Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Alsó hasizom erősítő gyakorlatok a hatékony alakformálásért

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Július 23. Hétfő - Lenke
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: fitness

Alsó hasizom erősítő gyakorlatok a hatékony alakformálásért

hirdetes

Alsó hasizom erősítő gyakorlatok a hatékony alakformálásért

Köztudott, hogy a formás hasizmokhoz megfelelő étrendre van szükség, azonban az igazán eredményes alakformáláshoz nem lehet megkerülni a szigorú testedzést sem. Ha pedig a hasizmok formálásáról van szó, akkor azok közül is a legalsóbbakat a legnehezebb megcélozni.

A legtöbb nő itt szeretne igazán laposodni, de nehezen találnak megfelelő gyakorlatokat, amik segíthetnének nekik ebben. A következő saját testsúlyos mozdulatsorok éppen ezt a területet veszik célba. Igyekezz mindegyiket a lehető legtöbbször megcsinálni 45 másodperc alatt, majd 15 másodperc pihenő után kezdheted is a következőt!

 

Bokaérintés

Feküdj a hátadra és helyezd a kezeidet a fejed mögé, oldalra kinyújtott könyökökkel, 90 fokban behajlított, felemelt térdekkel. Először engedd le az egyik lábadat (továbbra is behajlított térddel) és érintsd hozzá a sarkadat a padlóhoz vagy a szőnyeghez. Térj vissza a kezdő pozícióba (lábak fent), majd ismételd meg ezt a másik lábaddal is.

hirdetes

 

Pillangó felülés

Feküdj a hátadra és hajlítsd be úgy a lábaidat, hogy a talpaid egymáshoz érjenek, térdeid pedig behajlítva, kifelé nézzenek. Csinálj egy felülést, közben pedig nyúlj előre mindkét karoddal és érintsd meg a padlót vagy szőnyeget a lábfejeid előtt. Ez után csigolyánként kezdj el visszatérni fekvő pózba.

 

Ollórúgás

Feküdj a hátadra egyenes lábakkal és felemelt vállakkal. Emeld az egyik lábadat a magasba, a másikat pedig tartsd néhány centivel a szőnyeg felett. Ez után váltogasd őket – emeld az egyiket, hozd le a másikat (de ne a szőnyegre, hanem pár centivel fölé), mintha egy ollót alkotnának. A csípődet a kezeddel is megtámaszthatod, ha egy kis plusz stabilitásra van szükséged.

 

Lábejtés

Feküdj a hátadra, tenyerek a fenék alatt, lábak pedig egyenesen a plafon felé kinyújtva. Feszítsd meg a lábfejeidet, majd továbbra is egyenes tartásban ereszd le a lábaidat a padló irányába. Mielőtt hozzáérnél a padlóhoz, emeld fel őket újra. A következő oldalon vár még pár remek gyakorlat! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes
hirdetes

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Így fogyj le a kritikus területekről!

Így fogyj le a kritikus területekről!

2018-06-01

Csak a hasadról szeretnél leadni egy kicsit, vagy a karodról? Esetleg a derekad, vagy a feneked a gyenge pontod? Fogyás a kritikus területekről: tudd meg hogyan

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

Hatékony gyakorlatok az eredményes fogyásért

2018-05-28

Azok, akik már rég óta rendszeresen edzenek nagyon is jól tudják, hogy mennyire is fontos egy olyan rutint kialakítani, ami gördülékeny, akadálymentes, hatékony gyakorlatozást tesz lehetővé, megkönnyítve ezzel a kívánt fittség elérését és a felesleg leadá


2018-05-26 Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

2018-06-05 Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

2018-06-11 Így hozd ki a legtöbbet a pihenőnapjaidból!

A pihenőnap ugyan olyan fontos tud lenni mint egy-egy edzés. Testünk ilyenkor regenerálódik és épül az izomzat, hogy következő alkalommal ismét újult erővel vághassunk neki az edzésnek.

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

Fogyassz te is több paradicsomlevet!

Neked is sokkal több paradicsomlevet kellene fogyasztanod, a most következő cikkben elmondjuk, hogy miért olyan egészséges a paradicsomlé, olvasd el te...

Ismerjétek meg az elképesztő eredményeket amiket az alma diétával értem el!

A súlyunk folyamatosan nagy kihívások elé állít, főleg a nyári strandszezonban. Mindenki az álomalakra vágyik, de csak nagyon kevesen vannak annyira...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.