5 hihetetlenül szuper gyakorlat karra, amit nem hagyhatsz ki!
Vitalzone Már csatlakoztam Köszi, most nem

5 karedző gyakorlat, amiket nem hagyhatsz ki

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2018. Augusztus 21. Kedd - Sámuel
hirdetes
 | Szerző: Sz.F.
címkék: edzésmódok, fitness

5 karedző gyakorlat, amiket nem hagyhatsz ki

hirdetes

5 karedző gyakorlat, amiket nem hagyhatsz ki

Biztosan próbálkoztál már néhány hétköznapi bicepszgyakorlattal vagy tricepsz erősítővel az edzőtermi látogatásaid során. Ezek az alapgyakorlatok habár vitathatatlanul hatékonyak a felsőtest izmainak megerősítésére, néhány apró változtatással még inkább azzá teheted őket.

Ha igazán szép eredményekre vágysz, akkor a legjobb módszer több mozdulatot egy kalap alá venni, és szinte egyszerre végezni őket. Ezzel több izmodat is megmozgathatod majd, és több kalóriától is megszabadulhatsz.

 

Az alábbi gyakorlatokat 30 másodpercig csináld, és igyekezz lehetőleg egyáltalán nem pihenni a különböző mozdulatok között. Az utolsó gyakorlat után hagyj magadnak egy percnyi pihenőidőt, majd menj végig az összes gyakorlaton, még két alkalommal. Ha úgy érzed, hogy bírod a gyűrődést, akkor egy pár súlyzóval is nehezíthetsz az edzésen.

hirdetes

 

Bicepszerősítés medveállásban

Erősítsd meg karjaidat egy megszokottól eltérő szögben. Az egyensúlyt próbára tevő pozíció miatt ez a gyakorlat a központi izmokat is edzi.

 

Technika

  1. Támaszd meg magad térdeiden és tenyereiden. A térdek a csípő alatt, a karok pedig a vállak alatt helyezkedjenek el.
  2. Emeld meg a térdeidet, és tartsd meg őket – a hátad legyen egyenes, a hasizmok pedig feszüljenek.
  3. Hajlítsd fel a jobb karod a könyöködnél befelé, és emeld öklödet egészen a mellkasodig. A felhúzott karodnak merőlegesnek kell lennie arra, amelyikkel tartod magad.
  4. Ezután ereszd vissza a kezed a talajra, majd ismételd el a másik oldalon is, és így tovább.

 

hirdetes

hirdetes

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

Gyakorlatok az erősebb, laposabb hasért

2018-07-04

A központi, belső izmok karbantartása több okból is fontos, de már csak azért is érdemes foglalkozni velük, mert nem csak a hétköznapi feladatokat teszik könnyebbé, de kitartó munkával újra belevarázsolhatod majd magad kedvenc nadrágjaidba is.

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

Destiny Stephens fenékformáló edzésterve – guggolás nélkül!

2018-06-05

A 21 éves Destiny Stephens a feltörekvő Instagram szenzációk egyike, amit többek között népszerű fenekének köszönhet. Ő sem járt-kelt azonban mindig ilyen formákkal – valamivel több, mint 5 éve dolgozik rajtuk.

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

12 másodperces gyakorlat, ami felér 100 haspréssel!

2018-06-02

Felüléseket végezni fárasztó, és könnyű elrontani. Ha nem csináljuk szabályosan, akkor nem ér semmit. De ezzel a 12 másodperces gyakorlattal kockás hasad lehet!


2018-06-14 A legjobb gömbsúlyzó gyakorlatok egy egésztestes alakformáláshoz

A gömbsúlyzó neve igazán beszédes: lényegében egy gömb (gyakran talpas gömb, hogy ne guruljon el, ha leteszik), aminek egy zárt fogantyúja van.

2018-06-16 Ezzel a 7 tippel 50 felett is fitten tarthatod magad!

50 felett járva már jóval nehezebb olyan fittnek maradnunk mint fiatal éveinkben, azonban nem lehetetlen. Ezekkel a tippekkel könnyen formába rázhatjuk magunkat, ezzel is segítve fiatalabbá tenni magunkat.

2018-06-19 Fantasztikus hasizom-erősítő gyakorlatok, amikről talán még nem is hallottál

A hasizmok kulcsfontosságú szerepet játszanak a test stabilitásának megőrzésében. Ha megszüntetsz egy egyensúlypontot, hasizmaid azonnal aktiválódnak, hogy mindent rendben tartsanak. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha két láb helyett csak egy lábon ácsoro

2018-05-26 Hasizom-erősítő gyakorlatok a lapos álomhasért

Hogy megkönnyítsük a dolgod, hoztunk néhány hasizom-erősítő gyakorlatot, amiket talán még nem is próbáltál alkalmazni a lapos hasért folytatott hadjáratodban. Minden további nélkül nézzük is, hogy mik ezek!

Mi az a kókusz aminó szósz, és miért érdemes kipróbálni a szójaszósz helyett?

Sokoldalúsága, enyhén földes, sós, édeskés íze miatt a szójaszósz a legtöbb konyha egyik alapvető hozzávalójának számít. Világszerte...

Mi történik, ha egyhetes kombucha kúrára fogod magad?

A kombucha hívei szentül esküdnek az itthon kevésbé ismert ital fogyasztására, állítván hogy mennyi pozitív hatással is volt az szervezetükre. Ez...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb fogyással, alakformálással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.