fit

A futás hatása a szervezetedre

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. November 24. Péntek - Emma
hirdetes
címkék: akaraterő

A futás hatása a szervezetedre

hirdetes

A futás hatása a szervezetedre

Összegyűjtöttük, hogy miért érdemes a futást választanod, ha sportolni szeretnél, hiszen rendkívül jó hatással van a szervezetedre! Próbáld ki te is!! 

 

A futás és a kocogás egyre népszerűbb mozgásforma, nem véletlenül, hiszen semmilyen felszerelésre nincs hozzá szükséged, csak egy futócipőre. Nem köthető életkorhoz, és nem kell hozzá semmilyen edzettségi szint.

 

Ha te sem szeretsz futni, itt az idő, hogy meggyőzzünk arról, miért is érdemes ezt a mozgásformát választanod! Sokan azért kezdenek el futni, hogy leadják a felszaladt kilót, pedig nem csak ez az egyetlen előnye ennek a sportnak.

hirdetes

Ha rendszeresen ezt a mozgásformát választod, könnyen megelőzheted a daganatos megbetegedéseket.

 

A futással több kalóriát égetsz el, mint bármilyen más kardiogyakorlattal. A rendszeres futással vérnyomásod alacsonyabb lesz, feltöltődsz energiával és lelkileg erősebbé tesz.

 

Ha a kezdő futók közé tartozol, érdemes egy futóprogramon részt venned, ahol felmérik az állóképességedet, majd javítanak ezen. A Zichy Park Hotel szervezésében egy nagyon kellemes programon vehetsz részt, ahol mindent megtudhatsz a futás rejtelmeiről. Ismerd meg jobban a részleteket itt: futó program

 

Érdemes beruháznod egy jó minőségű futócipőre.  Az első alkalommal mindenképp legyél óvatos, ne kezd túl gyorsan! Kényelmes tempóban haladj, lélegezz nyugodtan! Egyenletes terepet válassz, de a beton utakat lehetőleg kerüld, mivel a kezdő futóknál gyakori sípcsont fájdalmakat okoz.

hirdetes
hirdetes

15 kép az emberi lélek hihetetlen erejéről

15 kép az emberi lélek hihetetlen erejéről

2017-09-09

Nagyon sokan keressük a kifogásokat és hamar feladjuk, ha valamilyen nehézségbe ütközünk, ilyenkor bele sem gondolunk, másoknak mennyivel nagyobb akadályokat kell leküzdenie nap mint nap.

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.

5 tanács a lapos hasért!

5 tanács a lapos hasért!

2017-06-22

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!


2017-06-09 Motiváló idézetek

Szükségünk van arra, hogy néha külső megerősítést, bátorítást és lelki támogatást kapjunk. Melyik szerintetek a legigazabb idézet?

2017-09-22 Fogyás a fügekaktusz segítségével

A fogyás bárki számára okozhat nehézségeket. Ne sanyargasd magad tovább, támogasd szervezeted a fogyásban a fügekaktusz jótékony hatásaival és segítségével!

2017-09-29 A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

2017-11-02 80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

Ismerkedjünk meg négy 80 év feletti sportolóval, pillantsunk bele a mindennapjaikba, nézzük meg, hogyan élnek ők, mit tesznek azért, hogy fittek legyenek!

7 ok, amiért a ruha nélkül alvók boldogabbak és egészségesebbek

Tudtad, hogy a ruha nélküli alvás boldogabb kapcsolatokhoz és általánosságban jobb fizikai és szellemi egészséghez vezet? Mégis csak nagyon kevesen...

Igyál meg ebből egy pohárral lefekvés előtt, és reggel kevesebb súllyal ébredsz majd!

A főzéshez használt természetes ízesítők és fűszerek jótékony hatásait már régóta ismerjük. Ott van például a méz, amelyet régen számos...