Youtube feliratkozás
 

Így tartsd magad edzésben 50 felett

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: H.Róbert
címkék: edzésmódok, egészség, fitness

Ezzel a 7 tippel 50 felett is fitten tarthatod magad!

hirdetes

Tippek az 50 feletti fittséghez

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Azt mondják, hogy a fiatalság egyik kulcsa a rendszeres testmozgás. Akiknek a mindennapjuk részét képzi a sport, azok tovább megőrizhetik fiatalságukat. Azonban a testünk 50 éves korunk körül már nem olyan, mint régen, gyakoriak az ízületi fájdalmak, merevebbek az izmok, és az állóképességünk is gyengébb. 
Azonban az alábbi tippekkel segíthetünk, hogy újra fittebbek és energikusabbak legyünk. 
 

Helyes táplálkozás

 

Egy megfelelő étrend összeállítása különösen fontos, ha fittek szeretnénk maradni ebben a korban is. A helyes táplálkozás segít ellátni a szervezetünket vitaminokkal és a számára szükséges tápanyagokkal, amelyek a testsúlyunk és az immunrendszerünk rendben tartására szolgál. Természetesen egy kiegyensúlyozott étrend mellett energikusabbak is leszünk, így az edzések is könnyebben mennek majd.

hirdetes

 

Minőségi alvás

 

Ha nem adjuk meg testünknek a megfelelő mennyiségű alvást, nehezen fogunk fejlődést elérni hiába edzünk. Ez nem csak idősebb, de fiatalabb korban is érvényes. Alvás során regenerálódik testünk, így fontos, hogy legalább napi 8-9 óra alvást biztosítsunk magunknak. A minőségi alvás elérése érdekében ügyeljünk arra, hogy ne igyunk a nap folyamán túl sok koffeines italt, mert hatására nehezebben alhatunk el. 

 

Relaxáció

 

A munkahelyi, anyagi és családi gondok okozta stressz nagy teher az idegrendszernek, aminek hatására csökken az életminőségünk. Ez meglátszódik az edzéseken is, ugyanis lassabban és nehezebben tudunk regenerálódni. Azt javasoljuk, hogy végezz naponta néhány perc meditációs, relaxációs gyakorlatot, amelyek segítenek megszabadulni a benned lévő feszültségtől.

 

Túlhajszolás 

 

Vedd figyelembe azt, hogy már nem olyan tested, mint régen. Akkoriban lehet könnyebben bírtad a keményebb edzéseket, de most már jobban kell figyelned a tested jelzéseire. Ha valami fáj, azt ne erőltesd és próbáld kinyomozni mi állhat a fájdalom hátterében. Ha figyelmen kívül hagyod a tested jelzéseit, nagyobb eséllyel szerzel magadnak valami komolyabb sérülést. 
 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!


2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-06-16 Ezzel a 7 tippel 50 felett is fitten tarthatod magad!

50 felett járva már jóval nehezebb olyan fittnek maradnunk mint fiatal éveinkben, azonban nem lehetetlen. Ezekkel a tippekkel könnyen formába rázhatjuk magunkat, ezzel is segítve fiatalabbá tenni magunkat.

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

2018-07-18 Ismerjétek meg az elképesztő eredményeket amiket az alma diétával értem el!

A strandszezon mg nem múlt el, és még nem késő tenni az álomalakért. Egy olyan diétás módszert mutatok be, mellyel könnyedén, szenvedés nélkül érheted el álomalakodat, ráadásul ez a diéta mg nagyon egészséges is. Próbáld ki te is, és légy magabiztos idén

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.