” sétával és félórás otthoni gyakorlatokkal, de mozogtak 2-3 évig!

 

2. Hallgass a testedre!

Felejtsd el az összes kismama könyvet, blogot és hallgass a testedre! Senki nem mondhatja meg, hogy pontosan mikor, mennyit és mit mozoghatsz a szülés után! (Persze van egy ökölszabály: a 6. hétig és az orvosod jóváhagyására várni kell mindenképpen!) A tested jelez neked! Sok helyen olvasni, hogy eltornázod a tejed, meg a baba legyen fontosabb, ne az alakod. Az igazság azonban, hogy ha neked jól esik a mozgás, felszabadultnak és energikusabbnak érzed magad, az biztosan nem árt a babának!

 

Szerző: Hámori Blanka – fitneszanyu.cafeblog.hu

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

Formáld át magad 3 nap alatt

Formáld át magad 3 nap alatt

2018-05-02

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

3 gyakorlat a feszes és kerek popsiért és formás combokért

2018-05-01

Ha te is szeretnél tökéletesen kerek popsit és gyönyörű lábakat a nyárra, de nincs időd edzőterembe járni, akkor ragadj meg egy széket, és végezd el ezeket!


2018-04-27 Nyomós érvek a kettlebell mellett

A kettlebell előnyei - Tudd meg te is, miért kellene minél hamarabb elkezdened a kettlebell-edzéseket, szakértőnk elmondja, miért olyan jó a kettlebell! Mindenkinek el kellene kezdenie a kettlebell-edzést!

2018-05-15 Ezért jó a HIIT edzés

A magas intenzitású intervallum edzéseknek (HIIT) több okból is érdemes helyet szorítani a heti edzéstervben, különösen ha gyors és látványos eredményeket szeretnél elérni.

2018-05-16 A 12 hetes edzésprogram, ami teljesen átformálta egy lány hasát

A nyár közeledtével egyre többen kezdenek el álmodozni arról a bizonyos „beach bodyról”, ami fejeket fordít maga után a strandon. Valljuk be, nem mindenki számára olyan egyszerű az ilyen fitneszcélok elérése, különösen, ha egyedül kénytelen elérni őket az

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Napokon belül itt a nyár és sokan már nagy erőkkel készülődnek rá, hogy büszkén süttethessék lapos hasukat a strandon. A hasizmok erősítése nem...

Vajon II. Erzsébet királynő étrendjének köszönheti hosszú életét?

II. Erzsébet királynő nem csupán az Egyesült Királyság leghosszabb pályafutású uralkodója, hanem egyben a világ legidősebb államfője is. 92...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.