Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Állati jó saját testsúlyos edzés

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Június 25. Hétfő - Vilmos
hirdetes
 | Szerző: TR
címkék: alakformálás, egészséges életmód, életmód, fitness, mozgás, sport, stressz

Bomba test ezzel a saját testsúlyos edzéssel

hirdetes

Saját testsúlyos edzés

Aki szereti a tematikus edzéseket, akkor ez a saját testúlyos edzés tökéletes kihívás lesz. Ha mindig is egy gyors és hatásos alakformáló edzést szerettél volna, amivel még a zsírégetés is megvalósítható, vágj bele ebbe a gyakorlatsorba!

Szó szerint állati gyakorlatok következnek, hiszen csúszni-mászni biztosan kell majd egy kicsit. Pókká és rákká kell majd változnotok, jártok majd medveként is! Ezalatt az alig 20 perces edzés alatt minden gyakorlatot fél percig kell majd csinálni, tehát gyors váltásokra kell majd készülnötök!

 

hirdetes

hirdetes

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

2018-06-09

Itt a nyár, de a tested még nem áll készen rá? Kövesd ezt a 9 tippet, hogy gyorsan formába hozd magad.

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!


2018-06-05 Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

2018-06-01 Így fogyj le a kritikus területekről!

Csak a hasadról szeretnél leadni egy kicsit, vagy a karodról? Esetleg a derekad, vagy a feneked a gyenge pontod? Fogyás a kritikus területekről: tudd meg hogyan

2018-05-24 Reggeli jóganyújtások, amik megadják a kezdőlöketet!

Kezdd a reggeli jóganyújtásokat egy-két percnyi mély, lassú be- és kilégzéssel, majd jöhetnek az alul felsorolt pózok, amiket két egész ki- és belégzésig igyekezz megtartani.

2018-05-02 Formáld át magad 3 nap alatt

Ha neked is mindig az a kifogásod, hogy nincs időd, és ezért nem végzel testmozgást, akkor ez a 3 napos kihívás neked való! Kihívás elfogadva? Tarts velem!

A víz szerepe a szervezetünkben

Mindenki tudja, hogy víz nélkül nem maradnánk életben, azonban a létfenntartó szerepén kívül tudjuk-e milyen egyéb pozitív hatásai vannak a...

Szabadulj meg a deréktáji fájdalmaktól!

Tízből nyolc felnőtt tapasztal élete során deréktáji fájdalmakat. Rendkívül kellemetlen tud lenni, és megnehezíti az olyan mindennapi cselekvések...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.