Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Legyen formás a feneked!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Június 24. - Iván
hirdetes
 | Szerző: GB
címkék: akaraterő, alakformálás, divat, edzésmódok, életmód, fitness, mozgás, sport

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

hirdetes

Alapelvek a formás popsiért

Van, aki tökéletes formájú feneket kapott a természettől, másnak sokat kell tennie azért, hogy kerek legyen. Mindkét esetben fontos a forma kialakítása és megtartása. A tónusos fenék izomból épül fel. Az izom nagyságát a genetika határozza meg. Ezen alapelvek betartásával nagyon sokat fejleszthetsz, változtathatsz rajta! 

 

 

Lássuk az alapelveket:

 

  1. Ébreszd fel a farizmodat!

 

A farizmodat a hétköznapi életben nagyon ritkán használod. Akkor érezheted a legjobban, ha felállsz vagy lépcsőzől. Ha az edzés során nem használod kellő mértékben a farizmodat nem lesz megfelelő a fejlődés, változás. Tanuld meg, hogyan tudod aktiválni ezt az izmot: amikor egy helyben állsz, szorítsd össze a feneked minél hosszabb ideig (akár mosogatás, főzés közben). Ezáltal megfeszíted az izmod. Majd engedd el. Ha ez már jól megy, akkor felállás közben feszítsd meg és leülés közben engedd el. Az edzés során is ezt a mozdulatot kell végezned.

hirdetes

 

  1. Nehéz súly = kerek, feszes popsi

 

A feneked akkor lesz kerek, formás, ha izmos. Tehát izmot kell rá „pakolni”, amit csak is kizárólag súllyal és táplálkozással lehet. A kettő elválaszthatatlan. Ha nem használsz súlyokat, ne várd változást! Miért nem?

Mert az izmot kellő nagyságú inger tehát terhelés, vagy túlterhelés alakítja. A gyakorlatokat addig és olyan nagyságú súllyal végezd, amíg szabályosan tudod kivitelezni. Különben más izom is be fog kapcsolódni és a terhelés nem lesz megfelelő. Törekedj a változatos gyakorlatokra, hogy a fenék minden izom része többféleképpen megkapja a kellő terhelést.

A popsi edzés fárasztó és fájdalmas legyen, csak kemény munkával lehet szép eredményt elérni. Figyelj a fokozatoságra!

 

  1. Csípőemelés rúddal, a csoda gyakorlat

 

A kényelmes combtávolítástól és combközelítéstől nem fog formálódni a feneked. Természetesen kiegészítésként kellő terheléssel ezek a gyakorlatok is megfelelőek, de a tényleges változáshoz több kell. A fenékformálás alap gyakorlatai (guggolások és kitörések különböző változatai, lábemelés talajon hátra, oldalra súllyal és a csigán végzett fenék gyakorlatok) mellé a leghasznosabb gyakorlat a csípőemelés rúddal és súllyal. Kizárólag edző segítségével tanuld meg a helyes kivitelezését! Ezzel a gyakorlattal tudod a legnagyobb mértekében terhelni a fenékizmodat. Ne felejtsd el, hogy a terhelés fokozatos legyen! 

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!

Így fogyj le a kritikus területekről!

Így fogyj le a kritikus területekről!

2018-06-01

Csak a hasadról szeretnél leadni egy kicsit, vagy a karodról? Esetleg a derekad, vagy a feneked a gyenge pontod? Fogyás a kritikus területekről: tudd meg hogyan


2018-05-04 Így sportolj a terhességed alatt!

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-05-23 Formáld át tested ezzel az egyetlen gyakorlattal!

Szeretnél tónusos izmokat, lapos hasat, feszes karokat és feneket? Felejtsd el a hasprést, és próbáld ki ezt! Egyetlen gyakorlat, és a tested megváltozik!

2018-06-24 Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.

A víz szerepe a szervezetünkben

Mindenki tudja, hogy víz nélkül nem maradnánk életben, azonban a létfenntartó szerepén kívül tudjuk-e milyen egyéb pozitív hatásai vannak a...

Szabadulj meg a deréktáji fájdalmaktól!

Tízből nyolc felnőtt tapasztal élete során deréktáji fájdalmakat. Rendkívül kellemetlen tud lenni, és megnehezíti az olyan mindennapi cselekvések...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.