Állati jó saját testsúlyos edzés

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 25. Kedd - Márk
hirdetes
 | Szerző: TR
címkék: alakformálás, egészséges életmód, életmód, fitness, mozgás, sport, stressz

Bomba test ezzel a saját testsúlyos edzéssel

hirdetes

Saját testsúlyos edzés

Aki szereti a tematikus edzéseket, akkor ez a saját testúlyos edzés tökéletes kihívás lesz. Ha mindig is egy gyors és hatásos alakformáló edzést szerettél volna, amivel még a zsírégetés is megvalósítható, vágj bele ebbe a gyakorlatsorba!

Szó szerint állati gyakorlatok következnek, hiszen csúszni-mászni biztosan kell majd egy kicsit. Pókká és rákká kell majd változnotok, jártok majd medveként is! Ezalatt az alig 20 perces edzés alatt minden gyakorlatot fél percig kell majd csinálni, tehát gyors váltásokra kell majd készülnötök!

 

hirdetes
hirdetes

Tudd meg a fitnesz királynő izmos fenekének a titkát!

Tudd meg a fitnesz királynő izmos fenekének a titkát!

2017-04-25

Te is szeretnél gyönyörű feneket? Megmutatjuk Neked Gracyanne Barbosa popsi edzését, étrendjét, és tanácsokat is adunk, hogyan érd el a lenyűgöző eredményt!

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

2017-04-19

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

2017-04-24

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!


2017-04-25 Diétás krémlevesek pár hozzávalóból

Diétázol, de nem szeretnéd mellőzni a finom, laktató ételeket? Egyél krémleveseket, amelyek nem csupán eltelítenek, hanem még egészségesek is, ráadásul majdnem minden zöldségből és gyümölcsből elkészítheted őket!

2017-04-25 5 hasizom erősítő gyakorlat, amikhez csak egy székre és 10 percre lesz szükséged!

Szeretnél látványos hasizmokat szerezni, de nem tudsz vagy nem akarsz terembe járni? Ezeket a hasizom erősítő gyakorlatokat egy egyszerű szék mellett is elvégezheted!

2017-04-21 Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!

2017-04-10 Triatlonozással tartja életben magát a hormonbeteg kisfiú

A nyolcéves fiú egy ritka és súlyos betegségben szenved, de ez nem tartja vissza attól, hogy rendszeresen részt vegyen egy-egy triatlon versenyen!

5 testtartás javító jógagyakorlat íróasztalnál dolgozóknak

Ülve dolgozni kényelmesnek tűnhet, de a folyamatos ülés legalább olyan fájdalmas lehet, mint a fizikai munka – ezek a jógapózok segíthetnek...

Ennél több kávét nem szabad naponta fogyasztani!

Biztosan te is imádod a „sötét energiaitalt” de mégis mi az a kávémennyiség, ami már túl soknak számít? Valószínűleg kevesebb, mint...