Legyen formás a feneked!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 27. Csütörtök - Zita
hirdetes
 | Szerző: GB
címkék: akaraterő, alakformálás, divat, edzésmódok, életmód, fitness, mozgás, sport

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

hirdetes

Alapelvek a formás popsiért

Van, aki tökéletes formájú feneket kapott a természettől, másnak sokat kell tennie azért, hogy kerek legyen. Mindkét esetben fontos a forma kialakítása és megtartása. A tónusos fenék izomból épül fel. Az izom nagyságát a genetika határozza meg. Ezen alapelvek betartásával nagyon sokat fejleszthetsz, változtathatsz rajta! 

 

 

Lássuk az alapelveket:

 

  1. Ébreszd fel a farizmodat!

 

A farizmodat a hétköznapi életben nagyon ritkán használod. Akkor érezheted a legjobban, ha felállsz vagy lépcsőzől. Ha az edzés során nem használod kellő mértékben a farizmodat nem lesz megfelelő a fejlődés, változás. Tanuld meg, hogyan tudod aktiválni ezt az izmot: amikor egy helyben állsz, szorítsd össze a feneked minél hosszabb ideig (akár mosogatás, főzés közben). Ezáltal megfeszíted az izmod. Majd engedd el. Ha ez már jól megy, akkor felállás közben feszítsd meg és leülés közben engedd el. Az edzés során is ezt a mozdulatot kell végezned.

hirdetes

 

  1. Nehéz súly = kerek, feszes popsi

 

A feneked akkor lesz kerek, formás, ha izmos. Tehát izmot kell rá „pakolni”, amit csak is kizárólag súllyal és táplálkozással lehet. A kettő elválaszthatatlan. Ha nem használsz súlyokat, ne várd változást! Miért nem?

Mert az izmot kellő nagyságú inger tehát terhelés, vagy túlterhelés alakítja. A gyakorlatokat addig és olyan nagyságú súllyal végezd, amíg szabályosan tudod kivitelezni. Különben más izom is be fog kapcsolódni és a terhelés nem lesz megfelelő. Törekedj a változatos gyakorlatokra, hogy a fenék minden izom része többféleképpen megkapja a kellő terhelést.

A popsi edzés fárasztó és fájdalmas legyen, csak kemény munkával lehet szép eredményt elérni. Figyelj a fokozatoságra!

 

  1. Csípőemelés rúddal, a csoda gyakorlat

 

A kényelmes combtávolítástól és combközelítéstől nem fog formálódni a feneked. Természetesen kiegészítésként kellő terheléssel ezek a gyakorlatok is megfelelőek, de a tényleges változáshoz több kell. A fenékformálás alap gyakorlatai (guggolások és kitörések különböző változatai, lábemelés talajon hátra, oldalra súllyal és a csigán végzett fenék gyakorlatok) mellé a leghasznosabb gyakorlat a csípőemelés rúddal és súllyal. Kizárólag edző segítségével tanuld meg a helyes kivitelezését! Ezzel a gyakorlattal tudod a legnagyobb mértekében terhelni a fenékizmodat. Ne felejtsd el, hogy a terhelés fokozatos legyen! 

 

hirdetes
hirdetes

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

2017-04-19

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

2017-04-24

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

2017-04-21

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!


2017-04-18 Ez az 5 perces reggeli torna egész napra feltölt energiával!

Szeretnéd, hogy egy nagy lökettel induljon a napod? Felejtsd el a kávét és lendülj mozgásba az egyetlen ötperces reggeli tornagyakorlattal, amire szükséged van!

2017-04-13 5 trükk, amivel minden egyszerűbbé válik!

Az egészséges életmód bizony sok nehézséggel is jár, ezt kár lenne tagadni. Tedd egyszerűbbé ezekkel az egyszerű, de bizonyítottan hatásos módszerekkel!

2017-04-26 Ezért nem tudsz lefogyni a jelenlegi edzéseddel

Szigorú diétát követsz, ráadásul az edzésterved is bizonyítottan hatékony, mégsem látod az eredményeket? Kiderült, hogy miért van ez, és mit kell tenni ilyen esetben!

2017-04-20 Hihetetlen átalakulás egy év alatt

Mindig nagy lendületet ad egy ilyen sikersztori: ez a srác megelégelte a puhány testét, és eldöntötte, változtat az addigi életén! Nézd meg, hova jutott!

Ez történik a testeddel, ha felhagysz az edzéssel!

Ha legközelebb megfordul a fejedben a henyélés gondolata, akkor csak jusson eszedbe ez a néhány ijesztően motiváló tény az edzés hanyagolásáról!

Kókuszos kölespuding - A mennyei édesség diétádhoz

Az egyik legősibb termesztésű gabonánkról a kölesről sokan nem hallottak, s emiatt kevesen is fogyasztják pedig nem csupán egészséges, hanem diéta...