Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

Legyen formás a feneked!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Október 24. Kedd - Salamon
hirdetes
 | Szerző: GB
címkék: akaraterő, alakformálás, divat, edzésmódok, életmód, fitness, mozgás, sport

A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

hirdetes

Alapelvek a formás popsiért

Van, aki tökéletes formájú feneket kapott a természettől, másnak sokat kell tennie azért, hogy kerek legyen. Mindkét esetben fontos a forma kialakítása és megtartása. A tónusos fenék izomból épül fel. Az izom nagyságát a genetika határozza meg. Ezen alapelvek betartásával nagyon sokat fejleszthetsz, változtathatsz rajta! 

 

 

Lássuk az alapelveket:

 

  1. Ébreszd fel a farizmodat!

 

A farizmodat a hétköznapi életben nagyon ritkán használod. Akkor érezheted a legjobban, ha felállsz vagy lépcsőzől. Ha az edzés során nem használod kellő mértékben a farizmodat nem lesz megfelelő a fejlődés, változás. Tanuld meg, hogyan tudod aktiválni ezt az izmot: amikor egy helyben állsz, szorítsd össze a feneked minél hosszabb ideig (akár mosogatás, főzés közben). Ezáltal megfeszíted az izmod. Majd engedd el. Ha ez már jól megy, akkor felállás közben feszítsd meg és leülés közben engedd el. Az edzés során is ezt a mozdulatot kell végezned.

hirdetes

 

  1. Nehéz súly = kerek, feszes popsi

 

A feneked akkor lesz kerek, formás, ha izmos. Tehát izmot kell rá „pakolni”, amit csak is kizárólag súllyal és táplálkozással lehet. A kettő elválaszthatatlan. Ha nem használsz súlyokat, ne várd változást! Miért nem?

Mert az izmot kellő nagyságú inger tehát terhelés, vagy túlterhelés alakítja. A gyakorlatokat addig és olyan nagyságú súllyal végezd, amíg szabályosan tudod kivitelezni. Különben más izom is be fog kapcsolódni és a terhelés nem lesz megfelelő. Törekedj a változatos gyakorlatokra, hogy a fenék minden izom része többféleképpen megkapja a kellő terhelést.

A popsi edzés fárasztó és fájdalmas legyen, csak kemény munkával lehet szép eredményt elérni. Figyelj a fokozatoságra!

 

  1. Csípőemelés rúddal, a csoda gyakorlat

 

A kényelmes combtávolítástól és combközelítéstől nem fog formálódni a feneked. Természetesen kiegészítésként kellő terheléssel ezek a gyakorlatok is megfelelőek, de a tényleges változáshoz több kell. A fenékformálás alap gyakorlatai (guggolások és kitörések különböző változatai, lábemelés talajon hátra, oldalra súllyal és a csigán végzett fenék gyakorlatok) mellé a leghasznosabb gyakorlat a csípőemelés rúddal és súllyal. Kizárólag edző segítségével tanuld meg a helyes kivitelezését! Ezzel a gyakorlattal tudod a legnagyobb mértekében terhelni a fenékizmodat. Ne felejtsd el, hogy a terhelés fokozatos legyen! 

 

hirdetes
hirdetes

5 furcsa fitnesz tipp

5 furcsa fitnesz tipp

2017-05-29

Nagyon gyakran megesik velünk, hogy egy fitnesz tanácsra azt mondjuk: hiszi a piszi! Aztán mégis kiderül, hogy mi tévedtünk!

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

2017-09-29

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.


2017-10-04 Elképesztően lefogyott Melissa Mccarthy a Szívek Szállodájából - több mint 45 kilóval lett könnyebb!

A túlsúlyosan is kedves arcú, közvetlen és vicces Melissa Mccarthy 5 év leforgása alatt fogyott 45 kg-t. Állítja, hogy csak az akaraterőn múlik minden.

2017-06-01 A kövér emberek leggyakoribb kifogásai

Mindig könnyebb lesz kifogásokat találni arra, hogy miért nem hajlandó az ember lefogyni, azonban ez nem vezet sehova! Összeszedtük a legidegesítőbbeket!

2017-10-03 10 tanács, hogy gyorsabban lesétáld a zsírt

Lehet, hogy szeretsz sétálni, mégsem hozod ki belőle a maximumot. 10 apró trükk segítségével jobban kiaknázhatod a sétában rejlő potenciált a zsírégetésre.

2017-05-22 Zsírpusztítás napi 20 percben

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

Piros foltok vannak a bőrödön? Elmondjuk, mit jelentenek!

Biztos vagyok abban, hogy sokan láttak már hasonló piros foltokat a testükön, de mi is lehet ez, mi okozhatja, és mit tehetünk ellene? Cikkünkből...

Nincs még egy olyan gyümölcs ami egyszerre olyan finom és olyan egészséges, mint az áfonya!

Az áfonya nemcsak az egyik legfinomabb, de az egyik legegészségesebb gyümölcsünk, bár ezt kevesen tudják róla. Ha tehetjük, fogyasszunk minél...