Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

9 tuti tipp a nyári formához

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Június 21. Csütörtök - Alajos
hirdetes
 | Szerző: H.Róbert
címkék: alakformálás, egészség, életmód, fogyás, mozgás, nyár, sport, táplálkozás, túlsúly

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

hirdetes

Tuti tippek a nyári formához

A nyár hivatalosan június 21-én kezdődik, de igazából a nyári szezont onnantól számíthatjuk, amikor már strandolni, és egyéb szabadtéri programokat lehet csinálhatunk. 
Sokan szeretnének a nyárra a legjobb formájukba kerülni, de mégis gyakran elkésnek vele. Ha te is így jártál, ne ess pánikba még bőven van időd formába hozni magad, ha megfogadod a következő tippjeinket. 
 

1.    Igyál sok vizet!


Nyáron különösen nagy figyelmet kell szentelni annak, hogy pótold a napi folyadék szükségletedet. Erre természetesen a víz a legalkalmasabb. Bármilyen csábító is lehet egy hideg jeges tea, vagy egy üdítő, ezek mind tele vannak cukrokkal és különböző mesterséges anyagokkal. Ha oda figyelsz, hogy napi 2-3 liter vizet megigyál, biztosan észre fogod venni magadon a pozitív hatásait. 

hirdetes

 

2.    Sétálj!


A mozgás alatt nem muszáj mindig valami intenzív kimerítő edzésre gondolni. A séta ugyan olyan hatékony tud lenni, mint bármi más. Télen és hidegebb időkben valószínűleg sokunknak nincs kedve elhagyni a házat csak ha muszáj. Azonban most, hogy itt a jó idő, rengeteg lehetőség nyílik meg előttünk a szabadban. Minden nap egy kis séta az erdőben, parkban vagy akár a városban jót fog tenni az egészségednek és rengeteg kalóriát is égetsz el vele. Ha tudsz, tölts le a telefonodra lépés számlálót, és mérd hány lépést tettél meg aznap. Növeld a távot időről-időre. 

 

3.    Sok zöldség és gyümölcs!


Azt hiszem azt már mindannyian tudjuk, hogy a zöldségek és gyümölcsök rendszeres napi fogyasztása elengedhetetlen fontosságú az egészséges étrend kialakításában. Rengeteg, a szervezetünk számára szükséges vitamin és ásványi anyag található bennük.  Ha komolyan gondolod a bomba nyári formát, akkor ezek fogyasztása nélkül bizony nehéz dolgod lesz elérni azt.

 

4.    Pihend ki magad! 


Az elegendő mennyiségű alvás az élet minden terén fontos. Fáradtan nem lesz elég energiád, hogy munka vagy iskola után még sportolj, illetve a megfelelő táplálkozásra is odafigyelj. Kipihenten energikusabb, jobb kedvű leszel. Igyekezz napi 7-9 óra alvást biztosítani magadnak. 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

Ezzel a 9 tippel biztosan formába hozod magad a nyárra!

2018-06-09

Itt a nyár, de a tested még nem áll készen rá? Kövesd ezt a 9 tippet, hogy gyorsan formába hozd magad.

Így sportolj a terhességed alatt!

Így sportolj a terhességed alatt!

2018-05-04

A terhesség nem egy betegség, amivel meg sem mozdulhatsz! Nem kell lemondanod a sportról és a mozgásról, és a babát sem kell féltened, ha ezeket csinálod!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.


2018-06-11 7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Egy nagyon szuper, hét napos kihívásra invitállak most titeket, kezdjétek el minél hamarabb, és majd meglátjátok, milyen szuper eredményt fogtok elérni!

2018-05-07 4 dolog az izzadásról, amit neked is tudnod kell!

Ha te is elgondolkoztál már ezeken, de sose merted senkitől megkérdezni, akkor segítek! 4 ciki kérdés és válasz az izzadásról, amit neked is tudnod kell!

2018-05-30 10 bevált módszer darázscsípésre, ami azonnal hat!

Idén is nagyon sok darázzsal lehet találkozni szinte mindenhol, még a kertünkben is természetesen. A darázscsípés pedig kellemetlen, sokszor pedig nagyon veszélyes, éppen ezért mutatom most meg nektek ezt a 10 bevált módszer, ami azonnal hat!

2018-06-02 Hihetetlen fogyásával vált példaképpé ez az anyuka!

32 kilós fogyással példaképpé vált ez a az anyuka, hogy lánya előtt jó példával járjon! Olvasd el sikertörténetét, és inspirálódj cikkünk által!

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

A rendszeres testmozgás rendkívül fontos, nem csak azért, hogy elérjük a számunka olyan nagyon fontos álomalakot, de azért is minél hosszabb...

Legyen könnyebb a reggeli ébredés a következő tippekkel!

Ismerős az a helyzet, mikor reggel meghallod azt a borzalmas ébresztő hangot, és azonnal tudod, hogy semmi erőd és kedved kikelni a kényelmes ágyból?...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.