Youtube feliratkozás
 

6 módszer arra, hogyan frissítsd régi megunt edzéstervedet és szuper fitt legyél a nyáron

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Szeptember 21. Péntek - Máté
hirdetes
 | Szerző: FO
címkék: akaraterő, alakformálás, edzésmódok

6 módszer arra, hogyan frissítsd régi megunt edzéstervedet

hirdetes

6 módszer arra, hogyan frissítsd régi megunt edzéstervedet, hogy ne legyen unalmas

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ha te is úgy érzed, kezdesz belefáradni az edzésedbe, mivel folyamatosan ugyanazokat az elemeket, mozdulatsorokat csinálod már hosszú ideje, és emiatt esetleg kezd megtörni a kezdeti lendület, akkor mutatunk 6 módszert arra, hogyan szerezheted vissza a motivációdat egy kis csavarral. Ezekkel nem csak újjá varázsolhatod a régit, de hatékonyabbá is teheted ugyanazt az edzéssort.

 

Újra és újra lemenni az edzőterembe, nekiállni ugyanannak a gyakorlatsornak bizony nem könnyű. A kezdeti lendületet és lelkesedést idővel felválthatja a megszokás és a fásultság. Néha feltesszük magunknak a kérdést: „Miért is csinálom én ezt?”. Ha kezdünk beleunni az edzésünkbe, akkor érdemes egy kicsit frissíteni rajta alkalmanként. Most megmutatjuk, hogyan teheted meg ezt anélkül, hogy a jól bevált módszert valami teljesen újra cserélnéd. Íme, hogyan frissítsd az edzésterved, hogy megint élvezd, mint a legelején!

hirdetes

 

1.    Kombinált sorok

 

A kombinált feladatsorok kitűnően alkalmasak arra, hogy kicsit felfrissítsd a jól megszokottat, és nem mellesleg több kalóriát is égethetünk segítségükkel. De hogy mit is jelentenek ezek a kombinált sorok? Azt, hogy kétféle gyakorlatot kombinálsz úgy, mintha egy gyakorlatsor lenne, vagyis nem tartasz pihenőt köztük. Egyszerűen olyan, mintha összeolvasztanál két különböző elemet. Ez a két elem pedig azért működik olyan hatásosan így kombinálva, mert ellentétes izmokat használsz közben. Például egy bicepsz gyakorlatot egybe kötsz egy tricepsszel, vagy valamilyen lábmunkával. A lényeg, hogy nem szabad pihenőt tartani közben! Fárasztó, de a sikerélmény nem marad el!

 

2.    Rakj bele egy plusz mozdulatot

 

Már minden gyakorlatot tökélyre fejlesztettél és probléma nélkül csinálod? Adj hozzá valamit, amivel a nehézségi szintet növelni tudod, vagy az átmozgatott izmok számát. Próbálj meg egy hagyományos mozdulatot egy plusz lábemeléssel, vagy karlendítéssel kiegészíteni, vagy változtass a mozgás irányán. Például emeld fel az egyik lábad a stabilitás csökkentéséhez. Érzed hogy mennyivel másképp dolgoznak az izmaid, és mennyire más helyeken is besegítenek - légy kreatív és legyél te a saját személyi edződ!
 

Lapozz  többi tippért is!

 

hirdetes
hirdetes

hirdetes

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

Így őrzi meg 25 éves testét 50 felett is Halle Berry

2018-06-24

Ha egy valami van, amit Halley Berry nem viccel el, akkor az a fitnesz. Az immáron 51 éves színésznő az elmúlt hónapok során több fényképet is megosztott az Instagramon edzéseiről, ami egyértelmű bizonyíték arra, hogy nagyon is komolyan veszi egészségét.

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

Gyakorlatok melyek tökéletesen hozzád illenek a horoszkópod szerint!

2018-06-21

A megfelelő edzésforma megtalálása nagyon nehéz, de a horoszkópodnak megfelelővel garantált a fogyás.


2018-06-05 Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-06-11 7 napos kihívás, ami olyan hasat és csípőt csinál, mintha mindig is edzőterembe jártál volna!

Egy nagyon szuper, hét napos kihívásra invitállak most titeket, kezdjétek el minél hamarabb, és majd meglátjátok, milyen szuper eredményt fogtok elérni!

2018-06-12 Hatékonyabb edzés a meditáció segítségével!

Az edzés során gyakran lehet, hogy máshol jár a fejünk, és kevésbé vagyunk koncentráltak, vagy csak szimplán fáradtak vagyunk mert éjszaka rosszul aludtunk. A meditációs gyakorlatok alkalmazása ezekben segíthet!

5 őszi fitnesztipp

Itt van az ősz, itt van újra, sajnos ilyenkor sokaknak megy el a kedvük az edzéstől…Éppen ezért íródott ez a cikk, olvasd el bátran és vesd...

Tudományosan igazolva – Egy nő sem dolgozhatna napi 7 óránál többet!

Tudományosan is igazolták, hogy egyetlen nő sem dolgozhatna napi hét óránál többet, az okokat mostani cikkünkben osztjuk meg veletek! 




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.