fit

Saját testsúlyos, funkcionális edzésformák, CrossFitt és több!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. November 22. Szerda - Cecília
hirdetes

Funkcionális edzés, vagyis CrossFit

Tudj meg mindent, ami a funkcionális edzésekkel, a CrossFittel kapcsolatos! Cikkek, amelyek segítenek eligazodni a témában, valamint folyamatosan fejlődni, hogy minél jobb lehess az edzések során!

2014.05.18.

Ugye Te sem hanyagolod el a felsőtested? Nem érdemes, hiszen fontos, hogy a karjaid és vállaid is ugyanolyan formásak és erősek legyenek,mint például a lábad vagy hasad. Íme, néhány szuper gyakorlat:

Gyakorlatok a formás karokért és vállakért

Ugye Te sem hanyagolod el a felsőtested? Nem érdemes, hiszen fontos, hogy a karjaid és vállaid is ugyanolyan formásak és erősek legyenek,mint például a lábad vagy hasad. Íme, néhány szuper gyakorlat:

2014.05.09.

Alap támasz gyakorlat. Ha szeretnél szinte minden izmodra egyszerre, egy időben, hatékonyan edzeni. Kiváló törzsizom erősítő gyakorlatok jönnek most Neked! Gyakorlat: Támaszkodjunk meg a tenyerünkön úgy, hogy a váll és a csukló egy vonalban maradjon. Ujja

A legjobb törzsizom erősítő gyakorlatok, csak Neked!

Május van, itt a jó idő. Remélem Ti sem tétlenkedtetek az elmúlt időben és sikerült rendszeresen edzenetek. A következő gyakorlatokkal remekül formálhatjátok a törzsizmokat. Csináld cégig a gyakorlatokat, hogy szuper formában legyél!

2014.04.23.

Már nincs sok időd nyárig, hogy formába hozd magad, DE nem lehetetlen! Hoztunk Neked egy újabb gyakorlatsort, mellyel még közelebb kerülhetsz a vágyott alakhoz! Mindent bele!

6 igazán hatékony gyakorlat a szuper alakért!

Már nincs sok időd nyárig, hogy formába hozd magad, DE nem lehetetlen! Hoztunk Neked egy újabb gyakorlatsort, mellyel még közelebb kerülhetsz a vágyott alakhoz! Mindent bele!

2014.04.23.

Ha valóban irigylésre méltó hasizomra vágysz, akkor azért keményen meg kell dolgoznod. Ezzel a gyakorlatsorra remekül formálhatod a hasfaladat. Végezd rendszeresen és legyen a Te hasad a legszebb!

8 hasizom gyakorlat annak, aki szuper hasfalra vágyik

Ha valóban irigylésre méltó hasizomra vágysz, akkor azért keményen meg kell dolgoznod. Ezzel a gyakorlatsorra remekül formálhatod a hasfaladat. Végezd rendszeresen és legyen a Te hasad a legszebb!

2014.04.18.

Edzéssel javíthatod a szív- és érrendszeri keringésedet, a hangulatodat, gyorsul az anyagcseréd és izmosodsz. Mindezek mellett azonban biztos tapasztalsz néhány mellékhatást is. Lássuk, melyek ezek.

5 bizarr dolog, amit az edzés tesz a testeddel

Edzéssel beindíthatod a fogyásodat, javíthatod a keringésedet, a hangulatodat, gyorsul az anyagcseréd és izmosodsz. Mindezek mellett azonban biztos tapasztalsz néhány mellékhatást is. Lássuk, melyek ezek.

2014.04.15.

Ezekkel a nyújtás gyakorlatokkal fejlesztheted a hajlékonyságodat, ellazulhatsz és megnyújthatod az izmaidat. Edzés utána érdemes nyújtani, hiszen az izmaid bemelegedtek. Csináld végig ezeket a nyújtásokat és sokkal hajlékonyabbnak érzed majd magad.

5 egyszerű és hatékony nyújtás a hajlékony testért

Ezekkel a nyújtás gyakorlatokkal fejlesztheted a hajlékonyságodat, ellazulhatsz és megnyújthatod az izmaidat. Edzés utána érdemes nyújtani, hiszen az izmaid bemelegedtek. Csináld végig ezeket a nyújtásokat és sokkal hajlékonyabbnak érzed majd magad.

2014.04.11.

Az elmúlt időszakban egyre népszerűbb az úgynevezett intervallum-edzés, melyben alacsony és magas intenzitású szakaszok váltják egymást, míg a hagyományosabb, egyenletes terhelést biztosító aerob edzésformák kicsit háttérbe szorultak.

Egyenletes intenzitású vagy intervallum-tréning? Pro és kontra!

Az elmúlt időszakban egyre népszerűbb az úgynevezett intervallum-edzés, melyben alacsony és magas intenzitású szakaszok váltják egymást, míg a hagyományosabb, egyenletes terhelést biztosító aerob edzésformák kicsit háttérbe szorultak. Nézzük meg mindkettőnek az előnyeit és hátrányait:

2014.04.10.

Nagyon sokan nagyon sok mindent rosszul tudnak a testedzéssel kapcsolatban. Épp ezért most fény derül mindenre! Szakértőnk elárulja, melyek a leggyakoribb tévhitek, melyeknek Te se dőlj be, ha valóban sikeresen és hatékonyan szeretnél edzeni!

10 Tévhit a testedzéssel kapcsolatban!

Nagyon sokan nagyon sok mindent rosszul tudnak a testedzéssel kapcsolatban. Épp ezért most fény derül mindenre! Szakértőnk elárulja, melyek a leggyakoribb tévhitek, melyeknek Te se dőlj be, ha valóban sikeresen és hatékonyan szeretnél edzeni!



címkék: