Saját testsúlyos, funkcionális edzésformák, CrossFitt és több!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 27. Csütörtök - Zita
hirdetes

Funkcionális edzés, vagyis CrossFit

Tudj meg mindent, ami a funkcionális edzésekkel, a CrossFittel kapcsolatos! Cikkek, amelyek segítenek eligazodni a témában, valamint folyamatosan fejlődni, hogy minél jobb lehess az edzések során!

2016.03.10.

Ilyen az edzés gyerekkel

Így eddz kisgyerekkel! – 5 tipp anyukáknak

Nem lehet kifogás semmi, az sem, hogy gyermeked van, hidd el, hogy másnak is van gyereke, nem is egy, mégis képes odafigyelni magára, el tud járni edzeni vagy éppen otthon végzi a gyakorlatokat. Neked miért nem megy??? 

2016.03.05.

Próbáld ki te is ezeket a szuper gyakorlatokat!

A legintenzívebb csípő-, és derékgyakorlatok

A nők többségének a derekuk és a csípőjük a legkényesebb testrészt, mindent meg akarnak tenni annak érdekében, hogy keskenyebb és formásabb derekuk legyen, ez sokszor nem jön össze. Többek között azért, mert rossz gyakorlatokat választanak! Éppen ezért elhoztam szakértőnk legjobb gyakorlatait!

2016.02.28.

Adrenalin-huszárok

Adrenalin-vadászat mesterfokon

A különféle extrémsportoknak már csak a gondolatába is beleborzong a legtöbb halandó, azonban akadnak olyan kivételes adranalin-huszárok, akik egy-egy extra csavarral magasabb szintre emelik az extrémnek nevezett sportok veszélyfaktorát. Nézzünk meg hármat azon sportok közül, melyeknek űzése során mindenki az életét teszi kockára.

2016.02.28.

Futás kihívás

30 napos futás kihívás mindenkinek!

Itt a várva várt tavasz, végre ismét kimehetünk a szabadba, tudom, hogy sokkal könnyebben veszitek rá magatokat a futásra. Mindegy, hogy most kezded, vagy már régóta futsz, ez a harminc napos kihívás akkor is egy kis plusz motivációt fog adni! 

2016.02.13.

Tegyél meg mindent a kockás hasért

Tökéletes megoldás a feszes hasfalért

Ha neked is eleged lett egy életre a felülésekből, de szeretnél feszes és kockás hasat, akkor ezt a cikket mindenképp olvasd el. Azt azért már most elmondom, hogy a felülés az egyik legősibb gyakorlat, és nagyon hatásos, de ha végképp megutáltad, akkor ez is tökéletes lesz!

2016.02.03.

Együnk futás előtt!

Futni mész? Egyél is valamit!

A futás azért az egyik legjobb sport, mert nincs helyhez vagy időhöz kötve. Bármikor felkaphatjuk az edzőcipőt és nekivághatunk a parkoknak, futóösvényeknek. Érdemes azonnal mindezt nem teljesen éhgyomorra tenni. Még ha hajnali futók vagyunk, akkor is adj magadnak legalább fél órát edzés előtt és töltsd fel az energiaraktárakat. 

2016.01.17.

A legjobb hátizom gyakorlatok mindenkinek!

Szuper gyakorlatok a formás hátizmokért!

Elhoztam nektek a legeslegjobb gyakorlatokat, ha szeretnéd minden izomcsoportodat megmozgatni és szeretnél formás, szép hátat, akkor még ma próbáld ki mindet! 

2016.01.17.

Tartásjavítás mesterfokon!

BR gyakorlatok kezdőknek és haladóknak!

Kezdő tartásjavító, hátizom erősítő gyakorlatok BODYROPE hevederrel. Ügyelj rá, hogy a szár feszes legyen, a mozdulatot pontosan és koordináltan végezd! Fújd ki a levegőt, amikor erőt fejtesz ki és tartsd a törzsedet feszesen!:-)



címkék: