Balaton Már csatlakoztam Köszi, most nem

A futás hatása a szervezetedre

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Július 21. Péntek - Dániel
hirdetes
címkék: akaraterő

A futás hatása a szervezetedre

hirdetes

A futás hatása a szervezetedre

Összegyűjtöttük, hogy miért érdemes a futást választanod, ha sportolni szeretnél, hiszen rendkívül jó hatással van a szervezetedre! Próbáld ki te is!! 

 

A futás és a kocogás egyre népszerűbb mozgásforma, nem véletlenül, hiszen semmilyen felszerelésre nincs hozzá szükséged, csak egy futócipőre. Nem köthető életkorhoz, és nem kell hozzá semmilyen edzettségi szint.

 

Ha te sem szeretsz futni, itt az idő, hogy meggyőzzünk arról, miért is érdemes ezt a mozgásformát választanod! Sokan azért kezdenek el futni, hogy leadják a felszaladt kilót, pedig nem csak ez az egyetlen előnye ennek a sportnak.

hirdetes

Ha rendszeresen ezt a mozgásformát választod, könnyen megelőzheted a daganatos megbetegedéseket.

 

A futással több kalóriát égetsz el, mint bármilyen más kardiogyakorlattal. A rendszeres futással vérnyomásod alacsonyabb lesz, feltöltődsz energiával és lelkileg erősebbé tesz.

 

Ha a kezdő futók közé tartozol, érdemes egy futóprogramon részt venned, ahol felmérik az állóképességedet, majd javítanak ezen. A Zichy Park Hotel szervezésében egy nagyon kellemes programon vehetsz részt, ahol mindent megtudhatsz a futás rejtelmeiről. Ismerd meg jobban a részleteket itt: futó program

 

Érdemes beruháznod egy jó minőségű futócipőre.  Az első alkalommal mindenképp legyél óvatos, ne kezd túl gyorsan! Kényelmes tempóban haladj, lélegezz nyugodtan! Egyenletes terepet válassz, de a beton utakat lehetőleg kerüld, mivel a kezdő futóknál gyakori sípcsont fájdalmakat okoz.

hirdetes
hirdetes

10 perces zsírpusztító edzés

10 perces zsírpusztító edzés

2017-05-20

Ez az edzés 10 perc alatt mindenedet átdolgoztatja úgy, hogy közben a felesleges zsírt is égeti! Mindenkinek ajánlott, aki mozogni szeretne!

Ezek a legjobb módszerek ahhoz, hogy lefogyj!

Ezek a legjobb módszerek ahhoz, hogy lefogyj!

2017-05-15

Szeretnél lefogyni? Mostantól nem kell megszakadnod az igyekezettől, csak oda kell figyelned erre a pár dologra, és már be is indul a fogyás!

Csökkentett, szegény, mentes – ezért nem jók!

Csökkentett, szegény, mentes – ezért nem jók!

2017-05-10

Kalóriamentes, szénhidrátban szegény, alacsony zsírtartalmú, csökkentett sótartalmú – ismerősen csengenek? Ezekkel tart téged bizonytalanságban a fitnesz ipar!


2017-05-10 5 szó, ami akadályozza a fogyást

Egy személyi edző azt állítja, hogy vannak szavak, amik egyszerűen visszafognak a fogyásban, mégis ennek ellenére mindenki használja! Tudd meg, melyek ezek!

2017-05-22 Zsírpusztítás napi 20 percben

Napi 20 perces zsírpusztító, teljes test edzés! Annyiszor megkapjuk, hogy „nincs mindenkinek napi több órája edzeni” – hát nem is kell4 20 perc alatt le lehet tudni, csak akkor azt így kell csinálni!

2017-06-01 A kövér emberek leggyakoribb kifogásai

Mindig könnyebb lesz kifogásokat találni arra, hogy miért nem hajlandó az ember lefogyni, azonban ez nem vezet sehova! Összeszedtük a legidegesítőbbeket!

2017-06-22 5 tanács a lapos hasért!

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

Így tudod megszeretni a futást!

A futás rendkívül jó hatással van a szervezetre, mégsem képes rá mindenki, hogy ezt a mozgásformát válassza. Adunk néhány tippet, amivel te is meg...

Az egyik legfontosabb: az edzés időpontja

Sokat tűnődtem már rajta én magam is, ki is próbáltam mindent, de a választ attól még nem tudom száz százalékosan: mikor is érdemes edzeni?