fit

Nem csak a 20 éveseké a világ!

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. November 24. Péntek - Emma
hirdetes
 | Szerző: Sz. F.
címkék: akaraterő, fitness

80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

hirdetes

80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

A korral kapcsolatban számos tévhit terjed a köztudatban: az ember energiaszintje csökkenni kezd, a szervezet lassabbá, gyengébbé és súlyosabbá válik. Mind elkerülhető!

Mielőtt azt hinnéd, hogy csak üres motivációs szavakkal dobálóznánk, megjegyeznénk, hogy a tudomány is egyértelműen rávilágított, hogy a testmozgás igenis képes tovább fiatalon tartani az emberi testet. Egy 2011-ben végzett tanulmány során kimutatták, hogy a versenyszerűen futó, kerékpározó és úszó sportolók sokkal jelentősebb izomtömeggel rendelkeznek, mint inaktív kortársaik.

hirdetes

 

A Brigham Young University kutatói kiderítették, hogy a telomerek – a kromoszómák végein elhelyezkedő szakaszok, amelyek a sejtek korosodásának egyértelmű jelei – alapján kilenc biológiai évvel fiatalabbaknak tűnt azok szervezete, akik heti 5 nap 30-40 percet szántak futásra azokéval szemben, akik ezt elhanyagolták – ez a 9 éves különbség férfiak és nők esetén is kimutatható volt.

 

Egy kis motiváció mindenkinek jól jön néha. Ha viszont igazán hiteles motivációra vágysz, akkor máris átadnánk a szót négy páratlanul fitt 80 év feletti hölgynek, akik a „kifogás” szó hallatán csak mosolyognak egy jót, majd mennek is vissza edzeni! A következő oldalon folytatom! 

 

        

hirdetes
hirdetes

5 tanács a lapos hasért!

5 tanács a lapos hasért!

2017-06-22

Edzések ellenére nem lapos a hasad? Tanuld meg, hogyan tudod elkerülni, hogy ne legyen puffadt a hasad!

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

A rendszeres mozgás hatása a szervezetedre

2017-09-29

A rendszeres mozgásnak számos pozitív hatása van a szervezetünkre, a testünkre. Ha ezt elolvasod, biztosan lesz elég motivációd a rendszeres edzéshez!

A guggolás művészete

A guggolás művészete

2017-06-28

Ez a mozgás, érinti a test fő izomcsoportjainak a legtöbbjét. Megmutatjuk, hogy mire kell figyelned és mitől lesz látványosabb, hatékonyabb a fejlődésed.


2017-11-02 80 éves sportolók, akik nem ismernek kifogásokat

Ismerkedjünk meg négy 80 év feletti sportolóval, pillantsunk bele a mindennapjaikba, nézzük meg, hogyan élnek ők, mit tesznek azért, hogy fittek legyenek!

2017-11-16 Toka elleni gyakorlatok

Könnyedén megszabadulhatunk a tokától, mostani cikkünkben egy olyan gyakorlatot mutatok be, melyet bárhol végezhetünk, a hatás pedig nem marad el!

2017-11-15 12 kiló egy hónap alatt – próbáltad már a brazil diétát?

Próbáld ki te is a brazil diétát, bármennyire is hihetetlen, ez a diétás módszer már több ezer embernek segített lefogyni, mindenkinek csak ajánlani tudom!

2017-11-07 Pár perces fenékformáló gyakorlatok, amiket akár a konyhában is végezhetsz

A konyhában, főzés, vagy pakolás közben is kipróbálhatjuk ezeket a fenékformáló gyakorlatokat. Nagyon hatásosak, ráadásul könnyedén elvégezhető mindegyik!

7 ok, amiért a ruha nélkül alvók boldogabbak és egészségesebbek

Tudtad, hogy a ruha nélküli alvás boldogabb kapcsolatokhoz és általánosságban jobb fizikai és szellemi egészséghez vezet? Mégis csak nagyon kevesen...

Igyál meg ebből egy pohárral lefekvés előtt, és reggel kevesebb súllyal ébredsz majd!

A főzéshez használt természetes ízesítők és fűszerek jótékony hatásait már régóta ismerjük. Ott van például a méz, amelyet régen számos...