12 hetes edzésterv

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2017. Április 27. Csütörtök - Zita
hirdetes
címkék: alakformálás, edzésmódok

12 hetes edzésterv mindenkinek!

hirdetes

12 hetes edzésterv

Sokak problémájával fogunk most egy kicsit foglalkozni. Hogyan is térjünk vissza a szülés előtti formánkhoz? Hiszen a születés csodája az anya testét is megváltoztatja, természetes, ha nem olyan minden, mint előtte volt. Kötelező gyakorlatsor mindenkinek! 

Hogyan is lehet ezen a legegyszerűbben változtatni? –teszik fel jó sokan maguknak a kérdést. Nekik van egy rossz hírünk, mert könnyen semmi nem fog menni.

 

Viszont van egy tuti módszer, amit ha követsz, akkor biztos lehetsz a pozitív változásban. Ebben van segítségünkre Kayla Itsines, ausztrál Instagram sztár, aki már életmód és tanácsadás témakörben valóságos világsztárrá nőtte ki magát. Ő alkotta meg a már milliók számára hasznosnak bizonyult edzésprogramot a Bikini Body Guide-ot, rövidítve a BBG-t. Ez egy 12 hetes edzésprogram, mely nem tartalmaz annyi ördöngösséget.

hirdetes

 

Sokan most mondhatják és mondják is, hogy egy pici baba és a család, háztartás mellett nincs lehetőségük, erejük ilyen dolgokat csinálni. Ők mindig is fognak kifogásokkal élni, nekik (még) hiányzik a lelkierejük. Sok százezer hasonló cipőben járó nőnek sikerült ezzel a módszerrel formába jönnie. Persze az eleje, mint minden edzésnek, ennek sem éppen leányálom, hiszen az izomláz állandó, de egy idő után, mikor az ember mindinkább belerázódik a dolgokba, már sokkal könnyebb lesz. A következő oldalon megmutatom az edzéstervet is! 

hirdetes
hirdetes

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

Mi az a power walking és miért érdemes neked is kipróbálnod?

2017-04-24

Hogyan alakult ki a power walking és van-e helye az edzésben a sétálásnak? Mennyit érdemes foglalkozni vele naponta? Tudj meg mindent a power walkingről, amit érdemes!

5 hasizom erősítő gyakorlat, amikhez csak egy székre és 10 percre lesz szükséged!

5 hasizom erősítő gyakorlat, amikhez csak egy székre és 10 percre lesz...

2017-04-25

Szeretnél látványos hasizmokat szerezni, de nem tudsz vagy nem akarsz terembe járni? Ezeket a hasizom erősítő gyakorlatokat egy egyszerű szék mellett is elvégezheted!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

Fordított plank a zsírégetésért és a helyes testtartásért!

2017-04-21

Ez az egyszerű gyakorlat két nagyon fontos előnnyel jár – nem csupán a felesleges zsírtól segít megszabadulni, de a helyes testtartás kialakításához is hozzájárul!


2017-04-19 A kerek popsi 7 legfontosabb alapelve

A tónusos, feszes és izmos fenék a legszexibb testrészek egyike. Összegyűjtöttük Neked, azt a 7 legfontosabb alapelvet, melyektől a Te feneked is gyönyörű lehet!

2017-04-19 30 nap guggolás a feszes fenékért és gyönyörű combokért

Készen állsz egy hosszabb megmérettetésre? Ha 30 napig kitartóan csinálod ezt a gyakorlatsort, akkor garantált eredményeket látsz majd csípőtől lefelé!

2017-04-18 Ez az 5 perces reggeli torna egész napra feltölt energiával!

Szeretnéd, hogy egy nagy lökettel induljon a napod? Felejtsd el a kávét és lendülj mozgásba az egyetlen ötperces reggeli tornagyakorlattal, amire szükséged van!

2017-04-15 V-vonalat és lapos hasat szeretnél? Ezek félperces gyakorlatok segítenek elérni őket!

Te is szeretnél lapos hasat magadnak? Esetleg tovább vinnéd egy lépéssel, hogy gyönyörű V-vonalaid is büszkén viselhesd? Ezeket a gyakorlatokat kell kipróbálnod!

Ez történik a testeddel, ha felhagysz az edzéssel!

Ha legközelebb megfordul a fejedben a henyélés gondolata, akkor csak jusson eszedbe ez a néhány ijesztően motiváló tény az edzés hanyagolásáról!

Kókuszos kölespuding - A mennyei édesség diétádhoz

Az egyik legősibb termesztésű gabonánkról a kölesről sokan nem hallottak, s emiatt kevesen is fogyasztják pedig nem csupán egészséges, hanem diéta...